Nou... vooruit dan maarquote:
Zegt eigenlijk genoeg over het niveau hier besef ik me nu.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cee is in elk geval één van de leuksten hier ja.
Eigenlijk ben je een kut user?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk genoeg over het niveau hier besef ik me nu.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was ik vast niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn 2 foto's voorbij gekomen in een van de topics, van een callcenter meisje, die was zooo
Ik weet toch niet wat de webcam er van maakte.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je donker haar hebt?
Aanpassingsvermogen is ook een gavequote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo en bedankt hequote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Bleven er gedurende de afgelopen nachten de hele nacht mensen staan?
da's meer boem boem boemquote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbar? Gij of ik?
Op hoeveel zitten we?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Zullen we vandaag trouwens nog ff over de 7500 posts per dag in deze reeks gaan?
Er is meer in Groningen, namelijk Veendamquote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
10.000 euro gemeente veendam
waar zit je reset knopquote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb af en toe ook een error..
in mijn hoofd..
Echt?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is meer in Groningen, namelijk Veendam
Hahaha vrouwen en eigenwaardequote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat was ik vast niet.
[..]
Ik weet toch niet wat de webcam er van maakte.
Dat zijn opmerkingen waar ik altijd een beetje van moetquote:
Oh dan moet het lukken vandaag of morgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 *piew* *piew*
Bel Patricia Paay, die heeft zijn nummer wel voor jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Godsamme zeg, ik kan uren naar die Waylon kijken.Dat wordt een lange avond/nacht.
07. 201 naatje_1quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1 *piew* *piew*
Die is er waarschijnlijk ook al overheen geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bel Patricia Paay, die heeft zijn nummer wel voor jou.
Nou. blijkbaar nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
07. 201 naatje_1
jezus man, das meer dan ik in 4 dagen post
Scherp.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo te zien Jezus Christus zelf, geboortedatum: 00-00-0000
me2quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Cee het volgende:
Godsamme zeg, ik kan uren naar die Waylon kijken.Dat wordt een lange avond/nacht.
Het universum draait ook om Cee.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet ik haar nummer ook wel hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Bel Patricia Paay, die heeft zijn nummer wel voor jou.
Vandaar dat je zegt 2009 na C.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het universum draait ook om Cee.
Die wetenschap moet anderen toch heel a-sexueel maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is er waarschijnlijk ook al overheen geweest
Maak het nou niet erger.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is er waarschijnlijk ook al overheen geweest
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, die 10.000 was toch wel gegeven. Dat is toch niet speciaal voor Waylon z'n haar...
Ik ook hoor, it feels good to be Jesusquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat had hij toch nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan niet erger! Hoe denk je dat die jongen heeft gewonnen.
Nee, Patricia Paay. Zelfde leeftijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan niet erger! Hoe denk je dat die jongen heeft gewonnen.tweede is geworden
Of hij heeft nooit van zijn moeder geleerd hoe hij zich moet aankleden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet ook waarom Waylon zo arrogant over komt geloof ikHet is z'n kraagje
Daar begint 't iddquote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet ook waarom Waylon zo arrogant over komt geloof ikHet is z'n kraagje
Binnen jas uit enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij heeft nooit van zijn moeder geleerd hoe hij zich moet aankleden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij heeft nooit van zijn moeder geleerd hoe hij zich moet aankleden.
Ik vind dat altijd zo storend. Mensen die bij je binnen komen en hun jas aan houden.quote:
Ik dacht dat ik een jongetje was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je wel dat het een jongen is en jij een meiske
precies, anders heb je er buiten geen warmte meer vanquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vandaar dat je zegt 2009 na C.
Ik vergeet wel eens m'n pet af te zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo storend. Mensen die bij je binnen komen en hun jas aan houden.Moeten ze een bus halen ofzo?
![]()
Gelukkig heb ik niet zulke vrienden.
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een jongetje was.![]()
![]()
Idd. Nog maar ff afwachten wat 't wordt...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig kan die Waylon me nog niet helemaal boeien. Nou heeft ie ook nog niet zo veel gezegd...
is er toch iets misgegaan bij de geboortequote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een jongetje was.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?
Waarom heb je een pet op?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens m'n pet af te zetten
Petten zijn handig tegen zon, regen, sneeuw, windquote:
Hij gaat schreeuwen en iedereen is wakker.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Nog maar ff afwachten wat 't wordt...
quote:We zitten op 5456 EURO voor the Young Ones. Als we op 7500 komen, gaat @gerardekdom hem weer playbacken tussen 20.00 & 02.00 uur #sr09
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?
Hup, aanvragen en betalen danquote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Gerard Young Ones gaat nadoen, cap het aub.
Dat is dus geen verbetering tov toen we de top 5 uit het call center kregenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/SeriousRequest
[..]
Tuurlijk, die komt in 3-voud op Youtubequote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Gerard Young Ones gaat nadoen, cap het aub.
Ja maar je wilt toch wel iets kauwen na een week?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
Niet te vergelijken met eten hoor zo'n sapje. Hebben ze trouwens ieder jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
tijdens annemieke nog volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef franklop het volgende:
wanneer was de laatste VeilingTV? vind het wel weer eens tijd worden
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
Heeft er nog iemand caps van die bikini chicks van gisteravond? Kreeg de stream niet aan de praat
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk in katzwijmquote:
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
@seriousrequest: Glazen Huis Kenia weggewaaid http://bit.ly/4NSDfk #sr09
Hij heeft het koud.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
Zo, ik heb even wat gegeten.![]()
Hoe is die Waylon tot nu toe?
Nou, hij heeft heel cool een leren jas aan. Dat was het vooralsnog wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk katzwijm![]()
[edit]
En Cee natuurlijk
[/edit]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.
quote:Gelukkig geen gewonden,dus flauwe grapjes mogen.
Niet alleen in het Glazen Huis zijn ze melig.quote:Net in een Friese McDonalds een Beerenburger besteld. Snapte ze niet helemaal. "we hebben wel een Big Tasty meneer. Jammer.
8 minutes ago from Twitterrific
Da's niet gebeurd, dus flauwe grapjes mogenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.
Ja natuurlijk maar da's nog geen honger.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar je wilt toch wel iets kauwen na een week?
Ik zag het ook, wat is het soms ook een dom kereltjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees ik nou net dat Suarez in een met 14-1 gewonnen wedstrijd GODMILJAAR#*%(!*)^!%(^%) een gele kaart heeft gekregen voor protesteren?
sorry voor deze uitbarsting
Komt door z'n kraagquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Miam het volgende:
Drop it like it's hot was lekker.
Ik ben niet kapot van Waylon. ik vind hem zoooo eigenwijs.
Ja, kreeg geel voor praten nadat een goal onterecht werd afgekeurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees ik nou net dat Suarez in een met 14-1 gewonnen wedstrijd GODMILJAAR#*%(!*)^!%(^%) een gele kaart heeft gekregen voor protesteren?
Ik vind het nog steeds niet grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet gebeurd, dus flauwe grapjes mogen
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest drie keer lezen, maar toen moest ik lachen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
http://twitter.com/bart3fm
[..]
Niet alleen in het Glazen Huis zijn ze melig.
Nou, alleen maar sapjes en zoveel uur achtereen aan de bak moeten is echt wel een klus hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
Een huisgenoot van mij heeft drie maanden op die sapjes geleefd zonder te eten. Hij zag wel geel en hij stonk gigantisch uit z'n bek, maar wel veel afgevallenEen weekje van die sapjes is volgens mij niet echt een prestatie.
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.quote:
Hoeveel stond het toen? Hij is gewoon geschorst nuquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, kreeg geel voor praten nadat een goal onterecht werd afgekeurd.
Oh dat soort gemiep volg ik nauwelijksquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.
En het feit dat hij niet naar z`n eigen kind om zou kijken? daar hou ik niet zo van.
Als je ze goed hebt opgevoed kunnen ze wel voor hun zelf zorgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.
En het feit dat hij niet naar z`n eigen kind om zou kijken? daar hou ik niet zo van.
0-1quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel stond het toen? Hij is gewoon geschorst nu.
OMG, stond hij nog op scherp ookquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel stond het toen? Hij is gewoon geschorst nu.
Ja liever zij dan ik... dat sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, alleen maar sapjes en zoveel uur achtereen aan de bak moeten is echt wel een klus hoor.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je ze goed hebt opgevoed kunnen ze wel voor hun zelf zorgen.
Het lijkt me zo laf op een gegeven moment. Je krijgt wel wat binnen, maar je bent toch niet verzadigd?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja liever zij dan ik... dat sowiesoMaar ik bedoel dat het qua voedsel niet echt een belemmering zal zijn. Heb ook een paar keer van die sapjes gedronken en je zit gewoon echt goed vol.
Tjaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
En dat soort grappen dan weer wel he
Ik vind het wel een leuk weetje. hij schijnt er ook nog trots op te zijn ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat soort gemiep volg ik nauwelijksVind het niet zo bijster interessant wat de gemiddelde 'BN'er' uitvreet
Ga in het Volleybaltopic posten ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien kan die volgend jaar gewoon de hele week komen logeren in het huis.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als Stevie Wonder is, is 't goed.
Ok, dan valt er nog 0,1% wat voor te zeggen bij WHC uit.quote:
Je krijgt wat je nodig hebt wel binnen dus het is wel verantwoord, maar reken er maar op dat je je flink leeg voelt. Ik kan daar echt niet op leven iig, ik val echt om dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja liever zij dan ik... dat sowiesoMaar ik bedoel dat het qua voedsel niet echt een belemmering zal zijn. Heb ook een paar keer van die sapjes gedronken en je zit gewoon echt goed vol.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft heel cool een leren jas aan. Dat was het vooralsnog wel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Oh, je bedoelt inhoudelijk? Geen idee.
Ja. Dan kunnen ze het Glazen Huis ook blinderen. Merkt ie toch nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan die volgend jaar gewoon de hele week komen logeren in het huis.
Nee hier is het een stuk gezelligerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ga in het Volleybaltopic posten ofzo![]()
Alles zit er in. Dus je bent wel verzadigd. Wat ik heel erg zou missen is gewoon even ergens je tanden in kunnen zetten, dat je even die bite voelt... maar dat zit vooral tussen je oren. Die huisgenoot van mij zei dat dat bij hem ook wel meeviel. En als ie dan zin had in iets zoets nam ie een theelepel met honingquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het lijkt me zo laf op een gegeven moment. Je krijgt wel wat binnen, maar je bent toch niet verzadigd?
Ik draaide net aan mijn volumeknop dus ik dacht dat het aan mijn computer lag.quote:
is niet echt goed nieuws, nu loopt het uitquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Dan kunnen ze het Glazen Huis ook blinderen. Merkt ie toch niet.
Ik denk bewustquote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef marcodej het volgende:
Zag Filemon nou de hand niet van Waylon?
Waylon wou hem een hand geven "Hey man!", maar Filemon reageerde niet...
nou, nee hoor, alleen fruit en groentesapjes geeft je echt geen gevoel van verzadiging.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Alles zit er in. Dus je bent wel verzadigd.
Je lichaam past zich aan na verloop van tijd en in de eerste week zal je daar idd wel veel moeite mee hebben, maar na een tijdje wen je daar aan. Dus dan val je ook niet meer om. Althans, als ik die huisgenoot moet geloven.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je krijgt wat je nodig hebt wel binnen dus het is wel verantwoord, maar reken er maar op dat je je flink leeg voelt. Ik kan daar echt niet op leven iig, ik val echt om dan.
Het feit dat ze na die week het eten weer echt moeten opbouwen zegt wel genoeg denk ik, je mist echt wel wat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Damn, die Waylon is super SEXY. Jammer dat zijn haar eraf gaat
Altijd lekker mannen met jas aan, kraag omhoog en die elke keer als een mongool zijn wenkbrouwen onafhankelijk van elkaar beweegt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien moet je voorstellen dat je ook kunt tegenbieden.. Pas als de biedingen per saldo op +2500 staan gaat het er af?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Er is net al 10.000 geboden dus sterkte!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misschien moet je voorstellen dat je ook kunt tegenbieden.. Pas als de biedingen per saldo op +2500 staan gaat het er af?
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Idd, dan is er echt niks mis meequote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Noortje. het volgende:
De headlines zijn echt wel tof als je niet hebt kunnen luisteren.
Dat zou je zeggen. Het enige wat ik weet is dat ik een keer zo'n fruitshake gedronken heb en echt de hele avond vol heb gezeten. Nu ben ik sowieso een karige eter, maar dat verbaasde mij ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, nee hoor, alleen fruit en groentesapjes geeft je echt geen gevoel van verzadiging.
Holy fuck! Welke mongol biedt er 10.000 om wat haar te knippenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is net al 10.000 geboden dus sterkte!
Altijd lachen, heel mannelijk Fok reageert op iedere vrouw die in beeld komt alsof het miss World is, als de dames eens een kerel leuk vinden begint het strooien met op-, aanmerkingen en tegenargumentenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd lekker mannen met jas aan, kraag omhoog en die elke keer als een mongool zijn wenkbrouwen onafhankelijk van elkaar beweegt.
Met Annemieke?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat (ongeveer) en op welke dag die VeilingTV The p0rn edition was?
Kapsters die al 10.000 hadden verzameld en toch gingen inleveren. Maar toen Waylonquote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Holy fuck! Welke mongol biedt er 10.000 om wat haar te knippen
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd lachen, heel mannelijk Fok reageert op iedere vrouw die in beeld komt alsof het miss World is, als de dames eens een kerel leuk vinden begint het strooien met op-, aanmerkingen en tegenargumenten
Dinsdag 21:30quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat (ongeveer) en op welke dag die VeilingTV The p0rn edition was?
Ik vind MM niet lekker hoor en angela ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd lachen, heel mannelijk Fok reageert op iedere vrouw die in beeld komt alsof het miss World is, als de dames eens een kerel leuk vinden begint het strooien met op-, aanmerkingen en tegenargumenten
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
THANK. YOU.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
Giel ga zo door je bent een hele lekkere vent.
Die opmerking was wel heel erg...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
Giel ga zo door je bent een hele lekkere vent.
Maak het los dan!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Haha godverdomme geluid valt weg en beeld blijft steken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |