Plus lekker om in te knijpen en bijtenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik vind een rond buikje het leukst! Mijn vriend heeft zelf ook een buikje. Lekker zacht om op te liggen met mijn hoofdje. Bij een sixpack voelt het net alsof je op een paar bakstenen ligt. Auw.
Nee, maar dat komt omdat je een Fokkende nerd bentquote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef FokR het volgende:
Ik heb geen sixpack en ook geen rond buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Plus lekker om in te knijpen en bijten![]()
Zeker mét buikje, veel lekkerder
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef alors het volgende:
buikje![]()
sixpack hoeft ook niet, gewoon iets er tussenin
Buikje is iets meer dan een gewone platte buikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef EvanStone het volgende:
Het woord buikje.
Kinderen hebben buikjes.
Nou soms komt de leeftijd dat het je niets meer uit mag maken...en dan doet het dat ook niet meer..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef FokR het volgende:
Andersom dan... ff serieus graag
Liever een mannelijke sixpack? Vind je een slank buikje echt sexy? Of heeft een rond mannenbuikje wel iets charmants?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef miss_poes het volgende:
Tsja, dat is een goeie!![]()
Ik heb jongens gehad met blokjes, maar ook met 'n buikje..
Het heeft allebei wel wat
Ja welke leeftijd?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou soms komt de leeftijd dat het je niets meer uit mag maken...en dan doet het dat ook niet meer..
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef EvanStone het volgende:
Het woord buikje.
Kinderen Afrikanen hebben hongerbuikjes.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef FokR het volgende:
[..]
Buikje is iets meer dan een gewone platte buik
Anorexiaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik hou van skinny.
Behaarde bierbuiken, nah.
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef tralalalars het volgende:
hmm... k geloof dat ik met een gerust hart de kerstdagen in kan gaan na het lezen van dit topic
Ik hoef ook geen man met sixpack. Voor mij geen man die als ik een patatje naar binnen schuif, zegt ''zou je dat nou wel doen?"'quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt raar dat veel vrouwen een buikje prefereren boven een sixpack. Reclames laten juist vaak het tegenovergestelde zien.
Mag allebei eigenlijk wel, mits het haar niet doorloopt in een borst a la Tom Jonesquote:
Daarvoor zijn het ook reclames hequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus.
Echt raar dat veel vrouwen een buikje prefereren boven een sixpack. Reclames laten juist vaak het tegenovergestelde zien.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef GirlyGlue het volgende:
Bier en een sixpack gaan bij uitstek samen
Jahooorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Ik vind een rond buikje het leukst! Mijn vriend heeft zelf ook een buikje. Lekker zacht om op te liggen met mijn hoofdje. Bij een sixpack voelt het net alsof je op een paar bakstenen ligt. Auw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |