Ik snap niet hoe ik er eerder overheen dacht, maar Rules of Engagement is ook zeker een aanrader voor een himym fan. Ook een geniale seriequote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Skylark. het volgende:
En is Californication een goede vervanger? Of anders welke wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
Twitter/GT: Wumbo7
Verschrikkelijk, dit lange wachten...quote:
Als St. Patrick's Day en Slapsgiving op één dag vallen heb ik gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef Operc het volgende:
Weet iemand wanneer ze deze serie ooit in Nederland op DVD gaan uitbrengen?
pak 4 biertjes en ga ze kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:47 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij loop ik een aflevering of twee achterderhalve tvp
Staat op de todo list. (tvp)quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef bigbass het volgende:
helaas wel, maar om de tijd te doden, mijn goede tip die het vorige topic sloot:
[..]
Ik snap niet hoe ik er eerder overheen dacht, maar Rules of Engagement is ook zeker een aanrader voor een himym fan. Ook een geniale serie
aaa, ik heb het gemist, ik zat de hele middag met mn ouders en broertjes monopoly te spelen xD. Zoals ik het op de site van de awards heb gezien was het echt heel spectaculair, ff kijken of ik het ergens kan vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:49 schreef Tim86 het volgende:
NPH nu op sbs als host van World Magic Awards
Nee, de volgende wordt Girls vs. Suit, onbekend wanneer die komt maar zo te zien aan de vorige seizoenen ergens medio januari.quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Silv het volgende:
Is er na Last Cigarette Ever oid al een nieuwe gekomen trouwens.?
duurt langquote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef bigbass het volgende:
Airs: 1/11/2010 volgens tv.com.
dus nog even wachten inderdaad
niet volgende week is het 5quote:
dat liedje is echt awesome!quote:
Ik heb vanwege de grote kans op spoilers nog niet geklikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat liedje is echt awesome!![]()
Weet nu niet of ik het heel vet vind of dat ik spijt heb dat ik het voor mezelf spoil
EDIT: ik klikte even door en dit is erg leuk om te lezen. Interview met Josh Radnor (Ted).
Leuk interview. Echt tijd voor een nieuwe afleveringquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
EDIT: ik klikte even door en dit is erg leuk om te lezen. Interview met Josh Radnor (Ted).
nu kan ik dus nog minder wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
Deze speelt dus in de honderdste aflevering:
[ afbeelding ]
Niiiiiice!
't Gaat nog altijd om de kwaliteit, hè, niet de kwantiteit. Probeer een comedyserie maar eens 40 minuten achter elkaar scherp en grappig te houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij duurt deze aflevering ook gewoon 20 minuten. Waarom niet bij de 100e meteen een dubbele aflevering ofzo. Ik zit nu al een maand te wachten
Kan niet wachtenn!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Niiiiiice!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Niiiiiice!
http://www.how-i-met-your(...)rtl-alleen-s1-en-s2/quote:RTL 5 gaat vanaf 28 januari weer afleveringen van How I Met Your Mother uitzenden. Het gaat echter alleen nog maar om de afleveringen van Seizoen 1 en 2, zo liet RTL ons in een e-mail weten. Ook meldde ze dat we voorlopig geen nieuwe afleveringen bij RTL moeten verwachten. Op welk tijdstip de show uitgezonden gaat worden is nog niet bekend. Als informatie ons hierover bereikt zullen wij dit natuurlijk op het blog posten.
waarom is dat te verwachten? Ik vind het wel erg jammer, al is het wel leuk om die oude eps weer terug te zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.how-i-met-your(...)rtl-alleen-s1-en-s2/
Tsja, op zich wel te verwachten dat ze geen nieuwe afleveringen gaan uitzenden...
Omdat RTL de eerste vier seizoenen al helemaal heeft uitgezonden. Nieuwe afleveringen zou dus betekenen dat ze afleveringen uit het huidige seizoen, seizoen 5, zouden gaan uitzenden. En volgens mij is zoiets best wel duur.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef bigbass het volgende:
[..]
waarom is dat te verwachten? Ik vind het wel erg jammer, al is het wel leuk om die oude eps weer terug te zien.
ah, op die manier. Aangezien ze nu alleen s1 en 2 uitzenden dacht ik dat ze eerder ook alleen die 2 hadden gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat RTL de eerste vier seizoenen al helemaal heeft uitgezonden. Nieuwe afleveringen zou dus betekenen dat ze afleveringen uit het huidige seizoen, seizoen 5, zouden gaan uitzenden. En volgens mij is zoiets best wel duur.
Waarom ze het alleen bij S01 en S02 houden, is me dan weer een raadsel. Misschien hadden ze het de eerste keer rustiger aan moeten doen met de afleveringen en sowieso niet alles door elkaar gaan zitten uitzenden.![]()
Was gewoon rustig begonnen met eerst een weekje elke dag, ter introductie, en daarna iedere week of twee dagen in de week een aflevering of zo.
Ja dat klopt. Ik hoop ook dat ze daarvan wat geleerd hebben. Want de potentie is zo veel hoger dan het aantal kijkcijfers van vorig jaar. Hadden we vorig jaar ook een verwijt over gemaakt..quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef Bragi het volgende:
Maar voor zover ik weet hebben ze ook geen énkele reclame gemaakt voor HIMYM (voordat ze begonnen met uitzenden), of wel?
SPOILER: Wat we volgens NPH nog kunnen verwachten dit seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bragi op 11-01-2010 23:51:36 ]Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:11 schreef Bragi het volgende:je link gaat blijkbaar kapot als je hem zo post... klik hier een goedeSPOILER: Wat we volgens NPH nog kunnen verwachten dit seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool.
![]()
quote:Nothing Suits Me Like A Suit
by Barney Stinson
I know what you’re thinking
What’s Barney been drinking?
That girl was smoking hot
Yes I coulda nailed her
But no it’s not a failure
‘Cuz there’s one thing she is not
To score a ten would be just fine
But I’d rather be dressed to the nines
It’s a truth you can’t refute
Nothing suits me like a suit
Picture a world where all the girls and boys
Are impeccably well dressed
That delivery guy in the jacket and tie
That puppy in the double-breast
That ’80s dude in mutton chops
That baby with a lollipop
That lady cop who’s kinda cute
Nothing suits ‘em like a suit
Wingman I can wear
They’re oh so debonair
The perfect way to snare
a girl with daddy issues
In navy blue or black
Check out this perfect rack
I want to give them a squeeze
Oh really? Then answer these questions
If you please
What would you do if you had to choose
Between your suits and a pot of gold? Suits.
What would you say
If you gave your suits away
In return you’d never grow old? Suits.
What would you pick
One million chicks
Or a single three-piece suit? It’s moot.
What if world peace
Were within your reach … Abbadabada I’m gonna stop you right there. It’s suits. Come on, Lily. Get your head outta your ass.
Two! Three! Four!
Girls will go and girls will come
But there’s only one absolute
Every bro on the go needs to know
That there’s no accepted substitute
I’m sorry suits, let’s make amends
My Sunday best are my best friends
Send casual Friday down the laundry chute
‘Cuz nothing suits the undisputed oft-saluted suitor of repute
Like a …. wait for it …
Suit!
Then again, she is pretty hot.
Kort? Het was even lang als elke andere aflevering...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:39 schreef Mavro het volgende:
Leuke episode! Wel wat kort, maar het liedjes was een leuke afsluiter
En dan vooral de achterkant.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef Ocelot360 het volgende:
Eindeeeeelijk een hint naar de moeder! sweet!
Leuke episode!
En die barchick is Stacey Kiebler, http://images.google.nl/images?hl=nl&q=stacey%20Kiebler&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ze mochten haar wel wat beter in beeld brengen als je die foto's ziet!
those...that...herquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:05 schreef Ocelot360 het volgende:
Eindeeeeelijk een hint naar de moeder! sweet!
Leuke episode!
En die barchick is Stacey Kiebler, http://images.google.nl/images?hl=nl&q=stacey%20Kiebler&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ze mochten haar wel wat beter in beeld brengen als je die foto's ziet!
tyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
http://vinnierattolle.blo(...)-met-your-songs.html
Hier staat een filmpje van het nummer.
En... *kuch* volgens mij ook wat meer.
Haha echt geniaal filmpje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor alle Barney/NPH fans, is Cloudy with a chance of Meatballs een aanrader.
NPH die de stem van een aapje doet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Haha echt geniaal filmpje.
Had de film wel gezien maar wist niet dat hij Steve speelde.
awesome. Heb hem al op mijn pc staan om te kijken en hij heeft nu prioriteitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
'Steve'
(dumber and louder!)
'Shhteve'
(even dumber and louder)
'Shhhhteve'
(now backwards)
'Steve'
(backwards, dude)
'evets...'
Had hem binnen een dag uitgelezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef kopkaasplankje het volgende:
Ik zit hier The Bro Code te lezen, als kerstcadeau gekregen van een vriendin van me. Is echt een heel grappig boekje!
Dan ben je echt een kanker debiel als je dat doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had hem binnen een dag uitgelezen.![]()
![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.![]()
Ik moest op mijn werk nog lachen trouwens, een collega zat iets uit te leggen over een computersysteem wat we gebruiken met een informatieveldje 'General Remarks', wilde ik bijna gaan salueren.
Stoere praat, man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker debiel als je dat doet.
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.quote:
En met jouw username en avatar refereer je natuurlijk niet naar iets wat anderen waarschijnlijk niet eens kennen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.
Wow thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
http://vinnierattolle.blo(...)-met-your-songs.html
Hier staat een filmpje van het nummer.
En... *kuch* volgens mij ook wat meer.
Ja, zag het ook. Was best matig toen hij Lily aansprak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Wumbo7 het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Trouwens het viel me op dat NPH's lipsyncing minder goed was dan in Dr Horrible's Sing-along-blog. Of ligt dat aan mij.
Nope.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
En met jouw username en avatar refereer je natuurlijk niet naar iets wat anderen waarschijnlijk niet eens kennen.
O, dat kan ook. Naja, in ieder geval is dat musical nummer gewoon geweldig, nu al tig keer na geluisterd via die link van Bragiquote:
was volgens mij de rip, in een clip die ik er later van zag leek het een stuk beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Wumbo7 het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Trouwens het viel me op dat NPH's lipsyncing minder goed was dan in Dr Horrible's Sing-along-blog. Of ligt dat aan mij.
Dat was echt briljant!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef luckass het volgende:
Leuke aflevering weer .
Barney die een pak uit de WC-deur haalt.
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef luckass het volgende:
Leuke aflevering weer .
Barney die een pak uit de WC-deur haalt.
Volgens mij heb je een beetje moeite met begrijpend lezen, het schoot me namelijk alleen te binnen, denk je nu werkelijk dat ik dat echt ga doen? Dan moet ik het uitleggen, wat al triest zou zijn, want het is een slechte grap, en bovendien bestaat er best een kans dat sommige mensen de grap niet zouden snappen, wat nog erger is. Ik had gewoon een binnenpretje, doe niet zo zuur en puberaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.
Rachel Bilson was alleen leuk in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen woord over Rachel Bilson?
Dudes.. come on. Stacy Keibler is het levende voorbeeld van 'DAMN! lekker wijf'
But I take Rachel > Stacy any damn day of the week
Jammer dat ze niet de moeder is... fuck!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Rachel Bilson was nog leuker in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.
Couldn't agree more.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Rachel Bilson was alleen leuk in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.
En net zoals bij buffy kon allyson hannigan nog steeds niet zingen en kreeg ze maar een heel klein zinnetje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Dat liedje![]()
!!!
Het laatste stukje was trouwens precies zo als "They Got The Mustard Out" uit Buffy's musical episode.
Zou het een knipoog zijn, of zoek ik er nu teveel achter?
Dat weet/zei ze gelukkig zelf ook al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En net zoals bij buffy kon allyson hannigan nog steeds niet zingen en kreeg ze maar een heel klein zinnetje.
Echt? ik vind het niet zo heel anders dan vorige series.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:09 schreef TC03 het volgende:
Ik vind nog steeds dat alle grappen dit seizoen gebaseerd zijn op over-the-top scènes en extreme overdrijvingen in plaats van gewoon leuk geschreven dialogen.
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? ik vind het niet zo heel anders dan vorige series.
Zat laatst seizoen 4 terug te kijken, die afl met dat ge-sms met Holly (Barney & Marshall) en Teds Naked Lady Noise. Die is echt ge-ni-aal
Overdreven/absurde dingen zijn volgens mij toch wel iets makkelijker te bedenken dan leuke verhalen/plottwists.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.
Die aflevering die ik noemde, met de Three Day Rule, was uit seizoen 4. Daarin komt Barney met dat verhaal dat Jezus de bedenker is van die regel. Dat vond ik echt typisch zo'n briljant HIMYM-moment - juist omdat het zo absurd was. Om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.
Ja, maar dat is absurd/over the top met tekst. Is toch wat anders dan een over the top-scène met absurde gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die aflevering die ik noemde, met de Three Day Rule, was uit seizoen 4. Daarin komt Barney met dat verhaal dat Jezus de bedenker is van die regel. Dat vond ik echt typisch zo'n briljant HIMYM-moment - juist omdat het zo absurd was. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Nou ja, ieder z'n meug, ieder z'n mening, maar ik verbaas me over al die 'middelmatig'-reacties bij dit seizoen. Waarom kijk je het dan nog steeds? Ik vind het nog steeds een geweldige serie.
Omdat je vooraf niet weet of het middelmatig wordt en HIMYM vroeger geniaal was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, ieder z'n meug, ieder z'n mening, maar ik verbaas me over al die 'middelmatig'-reacties bij dit seizoen. Waarom kijk je het dan nog steeds? Ik vind het nog steeds een geweldige serie.
Mee eens, het gaat om de suggestie dat hij zijn pak als een persoon ziet en het gaat cremeren. Maar ik hoef het niet uitgebreid te zien, dan heb ik zoiets 'I get the point, move on'. Maar ja, dat is Amerikaanse mainstreamcomedy, voor het gepeupel moet alles uitgelegd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je vooraf niet weet of het middelmatig wordt en HIMYM vroeger geniaal was?
Dat Barney z'n pak gaat cremeren is wel grappig, voor 2 seconde. Dat er vervolgens een halve trilogie met LoTR-actige proporties aan wordt gewijd vind ik dan veel te overdreven.
Ik vond haar echt fucking irritant, met haar obsessieve gejengel.quote:
Stacey Keibler bedoel ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vond haar echt fucking irritant, met haar obsessieve gejengel.
Sorry, ik dacht dat je het andere meisje bedoelde wat in deze aflevering nieuw was, had er niet bij stil gestaan dat er twee waren die allebei voor het eerst meespeelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Stacey Keibler bedoel ik
Als je het ook over deze hebt, dan weet ik niet waar je het over hebt
heb de film van het weekend gekeken en het is serieus een van de grappigste films die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
'Steve'
(dumber and louder!)
'Shhteve'
(even dumber and louder)
'Shhhhteve'
(now backwards)
'Steve'
(backwards, dude)
'evets...'
Oh, wacht. Hij heeft al een keer gebarft op de deurmat van Robin.quote:
kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer een ouderwetse leuke aflevering =)
Bij die van Lily viel het me echt opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Bragi het volgende:
Soms zie je de acteurs echt moeite doen om hun lach in te houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Tegan het volgende:
Amanda Peet is veel hotter geworden sinds Jack & Jill.
Het is me wel vaker opgevallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Bij die van Lily viel het me echt op
Valt mee. Halverwege seizoen 4 zaten ze rond de 10/11 miljoen. Dit seizoen zitten ze weer rond de 8/9/10 miljoen. Het is wel de best bekeken aflevering sinds "The Stinsons" (S04E15).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
In dit schema de kijkcijfers van de afgelopen aflevering van HIMYM en andere series.
Volgens mij zijn deze cijfers hoger dan de meeste afleveringen van HIMYM. (Correct me if i'm wrong)
Super!
http://2.bp.blogspot.com/(...)0.01.19-17.13.08.png
volgend weekend speel ik mee bij het herhalen van deze epsquote:
Ik kan me goed voorstellen dat je er als New Yorker geen behoefte aan hebt om als een sardientje tussen de toeristen te staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een slecht begin, Ted is een nerd.Wie wil er nou niet op TS in NY zijn met oud&nieuw?
Dat is ook weer waar idd. Maar nog beter dan in je zelfde saaie kroegje hangen lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je er als New Yorker geen behoefte aan hebt om als een sardientje tussen de toeristen te staan.
Er was een aflevering over feesten met oud&nieuw, waar ze de hele stad doorreden op zoek naar feesten in een limo en alles viel eigenlijk tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar idd. Maar nog beter dan in je zelfde saaie kroegje hangen lijkt me.
Voor de rest leukste aflevering in tijden.
Echt?? Ik vind NY fantastisch, maar Times Square?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een slecht begin, Ted is een nerd.Wie wil er nou niet op TS in NY zijn met oud&nieuw?
urenlang zonder drank in de kou staan, gaaf johquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Met 'Moby'quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er was een aflevering over feesten met oud&nieuw, waar ze de hele stad doorreden op zoek naar feesten in een limo en alles viel eigenlijk tegen.
Schijnt overrated te zijn. Veel te druk. Te weinig echte beleving.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
But uhmmquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Misschien wel leuker dan de 100e. Uhm but, drink!
quote:
Mja ik denk vooral het moment van 12 uur, daarna kun je beter een club of kroeg in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Schijnt overrated te zijn. Veel te druk. Te weinig echte beleving.
Gaver dan alleen thuis zitten, zoals veel Fokkertjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
urenlang zonder drank in de kou staan, gaaf joh
quote:HIMYM-bedenkers krijgen serie bij Fox
Carter Bays en Craig Thomas, de bedenkers van comedyserie How I Met Your Mother, hebben een contract getekend bij 20th Century Fox. Zij zullen een nieuwe comedyserie maken, samen met twee anders schrijvers van HIMYM. De nieuwe serie zal volgens de bedenkers qua verhaal verder gaan waar HIMYM blijft hangen.
De serie, waarvan de (werk)titel onbekend is, gaat over een koppel uit Pittsburg en hun vrienden. "Het script heeft alles waar wij van houden bij How I Met Your Mother. Dat voelde al aan als een show waar we honderd afleveringen van zouden krijgen, maar deze ook. En als schrijvers hebben we heel erg een binding met Kourtney Kang en Joe Kelly. Zij hebben een paar van de beste afleveringen van HIMYM geschreven."
Fox-topman Dana Walden is in ieder geval ook te spreken over het nieuwe project: "Het is aantrekkelijke, karakter gedreven comedy met flinke 'laugh-out-loud-'momenten en erg liefdevolle relaties als basis."
Fans van How I Met Your Mother hoeven niet bang te zijn dat Bays en Thomas hun geesteskindje nu helemaal links laten liggen. "We zullen onze ogen op de serie gericht houden. Maar het is nu wel een goed-geoliede machine."
[BRON]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef HIMYMBlog het volgende:
Helaas komt er aanstaande maandag/dinsdag geen nieuwe aflevering. Moeten we weer een weekje zonder.
Ik hoop maar niet dat allemaal onbekende, onervaren nietsnutten vanaf nu HIMYM gaan schrijven.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
goed nieuws, ben benieuwd wanneer we de pilot zullen zien.
dat lijkt me niet, het writers team van himym zal wel uit meer dan 2 man bestaan mag ik hopenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat allemaal onbekende, onervaren nietsnutten vanaf nu HIMYM gaan schrijven.
Oké ik wil graag een highres versie van Robocop op de eenhoorn!quote:
Nee, verkeerde ARquote:
Chuck kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Pfff, wat is deze week nou weer de reden...
The Big Bang Theory en Two and a Half Men zijn er ook al niet.
Wat moet ik nou doen dit uur?!
heroesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Pfff, wat is deze week nou weer de reden...
The Big Bang Theory en Two and a Half Men zijn er ook al niet.
Wat moet ik nou doen dit uur?!
Schitterend!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Cook Pu, Cook Pu, Cook Pu!
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Godver, echt een hele grappige aflevering!
Beste lijn van de aflevering.quote:
quote:Het is wel vreemd dat RTL5 zegt dat het alleen om seizoen 1 en 2 gaat, want in de reclame voor de comedy’s op de vooravond (til’ death, darma & greg en natuurlijk how i met your mother) laten ze wel fragmenten uit seizoen 5 zien.
Een hat trick, is ook niet verkeerd, maar een perfect game/week is nog wat specialer:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Geweldige ep! Ben nooit verder dan 3 dagen achter elkaar gekomen, vond dat al heel watNou weer een hele week wachten op de volgende
quote:Neil Patrick Harris in musicalserie
Hier in ons kikkerlandje is de serie nog nagenoeg onbekend, maar in de States is Glee, een soort mix van Mean Girls en High School Musical, enorm populair. How I Met Your Mother-ster Neil Patrick Harris zou onlangs getekend hebben voor een rol in de serie.
Harris kennen we natuurlijk allemaal als de womanizer Barney Stinson, maar in het dagelijks leven is hij een onvervalste musicalnicht. Niet verrassend dus dat hij te zien zal zijn in Glee, waar ze de helft van de tijd vrolijk dansen en zingen.
We mochten onlangs trouwens ook in How I Met Your Mother al genieten van Harris’ zangtalent (zie hieronder) en de acteur opende ook zijn presentatie van de Emmy’s met een lied (tevens hieronder).
bron
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Merkie het volgende:
Goede aflevering, voor de verandering.
Yup.quote:
Dat zegt 'ie toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Season 5, Episode 15: Rabbit or Duck
Original Air Date—8 February 2010
L-E-Z-E-N.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Season 5, Episode 15: Rabbit or Duck
Original Air Date—8 February 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nu pas?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Slechte slechte aflevering. Begin het overdreven gedoe van Barney ook een beetje zat te worden.
Nou niet echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nu pas?
Hij doet al vijf seizoenen zo... Love it or leave it.
Eensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond het eindelijk weer eens kwaliteit, op zn HIMYMers
Die ruzie was echt
Permission to say it?
Permission allowed
Laawyeeredddd
Jaa, ik zat op het eind ook alweer van "nee, niet weer bij elkaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Shoombak het volgende:
Dacht even dat Robin en Ted weer bij elkaar zouden komen
De bedoeling is en was 7 seizoenen en de bedoeling was altijd al om haar pas op het eind te laten zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Copado het volgende:
Hoelang gaan ze het nog rekken tot we 'haar' uiteindelijk zien? Is daar al iets bekend over?
Sex met je exquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef Shoombak het volgende:
Dacht even dat Robin en Ted weer bij elkaar zouden komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |