Dat is altijd goedquote:
Nog niet veel dan dat ze 'iets' gaan doen....quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heeft Koenders eigenlijk al gezegt wat de regering bij gaat dragen dit jaar?
Ik wordt van deze muziek ook echt niet vrolijk om 3 uur 's nachtsquote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe je radio/stream uit en rot op... Open een nieuw topic en ga daar verder... Je bent in een 3FM topic... En nou op flikkeren!
Je hebt de optie om het uit te doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik wordt van deze muziek ook echt niet vrolijk om 3 uur 's nachts![]()
ring my bell
Nou ik vond Annemiek het toch leuk doen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen en radio DJ. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.
Ritmo heeft gelijk. Het is het ene saaie nummer na het andere, Ekdom koos voor de leukere platen en maakte een feestje, dit is gewoon lijstje afwerken. Buiten is t leuker.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe je radio/stream uit en rot op... Open een nieuw topic en ga daar verder... Je bent in een 3FM topic... En nou op flikkeren!
Je hoopt toch steeds dat het nog wat wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt de optie om het uit te doen.
Dat had ik inderdaad wel meegkregen ja. Dan zal het wel iets voor het laatste uur glazen huis worden denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog niet veel dan dat ze 'iets' gaan doen....
galbak, sodemieter dan hier op. annemieke doet het prima.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen en radio DJ. Het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.
Of gooi er ¤100,- tegenaan en vraag je eigen plaat aanquote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je hebt de optie om het uit te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |