De tweede is echt té overdreven en die eerste heeft een enge snee in het midden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Vido het volgende:
Ik denk niet dat de mening van de gemiddelde Fok!-postster (no offense ofcourse, just saying) representatief is voor de mening van de gemiddelde vrouw. Simpel voorbeeld is dat je in een gemiddelde bar meer aandacht zult trekken met een afgetraind lichaam dan met een zichtbaar buikje. Wellicht dat ook de definitie sixpack niet helemaal duidelijk is. Je hebt natuurlijk sixpacks en sixpacks: buiken waarop wat lijntjes te zien zijn, en bij het aanspannen van de spieren echte "blokjes", en dan de versie die er constant aangespannen ("blokjes") uitziet.
Dus je hebt in feit 4 keuzes: buikje, skinny/plat, gespierd/lichte sixpack, sixpack.
Plaatjes komen in de buurt van "keuzes" 3 en 4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik toch het vermoeden dat bij een goed representatief onderzoek de voorkeur op "keuze" 3 (lichte sixpack) valt dan op 1 (buikje).
Dat dus...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Een zichtbaar buikje is voor mij wat anders dan een 'klein buikje'
Een klein buikje spot je imo niet eens onder kleding.
Plaatjes hierboven vind ik overigens beiden niet mooi.
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroegquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
Je kunt in een bar dan misschien wel aandacht trekken met een sixpack, maar je moet die aandacht wel vast zien te houden. En ik het idee dat het daar dan mis gaat. Geef mij dan maar een buikje.
Klopt ja. Je ziet het vaak al aan de houding. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Vriend van mij heeft ook brede schouders etc (zo'n lekkere borst om tegen te hangenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ohja want alle mannen staan met hun shirt omhoog in de kroeg
Ik denk dat je het eerder ziet aan een brede rug + schouders & armen
Wehehe.quote:
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Damn wat een reacties zeg, dus als ik goed begrijp is zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Voor veel vrouwen niet aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Wat is dan wel aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien, maar niet aantrekkelijk. Ik wil er zeg maar niet het bed mee in duiken.
Nee, veel te overdrevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik eerder zei, bij mannen met een buikje denk ik aan Tijl Beckand, Thomas Acda en Jeroen van Koningsbrugge. Dat zijn mannen waar ik wel op zou kunnen vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat is dan wel aantrekkelijk?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:
Dan kom ik bij keuze 3 uit... licht gespierd zonder dikke wasbord.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef Vido het volgende:
Ik denk niet dat de mening van de gemiddelde Fok!-postster (no offense ofcourse, just saying) representatief is voor de mening van de gemiddelde vrouw. Simpel voorbeeld is dat je in een gemiddelde bar meer aandacht zult trekken met een afgetraind lichaam dan met een zichtbaar buikje. Wellicht dat ook de definitie sixpack niet helemaal duidelijk is. Je hebt natuurlijk sixpacks en sixpacks: buiken waarop wat lijntjes te zien zijn, en bij het aanspannen van de spieren echte "blokjes", en dan de versie die er constant aangespannen ("blokjes") uitziet.
Dus je hebt in feit 4 keuzes: buikje, skinny/plat, gespierd/lichte sixpack, sixpack.
Plaatjes komen in de buurt van "keuzes" 3 en 4.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb ik toch het vermoeden dat bij een goed representatief onderzoek de voorkeur op "keuze" 3 (lichte sixpack) valt dan op 1 (buikje).
Dit is nou zo'n typisch voorbeeld van wat ik echt afschuwelijk lelijk vind. Ook niet mooi om naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het niet mooi neequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk heb ik niet dat idee, maar ik vind het er gewoon niet mooi uitzien, die spieren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Perenijsje het volgende:
Kan het zo zijn dat de vrouwen een wat vollere (lees: doorsnee) man de voorkeur geven i.v.m. de strenge(re) eisen die een afgetrainde man aan zijn partner stelt?
Ik kan mij voorstellen dat een man die 24/7 met zijn figuur bezig is, ook graag ziet dat zijn vriendin aandacht besteedt aan haar uiterlijk / gezond eet / veel sport, enzovoorts.. Misschien hebben vrouwen de angst om zich op den duur minderwaardig te voelen of niet aan zijn eisen te kunnen voldoen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Perenijsje het volgende:
Kan het zo zijn dat de vrouwen een wat vollere (lees: doorsnee) man de voorkeur geven i.v.m. de strenge(re) eisen die een afgetrainde man aan zijn partner stelt?
Ik kan mij voorstellen dat een man die 24/7 met zijn figuur bezig is, ook graag ziet dat zijn vriendin aandacht besteedt aan haar uiterlijk / gezond eet / veel sport, enzovoorts.. Misschien hebben vrouwen de angst om zich op den duur minderwaardig te voelen of niet aan zijn eisen te kunnen voldoen?
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Oh nooooooo ik snap het gewoon niet
Oeh.. go CZ... k ben nu al fan hahahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.
Lijnloos is dus het mooiste in jouw ogen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat niet? Dat iemand dat niet mooi kan vinden? Tja, ik vind de lijnen niks, iemand wordt er imo gewoon niet mooier van & een buikje is zachter.
Deze vond ik wel leuk;quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lijnloos is dus het mooiste in jouw ogen?
agreequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leuk;
[ afbeelding ]
Niet puur lichamelijk... en dan zeg je... die buik van Beckhamquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is voor mij niet iets wat puur lichamelijk is.
Die buik van Beckham
En dan ook nog zo kaal. Ik wil graag beharing voelen. Niet te natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Als een gast zo breed is, is het ook niet meer fijn als hij op je ligt
Hoe breed?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Als een gast zo breed is, is het ook niet meer fijn als hij op je ligt
Buikhaar vind ik ook niet erg, rughaar wel. Dat wax ik bij 'm weg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Alleen borsthaar, geen buik/rughaar!
Hier ben ik het overigens ook mee eens!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef P.F het volgende:
Alleen borsthaar, geen buik/rughaar!
Een streepje is oké, maar er moet meer borst- dan buikhaar zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens ook mee eens!
Béétje buikhaar kan wel. [zoeen streepj bv. of net iets meer] maar niet een berg haar op de buik.
Om over de rug maar te zwijgen.
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
En dan ook nog zo kaal. Ik wil graag beharing voelen. Niet te natuurlijk.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah... geen wapperend borsthaar voor jou dus? maar beetje netjes gemaaid gazonnetje mag wel?
Ja! Alleen die adersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef FokR het volgende:
DIt vinden jullie wel wat dames... of niet?
[ afbeelding ]
Dit vind ik lichtelijk gespierd en geen keiharde sixpack.
O shit! Ik bedoelde Josh Hartnettquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Ooooo is het ashtonDie vind ik nog aan de brede kant! Ik had wel posters boven mijn bed van hem
!!!
Gelukkig maar .. k vin dat gladde gedoe ook maar zo glad ...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Kenstreepjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef P.F het volgende:
Ik vind die kenstreepjes niet mooi en zijn borstspieren kunnen groterEn hij mag nog wel iets smaller over het algemeen. En borsthaar!
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
en @ veeleisend: ja, nu we mogen zeggen hoe het perfecte eruit zou zien doen we dat natuurlijk ook.
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef FokR het volgende:
Jullie zijn wel veeleisend he.
Beetje haar en geen dikke sixpack.
Zoiets als ik heb, maar dan zonder haar.
[ afbeelding ]
Zie het topic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Nou .. bring it on dan .... k geloof dat we nog wel een topicje of 20 nodig hebben
Shit! Dan val ik af bij jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maargoed. Nee, dit doet 'm niet voor mij. Brede schouders gerne. Geen plat, dun, smal mannetje.
Hoewel Ashton wel een leuk hoofdje heeft, dat dan weer net wel.
Ahaha, ach.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, ach.Genoeg die er misschien wel van houden.
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Jan heeft mijn lichaam, dat kan toch wel?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooie armen tho.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een kort bovenlichaam en is te spekkig naar mijn mening..
Ja, kan er wel mee door. Ik mis wel borsthaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hm ik vind die Jan dus totaal niet sexy oid..het is meer het-je buurjongentje gevoel erbij-quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar dat valt wel mee dus. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat wel! Je zou verwachten dat die ook een beetje poeffy en spekkig zouden zijn..
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm ik vind die Jan dus totaal niet sexy oid..het is meer het-je buurjongentje gevoel erbij-
Maar goed, ja zoiets is normaal en mooier dan een harde kerel
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
En ik heb mijn lichaam![]()
[ afbeelding ]
Haal 'm zo weer weg, want is geen fototopic.
Liegbeest! Jouw armen zijn 3x breder dan die van Ashton!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Mager bloot en kaal en die borg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je armen te breed, mag wel de helftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef FokR het volgende:
[ afbeelding ]
Nou uh... ashton is toch wel wat breder... maar ja nevermind.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Liegbeest! Jouw armen zijn 3x breder dan die van Ashton!
Tering! Die had ik nog niet eens gezien! Hij lijkt wel een hobbit van onderen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.
Zijn benen zijn wel een beetje harig vergeleken bij de rest
Dat laatste komt denk ik omdat zijn bovenlichaam met photoshop heel smooth is gemaakt en dat daardoor het contrast nog groter lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Plak dan ff zijn hoofd af. Lichaam vind ik niet verkeerd.
Zijn benen zijn wel een beetje harig vergeleken bij de rest
Hij is vooral droger en atletischer volgens mij.. Jij bent want meer van de fitness? En niet zo heel lang?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef FokR het volgende:
[..]
Nou uh... ashton is toch wel wat breder... maar ja nevermind.
Niet gespannen danquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Mager bloot en kaal en die borg...
oh ja en je hoeft je borstspieren niet zo aan te spannen want dat hoort niet en is niet mooi...doe eens een relaxte pic
Ade het kán wel, maar je moet iets meer trainen!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
Bij Jan lijkt het net of zijn pubic hair probeert te ontsnappen uit zijn broekje! Borsthaar is hier noodzakelijk!
Je hebt een klein beetje het figuur van mijn broertje (niets mis mee! niet te lang/smal, ziet er sneller breed uit) maar het is gewoon niet zo mijn figuurquote:
Ben 1,79 en fitnessen... af en toe als ik zin heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is vooral droger en atletischer volgens mij.. Jij bent want meer van de fitness? En niet zo heel lang?
Ik fiets veel dus train met name mijn benenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ade het kán wel, maar je moet iets meer trainen!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem weer te harig en te pezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |