je hebt geluk, met Annemiek én Waylon in tha house ben je al snel origineelquote:Op donderdag 24 december 2009 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: laat ik er eens een originele formulering tegenaan gooien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Nederlands rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
quote:
Nederlandse rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
Dat kan ik meer waarderenquote:
quote:
quote:
Nederlandse rap, ik kan er nog steeds niet aan wennen
Eensquote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
Annemiek, stom wijf, waarom zucht je als iemand Pakito aanvraagt? Niet iedereen houdt van Moke
Irritant, ze staan er voor Malaria, wat boeit het hun nu, 1700 euro voor 3 minuten house.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef jde_kok het volgende:
En weer een zucht...
heeft iemand je ooit gezegd dat je misschien professionele hulp moet vragen? godsamme wat een zeikerd ben je...quote:Op donderdag 24 december 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
Annemiek, stom wijf, waarom zucht je als iemand Pakito aanvraagt? Niet iedereen houdt van Moke
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:16 schreef Qunix het volgende:
Toch wel lekker... Pakito, vooral nu!
Het is meer zn houding denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken op Waylon maar zo inactief is hij toch nietOk het is geen Van Velzen maar kom op zeg.
Ach als 3 mensen het roepen, sluit iedereen zich er graag bij aan ..quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken op Waylon maar zo inactief is hij toch nietOk het is geen Van Velzen maar kom op zeg.
Hij zit of te internetten, of met zn mobiel te kutten of mee te springen. Hij is een zanger, hij heeft sinds ie binnen is 3 liedjes gezongen.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad, beetje lame plaat maar prima te doen als je bezopen op de GM staat.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:16 schreef Qunix het volgende:
Toch wel lekker... Pakito, vooral nu!
Hij komt gemaakt over.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:17 schreef TheZapster het volgende:
Hij ziet het als een 'ik profileer mezelf-show' maar het is 3x niks.quote:
Volgens mij is zelfs zijn naam nepquote:
Dat si altijd nog heel wat meer dan Do en youp.Youp deed ook bar weinig naast zijn conference.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij zit of te internetten, of met zn mobiel te kutten of mee te springen. Hij is een zanger, hij heeft sinds ie binnen is 3 liedjes gezongen.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 03:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij ziet het als een 'ik profileer mezelf-show' maar het is 3x niks.
HEADLINES, IK WIL HEADLINES!!!quote:
Het klopt ook nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfs zijn naam nep
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef venomsnake het volgende:
Ik duik mijn nest in, toedels.
Veul plezier nog.
ja, motown tekent echt niet een of andere niet kunnende zingende eikelquote:
lul niet man, hij zou door gaan bij popstarsquote:
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zoquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
Ik stoor me ook een beetje aan het gezeik hier, maar misschien is het gewoon het handigst om te accepteren dat het hier niet goed is als het niet blond en Twents is.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
Dat si altijd nog heel wat meer dan Do en youp.Youp deed ook bar weinig naast zijn conference.
popstarsquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lul niet man, hij zou door gaan bij popstars
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzenquote:
ach, bij motown, niet de eerste de beste, denken ze daar anders overquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Toch wil ik even zeggen de laatste SR nacht
dat ik het toch gezellig met jullie vind
1) Dit is niet zijn liedjequote:
Wicked Way. En dat was 't wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen
wvan welke liedjes moet ik die waylon eigenlijk van kennen?
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 03:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch jammer, beetje anticlimax zo
Ik hoor liever een set.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Je krijgt niet zomaar een contract bij Motown.Iedereen hier hoort natuurlijk liever 2 boeren zingen of Van Velzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |