quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef venomsnake het volgende:
Ik duik mijn nest in, toedels.
Veul plezier nog.
ja, motown tekent echt niet een of andere niet kunnende zingende eikelquote:
lul niet man, hij zou door gaan bij popstarsquote:
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zoquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
Ik stoor me ook een beetje aan het gezeik hier, maar misschien is het gewoon het handigst om te accepteren dat het hier niet goed is als het niet blond en Twents is.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
Dat si altijd nog heel wat meer dan Do en youp.Youp deed ook bar weinig naast zijn conference.
popstarsquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lul niet man, hij zou door gaan bij popstars
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzenquote:
ach, bij motown, niet de eerste de beste, denken ze daar anders overquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
1) Dit is niet zijn liedjequote:
Wicked Way. En dat was 't wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
wvan welke liedjes moet ik die waylon eigenlijk van kennen?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zo
Ik hoor liever een set.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzen
Goed toch, daar komen alle sterren vandaanquote:
Die liefde kan ik best wel begrijpen.Ilse is een heerlijk mens, jammer dat ze ook zingt.Dat is echt een minpuntje van haarquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ik stoor me ook een beetje aan het gezeik hier, maar misschien is het gewoon het handigst om te accepteren dat het hier niet goed is als het niet blond en Twents is.
Ja manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed toch, daar komen alle sterren vandaan
"Hey!"quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wicked Way. En dat was 't wel.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef Derek010 het volgende:
Het valt me ineens op dat Waylon's ogen op die van Do lijken...
screen!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:24 schreef drummerdude het volgende:
Ik zie een FOK! Wie is schuldig?
nee hoor, ben heel relaxt. snap alleen niet dat jij er lol in schept om dit soort fora te verzieken. dat deed je als sunchaser, dat deed je al met je kansloze SR actie van vorig jaar namens fok en dat doe je nu weerquote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen Evert moet morgen even zijn bloedruk laten opmeten
Bij Gerard lijkt iedereeen inactiefquote:Op donderdag 24 december 2009 03:28 schreef jde_kok het volgende:
Trouwens, bij Gerard was dhr. Waylon niet zo actief hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |