Dat is raar volk!quote:Op maandag 28 december 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah iets mompelen doet met een mijdrechtse die in brabant kwam carnavallen
raar volk en ik passen goed samenquote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is raar volk!
Bij jou ook zo "rustig"?
Pathe de munt toevallig?quote:Op maandag 28 december 2009 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
raar volk en ik passen goed samen
maar zijn in de Pathe geweest midden in centrum
Jah de muntquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Pathe de munt toevallig?
hahaha, jij bent best raar... en zij ook? hahahah
Damn, ik denk dat ik maar ga roken... verveel me dood
ehm goede morgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiemorgen
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiemorgen
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
Ik enquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah de munt
met auto in die handige sjieke parkeergarage met liftDie ik een keer 3 uur lang heb lopen zoeken (2 jaar terug)
En waarom ik nu raar he ?
ach nu 8,50 kwijt voor parkeerkaartquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik engaan bijna altijd naar de munt toe
![]()
Je kan de auto beter in Noord zetten, pont pakken, 3 halte's tram... tada!
Kan ook, maarja, OV is prima daarquote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach nu 8,50 kwijt voor parkeerkaart
Vind wel lachen met auto lift omhoogquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kan ook, maarja, OV is prima daar![]()
Ik moet gewoon films hebben voor hier...
VAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, had ik ook al gezegd dat ik de hele week vrij ben?
Nooit gedaan, wel andersom door de mc drivequote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind wel lachen met auto lift omhoog
quote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, had ik ook al gezegd dat ik de hele week vrij ben?
Ge-wel-digquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel andersom door de mc drive
1ste kerstdag: Rustig\quote:
keer bij hazeldonk, wij rijden door de mcdrive, staan bij laatste raampje kijk in spiegels, 4 of 5 van die turken die te voet bij de Drive wilden bestellen hahaquote:
Met de fiets lukt het welquote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
keer bij hazeldonk, wij rijden door de mcdrive, staan bij laatste raampje kijk in spiegels, 4 of 5 van die turken die te voet bij de Drive wilden bestellen haha
alleen die raampjes doen ze dan niet open haha
hehe, idee voor volgende keerquote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Met de fiets lukt het wel
Je moet toch wat als je zo laat langs de mac wil hahahahaquote:
ja wou gister ook nog langs de mac om 23:00quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo laat langs de mac wil hahahaha
Daar hebben ze nou remmen voor uitgevondenquote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wou gister ook nog langs de mac om 23:00
maar ehm ... ik reed er met 150 langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |