Moet wel lukken, maar waarom op je laptop als je ook een desktop hebt... of is die minder?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk wel dat deze laptop het draait
Tot zo!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef lynda het volgende:
* lynda pakt spullen bij elkaar
Prettig weekend
maar zit ik boven alleenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet wel lukken, maar waarom op je laptop als je ook een desktop hebt... of is die minder?
fijne dagen dikkequote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben ook eindelijk pleite!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, nu al middagquote:
aapjequote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee, hier hoef ik niet eens op te editten
Wat doe jij zo vroeg wakkerquote:
* stuurhierdiespamheen zit alweer op het werkquote:
nee ik ben ook gearriveerd op werkquote:Op maandag 28 december 2009 08:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben hier zkr alleen vandaag?![]()
Mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ik ben ook gearriveerd op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op maandag 28 december 2009 08:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Lekkere dagen gehad?jah ik heb wel goede dagen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister ook gezellig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Nice, klinkt goedquote:Op maandag 28 december 2009 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik heb wel goede dagen gehad
gister ook gezellig
tjah iets mompelen doet met een mijdrechtse die in brabant kwam carnavallenquote:Op maandag 28 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nice, klinkt goed
Jij en Amsterdam dat is best grappig hahahaha
* stuurhierdiespamheen iets met verveling mompelen doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |