quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat Adelante gewoon wat meer moet aankomen.
O dit is zeker oké!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier lijkt het ook wel op (in de zomer dan)Nee, ik ben duidelijk niet van het vet
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer okequote:
Maar hij is tanig gespierd. Jan is licht vadsig.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer oke
Tjah... vrouwen he!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap jullie niet: eerst moet ik meer fitnessen, maar als alles skinny is is het wel weer oke
Je bedoelt (de) ChipsZak.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Oh, het is leuk om te weten hoor, maar ik drink dat biertje echt wel en die zak chips gaat ook gewoon open
Je mag heus wel een schattig zwembandje ontwikkelenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Oh, het is leuk om te weten hoor, maar ik drink dat biertje echt wel en die zak chips gaat ook gewoon open
Ja hèquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie had kunnen weten dat dit nog zo'n mooi en goed topic zou worden?
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).quote:Op woensdag 30 december 2009 01:44 schreef GimmeGore het volgende:
Als we dan toch ideale mannen mogen beschrijven, dan doen we dat natuurlijk ook
Zo zie je maar weer, dat mensen toch gaan voor het normale en niet het abnormale...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).
En nu?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ideale mensen bestaan niet. Alleen op tv (en dan alleen na uren make-up en fotosoep).
Jammer hè, van al dat geld dat je hebt gespendeerd aan de sportschool waar je dagelijks traint voor die felbegeerde sixpack.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
de vrouwen op dit forum vinden calvin klein modellen afschuwelijk en van hun mogen er wel mannen instaan die een "buik(je)" hebben. ga toch een eind lopen
ik snap best dat niet iedereen een sixpack mooi vind. maar dat echt bijna 90% van de vrouwen in dit topic zegt dat een sixpack lelijk is. Het duurt niet lang voordat iemand fotos van jaap uit de gouden kooi plaatst en zegt dat hij de droomman van iedere vrouw is
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jammer hè, van al dat geld dat je hebt gespendeerd aan de sportschool waar je dagelijks traint voor die felbegeerde sixpack.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef ssebass het volgende:
Mijn vriendin wil niet dat ik meer train, die vind sixpacks lelijk. Ik hoor trouwens van veel vrouwen dat ze een buikje boven een sixpack prefereren. Ik vind het bij vrouwen ook echt absoluut niet mooi.
Dit is een foto van een paar jaar terug toen ik nog niet naar de sportschool ging (wel surfen trouwens)::
[ afbeelding ]
Ik vind een sixpack zeker niet lelijk, ik vind het mooi om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
de vrouwen op dit forum vinden calvin klein modellen afschuwelijk en van hun mogen er wel mannen instaan die een "buik(je)" hebben. ga toch een eind lopen
ik snap best dat niet iedereen een sixpack mooi vind. maar dat echt bijna 90% van de vrouwen in dit topic zegt dat een sixpack lelijk is. Het duurt niet lang voordat iemand fotos van jaap uit de gouden kooi plaatst en zegt dat hij de droomman van iedere vrouw is
Helemaal geen dilemma. We kunnen alsnog ieder ons eigen ideale man beschrijven (qua buik). Net zoals mannen dat over vrouwen zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dilemma inderdaad. Vooral omdat mannen geen make-up gebruiken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
misschien dat het bij mij averechts heeft gewerkt dat ik een vriend heb gehad met een heel afgetraind lichaam.
En hij was daar alleen maar mee bezig. Ik wou een keer voor hem koken, maar hij wou per se van te voren weten wat ik ging maken en wat ik daarvoor ging gebruiken.
En naast hem wakker worden zat er ook nooit in, want hij was altijd eerder wakker en dan was hij al aan het trainen.
hmm en zoiets?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind bij de middelste zn heup overigens wel een beetje eng.
Dat heeft ook een naam, die streepjes daar, maar ik kan er niet op komen.
Ja, ik blijf gewoon kieskeurig.
Prima opzich, alleen ik hou van iets bredere schouders/borst.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Everlast09 het volgende:
[..]
hmm en zoiets?
[ afbeelding ]
Ik heb er inderdaad geen verstand van, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef Vono het volgende:
[..]
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
en nee, ik vind het niet jammer
trouwens, met die reactie bewijs je dat je geen idee hebt waar je het over hebt. je kan 24/7 in de sportschool zitten, maar als je niet goed eet krijg je alsnog geen "felbegeerde" sixpack
Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je voorkeuren hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Edit, de overall conclusie is dat ik toch echt van afgetrainde lichamen houd. kan er niks aan doen, maar sixpack zijn hot, zolang het niet erger is dan op bovenstaande plaatjes![]()
voor vrouwen vind ik dat trouwens ook mooi, ik houd wel van wat spieren, maar wel wat minder dan bij mannen
Je overdrijftquote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Vono het volgende:
niet sporten!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef synnath het volgende:
Hoef dus niet te gaan sporten in het nieuwe jaar! Mooi. Één van de goede voornemens geschrapt!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Trouwens offtopic maar, kijken vrouwen niet vaker naar kontjes dan sixpacks/buiken of niet?
Mooi en aantrekkelijk zijn voor mij 2 dingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef gold-rush het volgende:
[..]
je vind het mooi maar niet aantrekkelijk?
leg eens uit?
Jij vind iets dat lelijk is meer aantrekkelijk en wil liever met iets wat niet mooi is het bed mee in duiken?
Die is wel fijn. Net op het randje qua sixpack, maar hij lijkt me nog wel lekker zacht. En die V-vorm prrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |