Bij die van Lily viel het me echt opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Bragi het volgende:
Soms zie je de acteurs echt moeite doen om hun lach in te houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Tegan het volgende:
Amanda Peet is veel hotter geworden sinds Jack & Jill.
Het is me wel vaker opgevallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Bij die van Lily viel het me echt op
Valt mee. Halverwege seizoen 4 zaten ze rond de 10/11 miljoen. Dit seizoen zitten ze weer rond de 8/9/10 miljoen. Het is wel de best bekeken aflevering sinds "The Stinsons" (S04E15).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
In dit schema de kijkcijfers van de afgelopen aflevering van HIMYM en andere series.
Volgens mij zijn deze cijfers hoger dan de meeste afleveringen van HIMYM. (Correct me if i'm wrong)
Super!
http://2.bp.blogspot.com/(...)0.01.19-17.13.08.png
volgend weekend speel ik mee bij het herhalen van deze epsquote:
Ik kan me goed voorstellen dat je er als New Yorker geen behoefte aan hebt om als een sardientje tussen de toeristen te staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een slecht begin, Ted is een nerd.Wie wil er nou niet op TS in NY zijn met oud&nieuw?
Dat is ook weer waar idd. Maar nog beter dan in je zelfde saaie kroegje hangen lijkt me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je er als New Yorker geen behoefte aan hebt om als een sardientje tussen de toeristen te staan.
Er was een aflevering over feesten met oud&nieuw, waar ze de hele stad doorreden op zoek naar feesten in een limo en alles viel eigenlijk tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar idd. Maar nog beter dan in je zelfde saaie kroegje hangen lijkt me.
Voor de rest leukste aflevering in tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |