Een streepje is oké, maar er moet meer borst- dan buikhaar zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens ook mee eens!
Béétje buikhaar kan wel. [zoeen streepj bv. of net iets meer] maar niet een berg haar op de buik.
Om over de rug maar te zwijgen.
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
En dan ook nog zo kaal. Ik wil graag beharing voelen. Niet te natuurlijk.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?
Ja! Alleen die adersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef FokR het volgende:
DIt vinden jullie wel wat dames... of niet?
[ afbeelding ]
Dit vind ik lichtelijk gespierd en geen keiharde sixpack.
O shit! Ik bedoelde Josh Hartnettquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ooooo is het ashtonDie vind ik nog aan de brede kant! Ik had wel posters boven mijn bed van hem
!!!
Gelukkig maar .. k vin dat gladde gedoe ook maar zo glad ...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Kenstreepjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
en @ veeleisend: ja, nu we mogen zeggen hoe het perfecte eruit zou zien doen we dat natuurlijk ook.
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef FokR het volgende:
Jullie zijn wel veeleisend he.
Beetje haar en geen dikke sixpack.
Zoiets als ik heb, maar dan zonder haar.
[ afbeelding ]
Zie het topic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebben
Shit! Dan val ik af bij jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.
Hoewel Ashton wel een leuk hoofdje heeft, dat dan weer net wel.
Ahaha, ach.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, ach.Genoeg die er misschien wel van houden.
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft mijn lichaam, dat kan toch wel?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft mijn lichaam, dat kan toch wel?
Hij heeft wel mooie armen tho.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |