Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Qunix het volgende:
Probeert hij nou Gerard Ekdom na te doen?????
Wat een faalhaas
Annemiek is perfect voor BNN United op Radio 1 ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:54 schreef jmac het volgende:
Annemiek kan heus wel radio maken maar ze kan niet entertainen. En dat heb je juist nodig nu. Af en toe probeert ze het wel eventjes geforceerd omdat het anders helemaal niks is maar het liefst zat ze nu in hilversum in d'r eentje met de knoppenschuiver d'r ding te doen zonder publiek..
Wtf lul jij nou steeds met jaloer serieus?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..
Als je daar aan de brievenbus staat heb je meer kansquote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, als je bv een een of andere lokale artiest aanvraagt voor 200 euro dan heb je kans dat ze die nooit draaien, al helemaal niet in Top SR. Daar beginnen ze ook met platen die minstens 50 keer zijn aangevraagd.
Hij heeft idd wel ego-issuesquote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook nog even wennen aan het feit dat hij 'jij' in plaats van 'ik' zei..
Dat dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Qunix het volgende:
Probeert hij nou Gerard Ekdom na te doen?????
Wat een faalhaas
Gerard vervormt ook zo zijn stem.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Jan Veen
Alleen jij... en verder wist ik niks meer
Kom met pics danquote:Op donderdag 24 december 2009 02:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou steeds met jaloer serieus?
Ik val zelf toch op wijven?
Dus waar praat jij over met je jaloers de hele tijd?
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, daarom gaan ze week door met draaien van alle verzoekjes. maar dan zit jij vast op radio 2 de top 2000 te luisteren
nu weet ik weer waarom ik de rest van het jaar FOK steeds meer links laat liggen.. door zeikerds als sunchaser/stefan.... lokale bands kunnen bieden op de de demo van de dag. als we de godganse dag alleen maar lokale bands en demo's horen, luistert er niemand en levert de hele actie veel minder geld op.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, als je bv een een of andere lokale artiest aanvraagt voor 200 euro dan heb je kans dat ze die nooit draaien, al helemaal niet in Top SR. Daar beginnen ze ook met platen die minstens 50 keer zijn aangevraagd.
Welkom op fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
God, wat een stel zeikerds hier in dit topic, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |