Slaap lekker danquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, geen ge-F5 meer maar zo lekker pitten.
Ja, jammer......quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Krambo het volgende:
Wat me opvalt, dat ''he-he'' na (bijna) elk nummer wat de DJ's draaien. Gerard en Giel deden het al en nu Annemieke ook al.
Heb je nou het idee dat je nieuwe en intelligente inzichten presenteert, of zo? Want dan help ik je uit de droom: dat is niet zo. Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
Ja uiteraard, anders geeft niemand meer. Maar denk dat er per uur wel 400 verzoekjes komen en ze kunnen er maar 14 draaien ofzo. is ook niet erg, je moet alleen niet geven en de illusie hebben dat ze jouw verzoek als die heel apart is ook draaien. Ze kijken sowieso natuurlijk dat t wel beetje 3FM blijft.
Beide.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
Tering, gisteren was het een stuk leuker in de topics. OF kwam dat door Gerard.
De topics zijn idd afhankelijk van de DJ, Ekdom maakt er het meest een feest vanquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
heb je jezelf wel eens bekeken?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef Stefan het volgende:
De eerste keer dat ik Jelmer zie. Idd de kneus die ie op de radio is.
Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:06 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat je nieuwe en intelligente inzichten presenteert, of zo? Want dan help ik je uit de droom: dat is niet zo. Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.
nee, ook omdat er ook stelletje eikels ineens hier posten waar we godzijdankd een aantal dagen van verlost warenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:05 schreef jde_kok het volgende:
Ja, ik dacht: laat ik er eens een originele formulering tegenaan gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Je lult in de marge van wat iedereen al lang weet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |