De tweede is echt té overdreven en die eerste heeft een enge snee in het midden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Vido het volgende:
Ik denk niet dat de mening van de gemiddelde Fok!-postster (no offense ofcourse, just saying) representatief is voor de mening van de gemiddelde vrouw. Simpel voorbeeld is dat je in een gemiddelde bar meer aandacht zult trekken met een afgetraind lichaam dan met een zichtbaar buikje. Wellicht dat ook de definitie sixpack niet helemaal duidelijk is. Je hebt natuurlijk sixpacks en sixpacks: buiken waarop wat lijntjes te zien zijn, en bij het aanspannen van de spieren echte "blokjes", en dan de versie die er constant aangespannen ("blokjes") uitziet.
Dus je hebt in feit 4 keuzes: buikje, skinny/plat, gespierd/lichte sixpack, sixpack.
Plaatjes komen in de buurt van "keuzes" 3 en 4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik toch het vermoeden dat bij een goed representatief onderzoek de voorkeur op "keuze" 3 (lichte sixpack) valt dan op 1 (buikje).
Dat dus...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Een zichtbaar buikje is voor mij wat anders dan een 'klein buikje'
Een klein buikje spot je imo niet eens onder kleding.
Plaatjes hierboven vind ik overigens beiden niet mooi.
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroegquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
Je kunt in een bar dan misschien wel aandacht trekken met een sixpack, maar je moet die aandacht wel vast zien te houden. En ik het idee dat het daar dan mis gaat. Geef mij dan maar een buikje.
Klopt ja. Je ziet het vaak al aan de houding. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Vriend van mij heeft ook brede schouders etc (zo'n lekkere borst om tegen te hangenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Wehehe.quote:
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Damn wat een reacties zeg, dus als ik goed begrijp is zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Voor veel vrouwen niet aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Wat is dan wel aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Nee, veel te overdrevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Damn wat een reacties zeg, dus als ik goed begrijp is zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Voor veel vrouwen niet aantrekkelijk?
Wat ik eerder zei, bij mannen met een buikje denk ik aan Tijl Beckand, Thomas Acda en Jeroen van Koningsbrugge. Dat zijn mannen waar ik wel op zou kunnen vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat is dan wel aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat is dan wel aantrekkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |