Nee, de volgende wordt Girls vs. Suit, onbekend wanneer die komt maar zo te zien aan de vorige seizoenen ergens medio januari.quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Silv het volgende:
Is er na Last Cigarette Ever oid al een nieuwe gekomen trouwens.?

duurt langquote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef bigbass het volgende:
Airs: 1/11/2010 volgens tv.com.
dus nog even wachten inderdaad

niet volgende week is het 5quote:

dat liedje is echt awesome!quote:

Ik heb vanwege de grote kans op spoilers nog niet geklikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
dat liedje is echt awesome!![]()
Weet nu niet of ik het heel vet vind of dat ik spijt heb dat ik het voor mezelf spoil
EDIT: ik klikte even door en dit is erg leuk om te lezen. Interview met Josh Radnor (Ted).

Leuk interview. Echt tijd voor een nieuwe afleveringquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
EDIT: ik klikte even door en dit is erg leuk om te lezen. Interview met Josh Radnor (Ted).

nu kan ik dus nog minder wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
Deze speelt dus in de honderdste aflevering:
[ afbeelding ]
Niiiiiice!

't Gaat nog altijd om de kwaliteit, hè, niet de kwantiteit. Probeer een comedyserie maar eens 40 minuten achter elkaar scherp en grappig te houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij duurt deze aflevering ook gewoon 20 minuten. Waarom niet bij de 100e meteen een dubbele aflevering ofzo. Ik zit nu al een maand te wachten

Kan niet wachtenn!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Bragi het volgende:
Deze speelt dus in de honderdste aflevering:
[ afbeelding ]
Niiiiiice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |