tja... noodoplossing omdat hans klok ziek wasquote:Op donderdag 24 december 2009 02:45 schreef venomsnake het volgende:
Mijn god, hoe komen ze er bij 3fm op om zo'n saaie mafketel in het GH te zetten.
Verkeerde nummertjequote:Op donderdag 24 december 2009 02:45 schreef Stefan het volgende:
Zo goed? Volgens jullie regeltjes
Ontopic, ze moeten collecteren om Waylon te laten opzouten.
Gelukkig is het KLB topic over Vol nog wel openquote:Op donderdag 24 december 2009 02:42 schreef Intrepidity het volgende:
Verdomme, zomaar het KLB topic op Vol gesloten
Maar had Hans Klok 'iets' gedaan naast 2x goochelen?quote:Op donderdag 24 december 2009 02:46 schreef evert het volgende:
[..]
tja... noodoplossing omdat hans klok ziek was
Mjah, dan nog.. Er is echt wel een leukere gast te verzinnen dan deze pannenkoek.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:46 schreef evert het volgende:
[..]
Iedereen is leuker dan Waylon. Had dan Jannes gevraagd ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, dan nog.. Er is echt wel een leukere gast te verzinnen dan deze pannenkoek.
wel zelfde niveauquote:Op donderdag 24 december 2009 02:46 schreef evert het volgende:
[..]
Tyft een eind op godsamequote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Sanddr het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=16909
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Sanddr het volgende:
Zo doorgaan en je kunt op VOL gaan postenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Sanddr het volgende:
Dat is wel humor idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef evert het volgende:
wel grappig.... serious churches vragen always look on the bright side of life aan
Dat ja...quote:Op donderdag 24 december 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:
Muziekkeuze + Annemiek + Waylon + 3 uur snachts is
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef evert het volgende:
wel grappig.... serious churches vragen always look on the bright side of life aan
Laat ze dan maar lekker nog een half uurtje knallen met happy hardcore, dit is dodelijk saai.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind 't eigenlijk ook vrij weinig aan nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je radio/stream uit en rot op... Open een nieuw topic en ga daar verder... Je bent in een 3FM topic... En nou op flikkeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat ze dan maar lekker nog een half uurtje knallen met happy hardcore, dit is dodelijk saai.
Happy Hardcore .....quote:Op donderdag 24 december 2009 02:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat ze dan maar lekker nog een half uurtje knallen met happy hardcore, dit is dodelijk saai.
Dat is altijd goedquote:
Nog niet veel dan dat ze 'iets' gaan doen....quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heeft Koenders eigenlijk al gezegt wat de regering bij gaat dragen dit jaar?
Ik wordt van deze muziek ook echt niet vrolijk om 3 uur 's nachtsquote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe je radio/stream uit en rot op... Open een nieuw topic en ga daar verder... Je bent in een 3FM topic... En nou op flikkeren!
Je hebt de optie om het uit te doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik wordt van deze muziek ook echt niet vrolijk om 3 uur 's nachts![]()
ring my bell
Nou ik vond Annemiek het toch leuk doen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen en radio DJ. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.
Ritmo heeft gelijk. Het is het ene saaie nummer na het andere, Ekdom koos voor de leukere platen en maakte een feestje, dit is gewoon lijstje afwerken. Buiten is t leuker.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe je radio/stream uit en rot op... Open een nieuw topic en ga daar verder... Je bent in een 3FM topic... En nou op flikkeren!
Je hoopt toch steeds dat het nog wat wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt de optie om het uit te doen.
Dat had ik inderdaad wel meegkregen ja. Dan zal het wel iets voor het laatste uur glazen huis worden denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog niet veel dan dat ze 'iets' gaan doen....
galbak, sodemieter dan hier op. annemieke doet het prima.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen en radio DJ. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.
Of gooi er ¤100,- tegenaan en vraag je eigen plaat aanquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt de optie om het uit te doen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:53 schreef Qunix het volgende:
Wat een troep op 't plein de grote markt
dat doen ze continu man, zeikstraalquote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef Stefan het volgende:
Waarom halen ze niemand meer voor de buitenmicrofoon?
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Happy Hardcore ..... [ afbeelding ]
Bij dezequote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef Stefan het volgende:
Waarom halen ze niemand meer voor de buitenmicrofoon?
Net alsof dat wat uithaaltquote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of gooi er ¤100,- tegenaan en vraag je eigen plaat aan
Ja, maar die draaien ze dus niet meteen. Ik denk dat er iets van 2000 platen zijn aangevraagd en nog niet zijn gedraaid.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of gooi er ¤100,- tegenaan en vraag je eigen plaat aan
Vraag jij ook Ring my Bells aan dan?quote:
Aantrekkelijk hoorquote:
Datquote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef jmac het volgende:
Annemiek kan heus wel radio maken maar ze kan niet entertainen. En dat heb je juist nodig nu. Af en toe probeert ze het wel eventjes geforceerd omdat het anders helemaal niks is maar het liefst zat ze nu in hilversum in d'r eentje met de knoppenschuiver d'r ding te doen zonder publiek..
nee, daarom gaan ze week door met draaien van alle verzoekjes. maar dan zit jij vast op radio 2 de top 2000 te luisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar die draaien ze dus niet meteen. Ik denk dat er iets van 2000 platen zijn aangevraagd en nog niet zijn gedraaid.
Jan Veenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Qunix het volgende:
Probeert hij nou Gerard Ekdom na te doen?????
Wat een faalhaas
Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Qunix het volgende:
Wat een faalhaas
Annemiek is perfect voor BNN United op Radio 1 ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef jmac het volgende:
Annemiek kan heus wel radio maken maar ze kan niet entertainen. En dat heb je juist nodig nu. Af en toe probeert ze het wel eventjes geforceerd omdat het anders helemaal niks is maar het liefst zat ze nu in hilversum in d'r eentje met de knoppenschuiver d'r ding te doen zonder publiek..
Wtf lul jij nou steeds met jaloer serieus?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..
Als je daar aan de brievenbus staat heb je meer kansquote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, als je bv een een of andere lokale artiest aanvraagt voor 200 euro dan heb je kans dat ze die nooit draaien, al helemaal niet in Top SR. Daar beginnen ze ook met platen die minstens 50 keer zijn aangevraagd.
Hij heeft idd wel ego-issuesquote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..
Dat dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Qunix het volgende:
Wat een faalhaas
Gerard vervormt ook zo zijn stem.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Jan Veen
Alleen jij... en verder wist ik niks meer
Kom met pics danquote:Op donderdag 24 december 2009 02:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou steeds met jaloer serieus?
Ik val zelf toch op wijven?
Dus waar praat jij over met je jaloers de hele tijd?
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, daarom gaan ze week door met draaien van alle verzoekjes. maar dan zit jij vast op radio 2 de top 2000 te luisteren
nu weet ik weer waarom ik de rest van het jaar FOK steeds meer links laat liggen.. door zeikerds als sunchaser/stefan.... lokale bands kunnen bieden op de de demo van de dag. als we de godganse dag alleen maar lokale bands en demo's horen, luistert er niemand en levert de hele actie veel minder geld op.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, als je bv een een of andere lokale artiest aanvraagt voor 200 euro dan heb je kans dat ze die nooit draaien, al helemaal niet in Top SR. Daar beginnen ze ook met platen die minstens 50 keer zijn aangevraagd.
Welkom op fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
God, wat een stel zeikerds hier in dit topic, zeg.
Ze beloven het de mensen die daar geld door de brievenbus komen gooien wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.
Het slaat werkelijk nergens op wat jij zegtquote:
ja, idd. Zeker als je een leuk gesprek hebtquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daar aan de brievenbus staat heb je meer kans
eens. donder dan gewoon op. stelletje kansloze posters.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
KLBquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
En veel geld.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
ja, idd. Zeker als je een leuk gesprek hebt
Heerlijk hèquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Het slaat werkelijk nergens op wat jij zegt
Wat hebben mijn foto's daarmee te maken
Ik reageer niet meer op je
Faalhaas
quote:
Ik had niet gedacht dat ik ooit blij zou zijn met headlines. De 10e herhaling van de headlines is beter te pruimen dan Waylon.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ik ooit blij zou zijn met headlines. De 10e herhaling van de headlines is beter te pruimen dan Waylon.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 24 december 2009 03:03 schreef Ritmo het volgende:
Die stream van mij gaat steeds achterlopen, als je dan F5t ben je opeens 4 minuten verder.
nee logisch. want ze hebben 2 weken in totaal en de actie is zo groot geworden dat de vraag het aanbod overtreft. dus je kan niet alles draaien qua 'freakmuziek' omdat je gewoon de tijd niet hebt. anders draai je de hele maand januari en februari muziek die niemand wil horen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.
Ja uiteraard, anders geeft niemand meer. Maar denk dat er per uur wel 400 verzoekjes komen en ze kunnen er maar 14 draaien ofzo. is ook niet erg, je moet alleen niet geven en de illusie hebben dat ze jouw verzoek als die heel apart is ook draaien. Ze kijken sowieso natuurlijk dat t wel beetje 3FM blijft.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze beloven het de mensen die daar geld door de brievenbus komen gooien wel.
Netjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:04 schreef drummerdude het volgende:
De plaat van Ilse staat met nog 9 dagen te gaan op 4.350 euro!![]()
Ebay
Slaap lekker danquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, geen ge-F5 meer maar zo lekker pitten.
Ja, jammer......quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Krambo het volgende:
Wat me opvalt, dat ''he-he'' na (bijna) elk nummer wat de DJ's draaien. Gerard en Giel deden het al en nu Annemieke ook al.
Heb je nou het idee dat je nieuwe en intelligente inzichten presenteert, of zo? Want dan help ik je uit de droom: dat is niet zo. Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
Ja uiteraard, anders geeft niemand meer. Maar denk dat er per uur wel 400 verzoekjes komen en ze kunnen er maar 14 draaien ofzo. is ook niet erg, je moet alleen niet geven en de illusie hebben dat ze jouw verzoek als die heel apart is ook draaien. Ze kijken sowieso natuurlijk dat t wel beetje 3FM blijft.
Beide.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
Tering, gisteren was het een stuk leuker in de topics. OF kwam dat door Gerard.
De topics zijn idd afhankelijk van de DJ, Ekdom maakt er het meest een feest vanquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
heb je jezelf wel eens bekeken?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Stefan het volgende:
De eerste keer dat ik Jelmer zie. Idd de kneus die ie op de radio is.
Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:06 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat je nieuwe en intelligente inzichten presenteert, of zo? Want dan help ik je uit de droom: dat is niet zo. Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.
nee, ook omdat er ook stelletje eikels ineens hier posten waar we godzijdankd een aantal dagen van verlost warenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
Ja, ik dacht: laat ik er eens een originele formulering tegenaan gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.![]()
je hebt geluk, met Annemiek én Waylon in tha house ben je al snel origineelquote:Op donderdag 24 december 2009 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: laat ik er eens een originele formulering tegenaan gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nederlands rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
quote:
Nederlandse rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
Dat kan ik meer waarderenquote:
quote:
quote:
Nederlandse rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
Eensquote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
Annemiek, stom wijf, waarom zucht je als iemand Pakito aanvraagt? Niet iedereen houdt van Moke
Irritant, ze staan er voor Malaria, wat boeit het hun nu, 1700 euro voor 3 minuten house.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef jde_kok het volgende:
En weer een zucht...
heeft iemand je ooit gezegd dat je misschien professionele hulp moet vragen? godsamme wat een zeikerd ben je...quote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
Annemiek, stom wijf, waarom zucht je als iemand Pakito aanvraagt? Niet iedereen houdt van Moke
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:16 schreef Qunix het volgende:
Toch wel lekker... Pakito, vooral nu!
Het is meer zn houding denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken op Waylon maar zo inactief is hij toch nietOk het is geen Van Velzen maar kom op zeg.
Ach als 3 mensen het roepen, sluit iedereen zich er graag bij aan ..quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken op Waylon maar zo inactief is hij toch nietOk het is geen Van Velzen maar kom op zeg.
Hij zit of te internetten, of met zn mobiel te kutten of mee te springen. Hij is een zanger, hij heeft sinds ie binnen is 3 liedjes gezongen.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad, beetje lame plaat maar prima te doen als je bezopen op de GM staat.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:16 schreef Qunix het volgende:
Toch wel lekker... Pakito, vooral nu!
Hij komt gemaakt over.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Hij ziet het als een 'ik profileer mezelf-show' maar het is 3x niks.quote:
Volgens mij is zelfs zijn naam nepquote:
Dat si altijd nog heel wat meer dan Do en youp.Youp deed ook bar weinig naast zijn conference.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij zit of te internetten, of met zn mobiel te kutten of mee te springen. Hij is een zanger, hij heeft sinds ie binnen is 3 liedjes gezongen.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 03:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij ziet het als een 'ik profileer mezelf-show' maar het is 3x niks.
HEADLINES, IK WIL HEADLINES!!!quote:
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs zijn naam nep
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef venomsnake het volgende:
Ik duik mijn nest in, toedels.
Veul plezier nog.
ja, motown tekent echt niet een of andere niet kunnende zingende eikelquote:
lul niet man, hij zou door gaan bij popstarsquote:
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zoquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
Ik stoor me ook een beetje aan het gezeik hier, maar misschien is het gewoon het handigst om te accepteren dat het hier niet goed is als het niet blond en Twents is.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
Dat si altijd nog heel wat meer dan Do en youp.Youp deed ook bar weinig naast zijn conference.
popstarsquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lul niet man, hij zou door gaan bij popstars
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzenquote:
ach, bij motown, niet de eerste de beste, denken ze daar anders overquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
1) Dit is niet zijn liedjequote:
Wicked Way. En dat was 't wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
wvan welke liedjes moet ik die waylon eigenlijk van kennen?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zo
Ik hoor liever een set.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzen
Goed toch, daar komen alle sterren vandaanquote:
Die liefde kan ik best wel begrijpen.Ilse is een heerlijk mens, jammer dat ze ook zingt.Dat is echt een minpuntje van haarquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ik stoor me ook een beetje aan het gezeik hier, maar misschien is het gewoon het handigst om te accepteren dat het hier niet goed is als het niet blond en Twents is.
Ja manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed toch, daar komen alle sterren vandaan
"Hey!"quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wicked Way. En dat was 't wel.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef Derek010 het volgende:
Het valt me ineens op dat Waylon's ogen op die van Do lijken...
screen!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef drummerdude het volgende:
Ik zie een FOK! Wie is schuldig?
nee hoor, ben heel relaxt. snap alleen niet dat jij er lol in schept om dit soort fora te verzieken. dat deed je als sunchaser, dat deed je al met je kansloze SR actie van vorig jaar namens fok en dat doe je nu weerquote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen Evert moet morgen even zijn bloedruk laten opmeten
Bij Gerard lijkt iedereeen inactiefquote:Op donderdag 24 december 2009 03:28 schreef jde_kok het volgende:
Trouwens, bij Gerard was dhr. Waylon niet zo actief hoor.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:29 schreef Qunix het volgende:
Zou tof zijn als iemand kwam wisselen
Ik heb 50 en wil slechts 20 doneren..... Mag ik 30 terug?
Weet niet of je het hebt gezien, maar dit is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij Gerard lijkt iedereeen inactief
Nee, het was zwart.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:30 schreef drummerdude het volgende:
Bij de gebeurtenissen is zwart gezegd, maar het was toch rood?
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:30 schreef Stefan het volgende:
Ik hoop dat het volgend jaar in Leiden is, dan ga ik snachts voor de camera met mn laptop met jullie FOK!ken en kan ik saaie gasten uitschelden enzo
Slaap lekkerquote:
Komt ook omdat Gerard dus Waylon niet echt betrok bij de show en Annemiek gebruikt Waylon echt als sidekick.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:30 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Weet niet of je het hebt gezien, maar dit is een wereld van verschil.
Ik wacht al een uurquote:
Agh hij bedoelt het wel goed uiteindelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 03:35 schreef evert het volgende:
tja, je kan waylon een eikel vinden... maar is toch veel beter dan Do
Eens. Maar dat vind ik van Gerard ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:35 schreef drummerdude het volgende:
Waylon doet dit echt als een flinke mongool
Dan moet je dat even tegen die kerstmannen zeggequote:Op donderdag 24 december 2009 03:36 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Rood was toepasselijker geweest (Kerstman zooi)
Ik dacht dat we de tieten van Annemiek te zien zouden krijgenquote:
Ahhhhhquote:Op donderdag 24 december 2009 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we te tieten van Annemiek te zien zouden krijgen
Dat is waar, hij is er als late minute 2e keus. Annemiek betrekt hem ook bij de uitzending, dat doet Gerard niet, die kan er niet zo goed tegen als iemand anders de show steelt.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:36 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Agh hij bedoelt het wel goed uiteindelijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we te tieten van Annemiek te zien zouden krijgen
True.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is waar, hij is er als late minute 2e keus. Annemiek betrekt hem ook bij de uitzending, dat doet Gerard niet, die kan er niet zo goed tegen als iemand anders de show steelt.
Oneens.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens. Maar dat vind ik van Gerard ook
0 negi is een paar keer leuk, maar niet altijd
Tattaa.netquote:
Ja, ik ben ook teleurgesteldquote:
Onee niet dusquote:
potentie hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |