Kom met pics danquote:Op donderdag 24 december 2009 02:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wtf lul jij nou steeds met jaloer serieus?
Ik val zelf toch op wijven?
Dus waar praat jij over met je jaloers de hele tijd?
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, daarom gaan ze week door met draaien van alle verzoekjes. maar dan zit jij vast op radio 2 de top 2000 te luisteren
nu weet ik weer waarom ik de rest van het jaar FOK steeds meer links laat liggen.. door zeikerds als sunchaser/stefan.... lokale bands kunnen bieden op de de demo van de dag. als we de godganse dag alleen maar lokale bands en demo's horen, luistert er niemand en levert de hele actie veel minder geld op.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, als je bv een een of andere lokale artiest aanvraagt voor 200 euro dan heb je kans dat ze die nooit draaien, al helemaal niet in Top SR. Daar beginnen ze ook met platen die minstens 50 keer zijn aangevraagd.
Welkom op fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
God, wat een stel zeikerds hier in dit topic, zeg.
Ze beloven het de mensen die daar geld door de brievenbus komen gooien wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze draaien NIET alle verzoekjes. En al helemaal niet in Top SR. Platen die 1 keer zijn aangevraagd draaien ze sowieso al niet. Heeft Veenstra 3 jaar geleden uitgelegd, ze beginnen ergens bij platen die al vaak zijn aangevraagd. Het heeft dus geen zin om een obscuur nummer aan te vragen, die draaien ze niet.
Het slaat werkelijk nergens op wat jij zegtquote:
ja, idd. Zeker als je een leuk gesprek hebtquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je daar aan de brievenbus staat heb je meer kans
eens. donder dan gewoon op. stelletje kansloze posters.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
KLBquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
En veel geld.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
ja, idd. Zeker als je een leuk gesprek hebt
Heerlijk hèquote:Op donderdag 24 december 2009 02:59 schreef broer het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Het slaat werkelijk nergens op wat jij zegt
Wat hebben mijn foto's daarmee te maken
Ik reageer niet meer op je
Faalhaas
quote:
Ik had niet gedacht dat ik ooit blij zou zijn met headlines. De 10e herhaling van de headlines is beter te pruimen dan Waylon.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ik ooit blij zou zijn met headlines. De 10e herhaling van de headlines is beter te pruimen dan Waylon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |