Echt?? Ik vind NY fantastisch, maar Times Square?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een slecht begin, Ted is een nerd.Wie wil er nou niet op TS in NY zijn met oud&nieuw?
urenlang zonder drank in de kou staan, gaaf johquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat een slecht begin, Ted is een nerd.Wie wil er nou niet op TS in NY zijn met oud&nieuw?
Met 'Moby'quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er was een aflevering over feesten met oud&nieuw, waar ze de hele stad doorreden op zoek naar feesten in een limo en alles viel eigenlijk tegen.
Schijnt overrated te zijn. Veel te druk. Te weinig echte beleving.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:35 schreef Ritmo het volgende:
But uhmmquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering. Misschien wel leuker dan de 100e. Uhm but, drink!
quote:
Mja ik denk vooral het moment van 12 uur, daarna kun je beter een club of kroeg in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Schijnt overrated te zijn. Veel te druk. Te weinig echte beleving.
Gaver dan alleen thuis zitten, zoals veel Fokkertjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
urenlang zonder drank in de kou staan, gaaf joh
quote:HIMYM-bedenkers krijgen serie bij Fox
Carter Bays en Craig Thomas, de bedenkers van comedyserie How I Met Your Mother, hebben een contract getekend bij 20th Century Fox. Zij zullen een nieuwe comedyserie maken, samen met twee anders schrijvers van HIMYM. De nieuwe serie zal volgens de bedenkers qua verhaal verder gaan waar HIMYM blijft hangen.
De serie, waarvan de (werk)titel onbekend is, gaat over een koppel uit Pittsburg en hun vrienden. "Het script heeft alles waar wij van houden bij How I Met Your Mother. Dat voelde al aan als een show waar we honderd afleveringen van zouden krijgen, maar deze ook. En als schrijvers hebben we heel erg een binding met Kourtney Kang en Joe Kelly. Zij hebben een paar van de beste afleveringen van HIMYM geschreven."
Fox-topman Dana Walden is in ieder geval ook te spreken over het nieuwe project: "Het is aantrekkelijke, karakter gedreven comedy met flinke 'laugh-out-loud-'momenten en erg liefdevolle relaties als basis."
Fans van How I Met Your Mother hoeven niet bang te zijn dat Bays en Thomas hun geesteskindje nu helemaal links laten liggen. "We zullen onze ogen op de serie gericht houden. Maar het is nu wel een goed-geoliede machine."
[BRON]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef HIMYMBlog het volgende:
Helaas komt er aanstaande maandag/dinsdag geen nieuwe aflevering. Moeten we weer een weekje zonder.
Ik hoop maar niet dat allemaal onbekende, onervaren nietsnutten vanaf nu HIMYM gaan schrijven.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
goed nieuws, ben benieuwd wanneer we de pilot zullen zien.
dat lijkt me niet, het writers team van himym zal wel uit meer dan 2 man bestaan mag ik hopenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat allemaal onbekende, onervaren nietsnutten vanaf nu HIMYM gaan schrijven.
Oké ik wil graag een highres versie van Robocop op de eenhoorn!quote:
Nee, verkeerde ARquote:
Chuck kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Pfff, wat is deze week nou weer de reden...
The Big Bang Theory en Two and a Half Men zijn er ook al niet.
Wat moet ik nou doen dit uur?!
heroesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef n0ir het volgende:
Pfff, wat is deze week nou weer de reden...
The Big Bang Theory en Two and a Half Men zijn er ook al niet.
Wat moet ik nou doen dit uur?!
Schitterend!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
Cook Pu, Cook Pu, Cook Pu!
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Godver, echt een hele grappige aflevering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |