Het kan in ieder geval veel erger.quote:
Dat vind ik geen buikje meer te noemen, maar goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:47 schreef 11_Dreams het volgende:
Hier nog een vrouw die wasbordjes en graatjes maar niks vindt, doe mij maar een fijn zacht knuffelbuikje
Even wat plaatjes ter illustratie, ik vond de afbeeldingen in dit topic tegenvallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog maar een Dennis, om het af te leren
[ afbeelding ]
Daar zou ik best een hapje uit willen nemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef FokR het volgende:
Check... buikje... inclusief strepen
[ afbeelding ]
Jij hebt mijn buik(je).quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef FokR het volgende:
Check... buikje... inclusief strepen
[ afbeelding ]
Wat! Nog zo'n buikje! My God.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:44 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jij hebt mijn buik(je).
Al is die hier na de feestdagen weer iets gegroeid.
Haha hap maar dan!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:39 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Daar zou ik best een hapje uit willen nemen.
Uh... paar posts geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
Is er geen FOK! vent die zijn buikje durft te laten zien?
Geen 'buik'?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Countess het volgende:
Als je geen sixpack hebt, kun je er ook een nemen.![]()
Mannen hebben het vrij makkelijk, ze hoeven alleen maar te trainen en al snel schiet er een wasbordje tevoorschijn.
Dennis van de Geest is beroepsmatig dik maar wel gespierd. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
En dat buikje ergens hierboven, kan ik bijna geen ´buik´ noemen.
Hoppa!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:20 schreef FokR het volgende:
[..]
Geen 'buik'?
Dan zal ik binnenkort eens een echte buikfoto posten.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:40 schreef Countess het volgende:
Als je geen sixpack hebt, kun je er ook een nemen.![]()
Mannen hebben het vrij makkelijk, ze hoeven alleen maar te trainen en al snel schiet er een wasbordje tevoorschijn.
Dennis van de Geest is beroepsmatig dik maar wel gespierd. Ik vind hem wel aantrekkelijk.
En dat buikje ergens hierboven, kan ik bijna geen ´buik´ noemen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef alors het volgende:
buikje![]()
sixpack hoeft ook niet, gewoon iets er tussenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |