Jammie !!!quote:
ik heb de durum met alles erop en eraanquote:Op donderdag 24 december 2009 12:01 schreef NBT het volgende:
lolvoor mij word nu ook kebab gehaald hahahaha
ik gewoon allesquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef NBT het volgende:
ik neem alleen een broodje en vlees... meer heb ik niet nodig
nee, jammiequote:
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Druk aan het werkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ouwe gast haha.
hoe is het bij jou dan ?
Droxz is onderweg die komt dadelijk ook weer onlinequote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Druk aan het werkHoe is 't hier? Geen reet te doen?
Dit voelt meteen weer véél te vertrouwd, ik blijf hier niet te lang rondhangen
Maar de volgende OP mag zonder mij erin hoor, verzin maar iets moois
Dyla is onze ouwe oude wijze spreuken manquote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef NBT het volgende:
neeeeee heb nog steeds niks op!!!
heeee Dyla wie ben jij dan ?
Hai!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NBT heeft al lekker eten op
ik heb droxz ook maar ff sms gestuurdquote:Op donderdag 24 december 2009 12:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Old school!Geen idee wie er mee begonnen is zo ongeveer 100 - 200 topics geleden
Eeuwenoude GRTDOJW-traditie. Sm0keZ's moeder is allesomvattend, gelijk aan het universum. Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef NBT het volgende:
wtf is er nou eigenlijk allemaal met de moeder van Sm0keZ?
Ehm mijn zin klopte nietquote:
Doe meneer Dyla is netjes hoi zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eeuwenoude GRTDOJW-traditie. Sm0keZ's moeder is allesomvattend, gelijk aan het universum. Kan er ook niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |