Dat is dus geen verbetering tov toen we de top 5 uit het call center kregenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/SeriousRequest
[..]
Tuurlijk, die komt in 3-voud op Youtubequote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Gerard Young Ones gaat nadoen, cap het aub.
Ja maar je wilt toch wel iets kauwen na een week?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
Niet te vergelijken met eten hoor zo'n sapje. Hebben ze trouwens ieder jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
tijdens annemieke nog volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef franklop het volgende:
wanneer was de laatste VeilingTV? vind het wel weer eens tijd worden
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
Heeft er nog iemand caps van die bikini chicks van gisteravond? Kreeg de stream niet aan de praat
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk in katzwijmquote:
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
@seriousrequest: Glazen Huis Kenia weggewaaid http://bit.ly/4NSDfk #sr09
Hij heeft het koud.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
Zo, ik heb even wat gegeten.![]()
Hoe is die Waylon tot nu toe?
Nou, hij heeft heel cool een leren jas aan. Dat was het vooralsnog wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk katzwijm![]()
[edit]
En Cee natuurlijk
[/edit]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.
quote:Gelukkig geen gewonden,dus flauwe grapjes mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |