Ben zeker niet onzeker over me buikquote:Op zondag 27 december 2009 02:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:![]()
TS is onzeker over zijn buikje...
.. en dat soort onzekere mensen opent altijd van dit soort "serieuze" kut-topics
Dat zou kunnen, bij mij in ieder geval nietquote:Op zondag 27 december 2009 10:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Is er een verband tussen wat mooi gevonden wordt en de eigen buikstatus?
Ook toen ik vrijgezel was hield ik niet van sixpacks.. en nog steeds niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Tja, sixpack ook wel wasbordje genoemd is zo ouderwets... Doe mij maar de nieuwe wastrommel![]()
Snap helemaal niet waarom vrouwen hier een buikje mooier vinden? Alleen omdat je eigen man dat nu ook eenmaal heeft? Ben wel benieuwd hoeveel vrijgezellen vrouwen een sixpack mooier vinden dan een buikje...
Buikje.quote:
Hmmnah dat gaat net iets te ver.quote:
Dit dus!quote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Zeker een buikje![]()
Heb ook veel liever een wat steviger (gespierd of gewoon wat dikker, maakt niet uit) dan een hele dunne man
quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mannenvet![]()
Iets dunner vind ik juist veel mooier
wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook toen ik vrijgezel was hield ik niet van sixpacks.. en nog steeds niet.
Kleine buikjesmet een beetje haar.
Heeft je vriendin zelf geen buikje dan?quote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Flappekz het volgende:
Mijn vriendin vindt mijn buikje niet leuk
Stel ze zou een buikje hebben, dan hoeft ze mijn buikje nog steeds niet leuk te vinden toch?quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef FokR het volgende:
[..]
Heeft je vriendin zelf geen buikje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |