Plus lekker om in te knijpen en bijtenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik vind een rond buikje het leukst! Mijn vriend heeft zelf ook een buikje. Lekker zacht om op te liggen met mijn hoofdje. Bij een sixpack voelt het net alsof je op een paar bakstenen ligt. Auw.
Nee, maar dat komt omdat je een Fokkende nerd bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef FokR het volgende:
Ik heb geen sixpack en ook geen rond buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Plus lekker om in te knijpen en bijten![]()
Zeker mét buikje, veel lekkerder
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef alors het volgende:
buikje![]()
sixpack hoeft ook niet, gewoon iets er tussenin
Buikje is iets meer dan een gewone platte buikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef EvanStone het volgende:
Het woord buikje.
Kinderen hebben buikjes.
Nou soms komt de leeftijd dat het je niets meer uit mag maken...en dan doet het dat ook niet meer..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef FokR het volgende:
Andersom dan... ff serieus graag
Liever een mannelijke sixpack? Vind je een slank buikje echt sexy? Of heeft een rond mannenbuikje wel iets charmants?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef miss_poes het volgende:
Tsja, dat is een goeie!![]()
Ik heb jongens gehad met blokjes, maar ook met 'n buikje..
Het heeft allebei wel wat
Ja welke leeftijd?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou soms komt de leeftijd dat het je niets meer uit mag maken...en dan doet het dat ook niet meer..
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef EvanStone het volgende:
Het woord buikje.
Kinderen Afrikanen hebben hongerbuikjes.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Buikje is iets meer dan een gewone platte buik
Anorexiaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik hou van skinny.
Behaarde bierbuiken, nah.
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef tralalalars het volgende:
hmm... k geloof dat ik met een gerust hart de kerstdagen in kan gaan na het lezen van dit topic
Ik hoef ook geen man met sixpack. Voor mij geen man die als ik een patatje naar binnen schuif, zegt ''zou je dat nou wel doen?"'quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt raar dat veel vrouwen een buikje prefereren boven een sixpack. Reclames laten juist vaak het tegenovergestelde zien.
Mag allebei eigenlijk wel, mits het haar niet doorloopt in een borst a la Tom Jonesquote:
Daarvoor zijn het ook reclames hequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt raar dat veel vrouwen een buikje prefereren boven een sixpack. Reclames laten juist vaak het tegenovergestelde zien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef GirlyGlue het volgende:
Bier en een sixpack gaan bij uitstek samen
Jahooorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik vind een rond buikje het leukst! Mijn vriend heeft zelf ook een buikje. Lekker zacht om op te liggen met mijn hoofdje. Bij een sixpack voelt het net alsof je op een paar bakstenen ligt. Auw.
Ben zeker niet onzeker over me buikquote:Op zondag 27 december 2009 02:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:![]()
TS is onzeker over zijn buikje...
.. en dat soort onzekere mensen opent altijd van dit soort "serieuze" kut-topics
Dat zou kunnen, bij mij in ieder geval nietquote:Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Is er een verband tussen wat mooi gevonden wordt en de eigen buikstatus?
Ook toen ik vrijgezel was hield ik niet van sixpacks.. en nog steeds niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Tja, sixpack ook wel wasbordje genoemd is zo ouderwets... Doe mij maar de nieuwe wastrommel![]()
Snap helemaal niet waarom vrouwen hier een buikje mooier vinden? Alleen omdat je eigen man dat nu ook eenmaal heeft? Ben wel benieuwd hoeveel vrijgezellen vrouwen een sixpack mooier vinden dan een buikje...
Buikje.quote:
Hmmnah dat gaat net iets te ver.quote:
Dit dus!quote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Zeker een buikje![]()
Heb ook veel liever een wat steviger (gespierd of gewoon wat dikker, maakt niet uit) dan een hele dunne man
quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mannenvet![]()
Iets dunner vind ik juist veel mooier
wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook toen ik vrijgezel was hield ik niet van sixpacks.. en nog steeds niet.
Kleine buikjesmet een beetje haar.
Heeft je vriendin zelf geen buikje dan?quote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn vriendin vindt mijn buikje niet leuk
Stel ze zou een buikje hebben, dan hoeft ze mijn buikje nog steeds niet leuk te vinden toch?quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft je vriendin zelf geen buikje dan?
Het valt me op dat mensen die dat zeggen zelf nooit daar te vinden zijn. Ik zeg niet dat het bij jou het geval is maar "Im just saying"quote:Op maandag 28 december 2009 07:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat zij zegt
(ik ga 5 keer per week naar de sportschool om mn spieren te pompen-gespierd) ontzettend lelijk.
Dus doe mij maar een klein buikje.
preciesquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Soldier2000 het volgende:
De definitie van een sixpack wisselt hier nogal, ik denk dat de TS beter voorbeeld pics had kunnen plaatsen & een poll erbij.
Het is inderdaad in mijn geval absoluut niet zo dat ik nooit in een sportschool komquote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef Vono het volgende:
[..]
Het valt me op dat mensen die dat zeggen zelf nooit daar te vinden zijn. Ik zeg niet dat het bij jou het geval is maar "Im just saying"
Ik snap wat je bedoelt. ik denk zelf dat je geen enig idee hebt hoe moeilijk het wel niet is om "overal gespierd" te worden. dit kost jaren van intensiefe training die gepaard moet gaan met een verstandig voedingsschema.quote:Op maandag 28 december 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Het is inderdaad in mijn geval absoluut niet zo dat ik nooit in een sportschool kom![]()
maar ik probeerde meer het nuance-verschil aan te geven tussen "een sixpack" of echt overal gespierd. En dat laatste vind ik persoonlijk erg lelijk. Zowel bij mannen als bij vrouwen overigens. Maar het komt nu eenmaal wat vaker voor bij mannen.
inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan nog kan je het lelijk vinden, toch.
Ondanks dat het knap is wat sommigen bereiken.
Maargoed, ik vind een 'gewoon' sixpack ook al niet echt mooi.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
inderdaad
Heel knap en het is inderdaad een hele prestatie om zo gespierd te raken maar dan hoef ik dat nog steeds niet mooi te vinden.
En verder ook wat zij zegt, ik hou er gewoon niet van, het hele sixpack gebeuren. Smaken verschillen gelukkig.
oh en het heeft weinig te maken met het "waarderen van spieren" of niet. Ik zelf loop hard en ging altijd 3 keer per week naar de sportschool (verhuisd, moet nog een nieuwe vinden hier...), maar dan nog blijf ik bij mijn mening, ik vind het persoonlijk niet aantrekkelijk.
Koppie speelt zeker mee,quote:Op maandag 28 december 2009 20:22 schreef mariaelise het volgende:
Sluit me aan bij Mylene.... Mooi om naar te kijken maar voor op de bank en in bed mag mijn vent best een buikje hebben... En idd ik ben ook niet gespierd en strak dus misschien speelt dat wel mee... Alhoewel ik ook een tijdje gerommeld heb met een spierbundeltje...
Misschien ligt het er ook wel een beetje aan wat voor kop er op het buikje zit...en euh laten we de inhoud van dat koppie niet vergeten!
hmmm, daar zit wel wat in denk ik... Ik ben zelf nogal een sportievo en kan het wel waarderen als het aan een man te zien is dat hij hard werkt/traint. Ik hou daarbij niet van echt helemaal afgetraind en heel laag vetpercentage, maar das ook meer omdat ik met mijn vriendje leuke dingen wil kunnen doen zoals eten en drinken, die een echt famatieke sporter niet zal doen...quote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef Vono het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. ik denk zelf dat je geen enig idee hebt hoe moeilijk het wel niet is om "overal gespierd" te worden. dit kost jaren van intensiefe training die gepaard moet gaan met een verstandig voedingsschema.
De huis, tuin en keuken sporter zal niet zo gauw zo'n "overal gespierd" lichaam krijgen die jij in gedachte hebt. tenzij ik echt het verkeerde beeld heb van wat jij gespierd vindt
ik voeg even toe: * ik denk dat iemand die, laten we zeggen, 4x per week in de sportschool is sneller een vriend/vriendin gaat waarderen die goed afgetraind is
Mannen met zo'n zwangerschapsbuik, hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal even lelijk
Bier drinken schijnt te helpen, ik zie dagelijks zo vele mannen lopenquote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mannen met zo'n zwangerschapsbuik, hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
I know, mijn schoonvader heeft zo'n buikquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Bier drinken schijnt te helpen, ik zie dagelijks zo vele mannen lopenAlleen dan met kleding erover.
Ik zie nu pas die magere zijn blik en dat ie naar z'n buik wijst
Ik zou het op geen van allen kunnen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt ze ook wel uitgezocht hè?quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt ze ook wel uitgezocht hè?
Bij mannen met een buikje denk ik aan Tijl Beckand, Thomas Acda en Jeroen van Koningsbrugge. Dat zijn mannen waar ik wel op zou kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het op geen van allen kunnen.
hm die eerste lacht wel guitigquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, nou. Het hoeft echt niet zo te zijn dat je niet eens anders kan eten/drinken. Je moet er alleen rekening mee houden of op een cheatdag laten vallen, dan kan je alsnog MAKKELIJK onder de 10% zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hmmm, daar zit wel wat in denk ik... Ik ben zelf nogal een sportievo en kan het wel waarderen als het aan een man te zien is dat hij hard werkt/traint. Ik hou daarbij niet van echt helemaal afgetraind en heel laag vetpercentage, maar das ook meer omdat ik met mijn vriendje leuke dingen wil kunnen doen zoals eten en drinken, die een echt famatieke sporter niet zal doen...
De tweede is echt té overdreven en die eerste heeft een enge snee in het midden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Vido het volgende:
Ik denk niet dat de mening van de gemiddelde Fok!-postster (no offense ofcourse, just saying) representatief is voor de mening van de gemiddelde vrouw. Simpel voorbeeld is dat je in een gemiddelde bar meer aandacht zult trekken met een afgetraind lichaam dan met een zichtbaar buikje. Wellicht dat ook de definitie sixpack niet helemaal duidelijk is. Je hebt natuurlijk sixpacks en sixpacks: buiken waarop wat lijntjes te zien zijn, en bij het aanspannen van de spieren echte "blokjes", en dan de versie die er constant aangespannen ("blokjes") uitziet.
Dus je hebt in feit 4 keuzes: buikje, skinny/plat, gespierd/lichte sixpack, sixpack.
Plaatjes komen in de buurt van "keuzes" 3 en 4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik toch het vermoeden dat bij een goed representatief onderzoek de voorkeur op "keuze" 3 (lichte sixpack) valt dan op 1 (buikje).
Dat dus...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Een zichtbaar buikje is voor mij wat anders dan een 'klein buikje'
Een klein buikje spot je imo niet eens onder kleding.
Plaatjes hierboven vind ik overigens beiden niet mooi.
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroegquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
Je kunt in een bar dan misschien wel aandacht trekken met een sixpack, maar je moet die aandacht wel vast zien te houden. En ik het idee dat het daar dan mis gaat. Geef mij dan maar een buikje.
Klopt ja. Je ziet het vaak al aan de houding. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Vriend van mij heeft ook brede schouders etc (zo'n lekkere borst om tegen te hangenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Wehehe.quote:
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Damn wat een reacties zeg, dus als ik goed begrijp is zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Voor veel vrouwen niet aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Wat is dan wel aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Nee, veel te overdrevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik eerder zei, bij mannen met een buikje denk ik aan Tijl Beckand, Thomas Acda en Jeroen van Koningsbrugge. Dat zijn mannen waar ik wel op zou kunnen vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat is dan wel aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:
Dan kom ik bij keuze 3 uit... licht gespierd zonder dikke wasbord.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Vido het volgende:
Ik denk niet dat de mening van de gemiddelde Fok!-postster (no offense ofcourse, just saying) representatief is voor de mening van de gemiddelde vrouw. Simpel voorbeeld is dat je in een gemiddelde bar meer aandacht zult trekken met een afgetraind lichaam dan met een zichtbaar buikje. Wellicht dat ook de definitie sixpack niet helemaal duidelijk is. Je hebt natuurlijk sixpacks en sixpacks: buiken waarop wat lijntjes te zien zijn, en bij het aanspannen van de spieren echte "blokjes", en dan de versie die er constant aangespannen ("blokjes") uitziet.
Dus je hebt in feit 4 keuzes: buikje, skinny/plat, gespierd/lichte sixpack, sixpack.
Plaatjes komen in de buurt van "keuzes" 3 en 4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik toch het vermoeden dat bij een goed representatief onderzoek de voorkeur op "keuze" 3 (lichte sixpack) valt dan op 1 (buikje).
Dit is nou zo'n typisch voorbeeld van wat ik echt afschuwelijk lelijk vind. Ook niet mooi om naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het niet mooi neequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk heb ik niet dat idee, maar ik vind het er gewoon niet mooi uitzien, die spieren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Perenijsje het volgende:
Kan het zo zijn dat de vrouwen een wat vollere (lees: doorsnee) man de voorkeur geven i.v.m. de strenge(re) eisen die een afgetrainde man aan zijn partner stelt?
Ik kan mij voorstellen dat een man die 24/7 met zijn figuur bezig is, ook graag ziet dat zijn vriendin aandacht besteedt aan haar uiterlijk / gezond eet / veel sport, enzovoorts.. Misschien hebben vrouwen de angst om zich op den duur minderwaardig te voelen of niet aan zijn eisen te kunnen voldoen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Perenijsje het volgende:
Kan het zo zijn dat de vrouwen een wat vollere (lees: doorsnee) man de voorkeur geven i.v.m. de strenge(re) eisen die een afgetrainde man aan zijn partner stelt?
Ik kan mij voorstellen dat een man die 24/7 met zijn figuur bezig is, ook graag ziet dat zijn vriendin aandacht besteedt aan haar uiterlijk / gezond eet / veel sport, enzovoorts.. Misschien hebben vrouwen de angst om zich op den duur minderwaardig te voelen of niet aan zijn eisen te kunnen voldoen?
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Oh nooooooo ik snap het gewoon niet
Oeh.. go CZ... k ben nu al fan hahahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.
Lijnloos is dus het mooiste in jouw ogen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.
Deze vond ik wel leuk;quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lijnloos is dus het mooiste in jouw ogen?
agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk;
[ afbeelding ]
Niet puur lichamelijk... en dan zeg je... die buik van Beckhamquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is voor mij niet iets wat puur lichamelijk is.
Die buik van Beckham
En dan ook nog zo kaal. Ik wil graag beharing voelen. Niet te natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Als een gast zo breed is, is het ook niet meer fijn als hij op je ligt
Hoe breed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Als een gast zo breed is, is het ook niet meer fijn als hij op je ligt
Buikhaar vind ik ook niet erg, rughaar wel. Dat wax ik bij 'm weg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Alleen borsthaar, geen buik/rughaar!
Hier ben ik het overigens ook mee eens!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Alleen borsthaar, geen buik/rughaar!
Een streepje is oké, maar er moet meer borst- dan buikhaar zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens ook mee eens!
Béétje buikhaar kan wel. [zoeen streepj bv. of net iets meer] maar niet een berg haar op de buik.
Om over de rug maar te zwijgen.
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
En dan ook nog zo kaal. Ik wil graag beharing voelen. Niet te natuurlijk.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?
Ja! Alleen die adersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef FokR het volgende:
DIt vinden jullie wel wat dames... of niet?
[ afbeelding ]
Dit vind ik lichtelijk gespierd en geen keiharde sixpack.
O shit! Ik bedoelde Josh Hartnettquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ooooo is het ashtonDie vind ik nog aan de brede kant! Ik had wel posters boven mijn bed van hem
!!!
Gelukkig maar .. k vin dat gladde gedoe ook maar zo glad ...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Kenstreepjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
en @ veeleisend: ja, nu we mogen zeggen hoe het perfecte eruit zou zien doen we dat natuurlijk ook.
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef FokR het volgende:
Jullie zijn wel veeleisend he.
Beetje haar en geen dikke sixpack.
Zoiets als ik heb, maar dan zonder haar.
[ afbeelding ]
Zie het topic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebben
Shit! Dan val ik af bij jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.
Hoewel Ashton wel een leuk hoofdje heeft, dat dan weer net wel.
Ahaha, ach.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, ach.Genoeg die er misschien wel van houden.
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft mijn lichaam, dat kan toch wel?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooie armen tho.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..
Ja, kan er wel mee door. Ik mis wel borsthaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hm ik vind die Jan dus totaal niet sexy oid..het is meer het-je buurjongentje gevoel erbij-quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar dat valt wel mee dus. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat wel! Je zou verwachten dat die ook een beetje poeffy en spekkig zouden zijn..
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm ik vind die Jan dus totaal niet sexy oid..het is meer het-je buurjongentje gevoel erbij-
Maar goed, ja zoiets is normaal en mooier dan een harde kerel
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
En ik heb mijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Haal 'm zo weer weg, want is geen fototopic.
Liegbeest! Jouw armen zijn 3x breder dan die van Ashton!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Mager bloot en kaal en die borg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je armen te breed, mag wel de helftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Nou uh... ashton is toch wel wat breder... maar ja nevermind.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Liegbeest! Jouw armen zijn 3x breder dan die van Ashton!
Tering! Die had ik nog niet eens gezien! Hij lijkt wel een hobbit van onderen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.
Zijn benen zijn wel een beetje harig vergeleken bij de rest
Dat laatste komt denk ik omdat zijn bovenlichaam met photoshop heel smooth is gemaakt en dat daardoor het contrast nog groter lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.
Zijn benen zijn wel een beetje harig vergeleken bij de rest
Hij is vooral droger en atletischer volgens mij.. Jij bent want meer van de fitness? En niet zo heel lang?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou uh... ashton is toch wel wat breder... maar ja nevermind.
Niet gespannen danquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Mager bloot en kaal en die borg...
oh ja en je hoeft je borstspieren niet zo aan te spannen want dat hoort niet en is niet mooi...doe eens een relaxte pic
Ade het kán wel, maar je moet iets meer trainen!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
Bij Jan lijkt het net of zijn pubic hair probeert te ontsnappen uit zijn broekje! Borsthaar is hier noodzakelijk!
Je hebt een klein beetje het figuur van mijn broertje (niets mis mee! niet te lang/smal, ziet er sneller breed uit) maar het is gewoon niet zo mijn figuurquote:
Ben 1,79 en fitnessen... af en toe als ik zin heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is vooral droger en atletischer volgens mij.. Jij bent want meer van de fitness? En niet zo heel lang?
Ik fiets veel dus train met name mijn benenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ade het kán wel, maar je moet iets meer trainen!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem weer te harig en te pezig!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat Adelante gewoon wat meer moet aankomen.
O dit is zeker oké!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier lijkt het ook wel op (in de zomer dan)Nee, ik ben duidelijk niet van het vet
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer okequote:
Maar hij is tanig gespierd. Jan is licht vadsig.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer oke
Tjah... vrouwen he!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer oke
Je bedoelt (de) ChipsZak.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Oh, het is leuk om te weten hoor, maar ik drink dat biertje echt wel en die zak chips gaat ook gewoon open
Je mag heus wel een schattig zwembandje ontwikkelenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Oh, het is leuk om te weten hoor, maar ik drink dat biertje echt wel en die zak chips gaat ook gewoon open
Ja hèquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie had kunnen weten dat dit nog zo'n mooi en goed topic zou worden?
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef GimmeGore het volgende:
Als we dan toch ideale mannen mogen beschrijven, dan doen we dat natuurlijk ook
Zo zie je maar weer, dat mensen toch gaan voor het normale en niet het abnormale...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).
En nu?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).
Jammer hè, van al dat geld dat je hebt gespendeerd aan de sportschool waar je dagelijks traint voor die felbegeerde sixpack.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
de vrouwen op dit forum vinden calvin klein modellen afschuwelijk en van hun mogen er wel mannen instaan die een "buik(je)" hebben. ga toch een eind lopen
ik snap best dat niet iedereen een sixpack mooi vind. maar dat echt bijna 90% van de vrouwen in dit topic zegt dat een sixpack lelijk is. Het duurt niet lang voordat iemand fotos van jaap uit de gouden kooi plaatst en zegt dat hij de droomman van iedere vrouw is
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jammer hè, van al dat geld dat je hebt gespendeerd aan de sportschool waar je dagelijks traint voor die felbegeerde sixpack.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef ssebass het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik meer train, die vind sixpacks lelijk. Ik hoor trouwens van veel vrouwen dat ze een buikje boven een sixpack prefereren. Ik vind het bij vrouwen ook echt absoluut niet mooi.
Dit is een foto van een paar jaar terug toen ik nog niet naar de sportschool ging (wel surfen trouwens)::
[ afbeelding ]
Ik vind een sixpack zeker niet lelijk, ik vind het mooi om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
de vrouwen op dit forum vinden calvin klein modellen afschuwelijk en van hun mogen er wel mannen instaan die een "buik(je)" hebben. ga toch een eind lopen
ik snap best dat niet iedereen een sixpack mooi vind. maar dat echt bijna 90% van de vrouwen in dit topic zegt dat een sixpack lelijk is. Het duurt niet lang voordat iemand fotos van jaap uit de gouden kooi plaatst en zegt dat hij de droomman van iedere vrouw is
Helemaal geen dilemma. We kunnen alsnog ieder ons eigen ideale man beschrijven (qua buik). Net zoals mannen dat over vrouwen zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dilemma inderdaad. Vooral omdat mannen geen make-up gebruiken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
misschien dat het bij mij averechts heeft gewerkt dat ik een vriend heb gehad met een heel afgetraind lichaam.
En hij was daar alleen maar mee bezig. Ik wou een keer voor hem koken, maar hij wou per se van te voren weten wat ik ging maken en wat ik daarvoor ging gebruiken.
En naast hem wakker worden zat er ook nooit in, want hij was altijd eerder wakker en dan was hij al aan het trainen.
hmm en zoiets?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind bij de middelste zn heup overigens wel een beetje eng.
Dat heeft ook een naam, die streepjes daar, maar ik kan er niet op komen.
Ja, ik blijf gewoon kieskeurig.
Prima opzich, alleen ik hou van iets bredere schouders/borst.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Everlast09 het volgende:
[..]
hmm en zoiets?
[ afbeelding ]
Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef Vono het volgende:
[..]
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
en nee, ik vind het niet jammer
trouwens, met die reactie bewijs je dat je geen idee hebt waar je het over hebt. je kan 24/7 in de sportschool zitten, maar als je niet goed eet krijg je alsnog geen "felbegeerde" sixpack
Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je voorkeuren hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Edit, de overall conclusie is dat ik toch echt van afgetrainde lichamen houd. kan er niks aan doen, maar sixpack zijn hot, zolang het niet erger is dan op bovenstaande plaatjes![]()
voor vrouwen vind ik dat trouwens ook mooi, ik houd wel van wat spieren, maar wel wat minder dan bij mannen
Je overdrijftquote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
niet sporten!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef synnath het volgende:
Hoef dus niet te gaan sporten in het nieuwe jaar! Mooi. Één van de goede voornemens geschrapt!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Trouwens offtopic maar, kijken vrouwen niet vaker naar kontjes dan sixpacks/buiken of niet?
Mooi en aantrekkelijk zijn voor mij 2 dingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef gold-rush het volgende:
[..]
je vind het mooi maar niet aantrekkelijk?
leg eens uit?
Jij vind iets dat lelijk is meer aantrekkelijk en wil liever met iets wat niet mooi is het bed mee in duiken?
Die is wel fijn. Net op het randje qua sixpack, maar hij lijkt me nog wel lekker zacht. En die V-vorm prrrrquote:
Het kan in ieder geval veel erger.quote:
Dat vind ik geen buikje meer te noemen, maar goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef 11_Dreams het volgende:
Hier nog een vrouw die wasbordjes en graatjes maar niks vindt, doe mij maar een fijn zacht knuffelbuikje
Even wat plaatjes ter illustratie, ik vond de afbeeldingen in dit topic tegenvallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog maar een Dennis, om het af te leren
[ afbeelding ]
Daar zou ik best een hapje uit willen nemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef FokR het volgende:
Check... buikje... inclusief strepen
[ afbeelding ]
Jij hebt mijn buik(je).quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef FokR het volgende:
Check... buikje... inclusief strepen
[ afbeelding ]
Wat! Nog zo'n buikje! My God.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jij hebt mijn buik(je).
Al is die hier na de feestdagen weer iets gegroeid.
Haha hap maar dan!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:39 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar zou ik best een hapje uit willen nemen.
Uh... paar posts geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
Is er geen FOK! vent die zijn buikje durft te laten zien?
Geen 'buik'?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Countess het volgende:
Als je geen sixpack hebt, kun je er ook een nemen.![]()
Mannen hebben het vrij makkelijk, ze hoeven alleen maar te trainen en al snel schiet er een wasbordje tevoorschijn.
Dennis van de Geest is beroepsmatig dik maar wel gespierd. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
En dat buikje ergens hierboven, kan ik bijna geen ´buik´ noemen.
Hoppa!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Geen 'buik'?
Dan zal ik binnenkort eens een echte buikfoto posten.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Countess het volgende:
Als je geen sixpack hebt, kun je er ook een nemen.![]()
Mannen hebben het vrij makkelijk, ze hoeven alleen maar te trainen en al snel schiet er een wasbordje tevoorschijn.
Dennis van de Geest is beroepsmatig dik maar wel gespierd. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
En dat buikje ergens hierboven, kan ik bijna geen ´buik´ noemen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef alors het volgende:
buikje![]()
sixpack hoeft ook niet, gewoon iets er tussenin
Haha jong buikjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach wat een jong buikje...cute!!!![]()
Maar eh niet mijn smaak...natuurlijk!
what the hell meiden....quote:
Niks van, voor elk wat wils tochquote:
En hoe zie jij het het liefst?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:57 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Niks van, voor elk wat wils toch
Ok... steviger lichaam dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:10 schreef 11_Dreams het volgende:
kijk maar even een paar pagina's eerder, heb daar foto's gepost van Dennis van der Geest.
Haha Sior !quote:
Graag, geen sprieties of gespierde spijkers voor mijquote:
Aah dan val ik afquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Graag, geen sprieties of gespierde spijkers voor mij
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:46 schreef 11_Dreams het volgende:
De topictitel mag bijna wel gewijzigd worden in 'wat vinden we van het buikje van FOKR'
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:13 schreef 11_Dreams het volgende:
OK nu mag je wel ophouden met pics postenWe hebben m nu wel gezien, thans ik.
Op die vraag krijg je dus NOOIT antwoord he!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Maar nu vraag ik me wel af wat vrouwen nu echt willen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect imo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Veels téquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen met zo'n figuur zie ik ook regelmatig in de sportschool. Ik pas daar gewoon niet naast. Het is té.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |