quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Haha echt geniaal filmpje.
Had de film wel gezien maar wist niet dat hij Steve speelde.
awesome. Heb hem al op mijn pc staan om te kijken en hij heeft nu prioriteitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor alle Barney/NPH fans, is Cloudy with a chance of Meatballs een aanrader.
NPH die de stem van een aapje doet.
'Steve'
(dumber and louder!)
'Shhteve'
(even dumber and louder)
'Shhhhteve'
(now backwards)
'Steve'
(backwards, dude)
'evets...'
Had hem binnen een dag uitgelezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef kopkaasplankje het volgende:
Ik zit hier The Bro Code te lezen, als kerstcadeau gekregen van een vriendin van me. Is echt een heel grappig boekje!
Dan ben je echt een kanker debiel als je dat doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had hem binnen een dag uitgelezen.![]()
![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.![]()
Ik moest op mijn werk nog lachen trouwens, een collega zat iets uit te leggen over een computersysteem wat we gebruiken met een informatieveldje 'General Remarks', wilde ik bijna gaan salueren.
Stoere praat, man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker debiel als je dat doet.
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.quote:
En met jouw username en avatar refereer je natuurlijk niet naar iets wat anderen waarschijnlijk niet eens kennen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.
Wow thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
http://vinnierattolle.blo(...)-met-your-songs.html
Hier staat een filmpje van het nummer.
En... *kuch* volgens mij ook wat meer.
Ja, zag het ook. Was best matig toen hij Lily aansprak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Wumbo7 het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Trouwens het viel me op dat NPH's lipsyncing minder goed was dan in Dr Horrible's Sing-along-blog. Of ligt dat aan mij.
Nope.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
En met jouw username en avatar refereer je natuurlijk niet naar iets wat anderen waarschijnlijk niet eens kennen.
O, dat kan ook. Naja, in ieder geval is dat musical nummer gewoon geweldig, nu al tig keer na geluisterd via die link van Bragiquote:
was volgens mij de rip, in een clip die ik er later van zag leek het een stuk beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Wumbo7 het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Trouwens het viel me op dat NPH's lipsyncing minder goed was dan in Dr Horrible's Sing-along-blog. Of ligt dat aan mij.
Dat was echt briljant!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef luckass het volgende:
Leuke aflevering weer .
Barney die een pak uit de WC-deur haalt.
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef luckass het volgende:
Leuke aflevering weer .
Barney die een pak uit de WC-deur haalt.
Volgens mij heb je een beetje moeite met begrijpend lezen, het schoot me namelijk alleen te binnen, denk je nu werkelijk dat ik dat echt ga doen? Dan moet ik het uitleggen, wat al triest zou zijn, want het is een slechte grap, en bovendien bestaat er best een kans dat sommige mensen de grap niet zouden snappen, wat nog erger is. Ik had gewoon een binnenpretje, doe niet zo zuur en puberaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Je bent gewoon kansloos als je iets na gaat doen uit een serie, terwijl de ander het waarschijnlijk niet eens gaat kennen.
Rachel Bilson was alleen leuk in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen woord over Rachel Bilson?
Dudes.. come on. Stacy Keibler is het levende voorbeeld van 'DAMN! lekker wijf'
But I take Rachel > Stacy any damn day of the week
Jammer dat ze niet de moeder is... fuck!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Rachel Bilson was nog leuker in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.
Couldn't agree more.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Rachel Bilson was alleen leuk in het eerste seizoen van The OC.. toen had ze nog wat babyvet aan d'r lichaam.
En net zoals bij buffy kon allyson hannigan nog steeds niet zingen en kreeg ze maar een heel klein zinnetje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Dat liedje![]()
!!!
Het laatste stukje was trouwens precies zo als "They Got The Mustard Out" uit Buffy's musical episode.
Zou het een knipoog zijn, of zoek ik er nu teveel achter?
Dat weet/zei ze gelukkig zelf ook al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En net zoals bij buffy kon allyson hannigan nog steeds niet zingen en kreeg ze maar een heel klein zinnetje.
Echt? ik vind het niet zo heel anders dan vorige series.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:09 schreef TC03 het volgende:
Ik vind nog steeds dat alle grappen dit seizoen gebaseerd zijn op over-the-top scčnes en extreme overdrijvingen in plaats van gewoon leuk geschreven dialogen.
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? ik vind het niet zo heel anders dan vorige series.
Zat laatst seizoen 4 terug te kijken, die afl met dat ge-sms met Holly (Barney & Marshall) en Teds Naked Lady Noise. Die is echt ge-ni-aal
Overdreven/absurde dingen zijn volgens mij toch wel iets makkelijker te bedenken dan leuke verhalen/plottwists.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.
Die aflevering die ik noemde, met de Three Day Rule, was uit seizoen 4. Daarin komt Barney met dat verhaal dat Jezus de bedenker is van die regel. Dat vond ik echt typisch zo'n briljant HIMYM-moment - juist omdat het zo absurd was. Om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch geen voorbeeld van over the top. Dat Barney z'n suit gaat cremeren, dat is over the top. Vind het ook jammer dat ze elke aflevering weer die weg inslaan. In seizoen 1, 2 (en 3) had je vooral grappen gebaseerd op flashbacks, flashforwards en al die grappige statistieken van Barney. Misschien niet altijd even realistisch, maar geen klinkklare onzin zoals nu vaak het geval is.
Ja, maar dat is absurd/over the top met tekst. Is toch wat anders dan een over the top-scčne met absurde gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die aflevering die ik noemde, met de Three Day Rule, was uit seizoen 4. Daarin komt Barney met dat verhaal dat Jezus de bedenker is van die regel. Dat vond ik echt typisch zo'n briljant HIMYM-moment - juist omdat het zo absurd was. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Nou ja, ieder z'n meug, ieder z'n mening, maar ik verbaas me over al die 'middelmatig'-reacties bij dit seizoen. Waarom kijk je het dan nog steeds? Ik vind het nog steeds een geweldige serie.
Omdat je vooraf niet weet of het middelmatig wordt en HIMYM vroeger geniaal was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, ieder z'n meug, ieder z'n mening, maar ik verbaas me over al die 'middelmatig'-reacties bij dit seizoen. Waarom kijk je het dan nog steeds? Ik vind het nog steeds een geweldige serie.
Mee eens, het gaat om de suggestie dat hij zijn pak als een persoon ziet en het gaat cremeren. Maar ik hoef het niet uitgebreid te zien, dan heb ik zoiets 'I get the point, move on'. Maar ja, dat is Amerikaanse mainstreamcomedy, voor het gepeupel moet alles uitgelegd worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je vooraf niet weet of het middelmatig wordt en HIMYM vroeger geniaal was?
Dat Barney z'n pak gaat cremeren is wel grappig, voor 2 seconde. Dat er vervolgens een halve trilogie met LoTR-actige proporties aan wordt gewijd vind ik dan veel te overdreven.
Ik vond haar echt fucking irritant, met haar obsessieve gejengel.quote:
Stacey Keibler bedoel ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vond haar echt fucking irritant, met haar obsessieve gejengel.
Sorry, ik dacht dat je het andere meisje bedoelde wat in deze aflevering nieuw was, had er niet bij stil gestaan dat er twee waren die allebei voor het eerst meespeelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Stacey Keibler bedoel ik
Als je het ook over deze hebt, dan weet ik niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |