Binnen jas uit enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij heeft nooit van zijn moeder geleerd hoe hij zich moet aankleden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of hij heeft nooit van zijn moeder geleerd hoe hij zich moet aankleden.
Ik vind dat altijd zo storend. Mensen die bij je binnen komen en hun jas aan houden.quote:
Ik dacht dat ik een jongetje was.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet je wel dat het een jongen is en jij een meiske
precies, anders heb je er buiten geen warmte meer vanquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vandaar dat je zegt 2009 na C.
Ik vergeet wel eens m'n pet af te zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo storend. Mensen die bij je binnen komen en hun jas aan houden.Moeten ze een bus halen ofzo?
![]()
Gelukkig heb ik niet zulke vrienden.
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een jongetje was.![]()
![]()
Idd. Nog maar ff afwachten wat 't wordt...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig kan die Waylon me nog niet helemaal boeien. Nou heeft ie ook nog niet zo veel gezegd...
is er toch iets misgegaan bij de geboortequote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een jongetje was.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?
Waarom heb je een pet op?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens m'n pet af te zetten
Petten zijn handig tegen zon, regen, sneeuw, windquote:
Hij gaat schreeuwen en iedereen is wakker.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Nog maar ff afwachten wat 't wordt...
quote:We zitten op 5456 EURO voor the Young Ones. Als we op 7500 komen, gaat @gerardekdom hem weer playbacken tussen 20.00 & 02.00 uur #sr09
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig een natte broek als je weer staand aan het plassen bent?
Hup, aanvragen en betalen danquote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Gerard Young Ones gaat nadoen, cap het aub.
Dat is dus geen verbetering tov toen we de top 5 uit het call center kregenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/SeriousRequest
[..]
Tuurlijk, die komt in 3-voud op Youtubequote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Gerard Young Ones gaat nadoen, cap het aub.
Ja maar je wilt toch wel iets kauwen na een week?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
Niet te vergelijken met eten hoor zo'n sapje. Hebben ze trouwens ieder jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef VanderMeulen het volgende:
Ok 't is geen vast voedsel maar ze hebben wel laffe sapjes hoor dit jaar! Volgens mij zijn dat echt halve maaltijden.
tijdens annemieke nog volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef franklop het volgende:
wanneer was de laatste VeilingTV? vind het wel weer eens tijd worden
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
Heeft er nog iemand caps van die bikini chicks van gisteravond? Kreeg de stream niet aan de praat
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk in katzwijmquote:
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
@seriousrequest: Glazen Huis Kenia weggewaaid http://bit.ly/4NSDfk #sr09
Hij heeft het koud.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
Zo, ik heb even wat gegeten.![]()
Hoe is die Waylon tot nu toe?
Nou, hij heeft heel cool een leren jas aan. Dat was het vooralsnog wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan liggen al die meisjes buiten gelijk katzwijm![]()
[edit]
En Cee natuurlijk
[/edit]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.
quote:Gelukkig geen gewonden,dus flauwe grapjes mogen.
Niet alleen in het Glazen Huis zijn ze melig.quote:Net in een Friese McDonalds een Beerenburger besteld. Snapte ze niet helemaal. "we hebben wel een Big Tasty meneer. Jammer.
8 minutes ago from Twitterrific
Da's niet gebeurd, dus flauwe grapjes mogenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch niet om te lachen? Hadden wel ongelukken kunnen gebeuren. Stalen balken/dingen kwamen door het raam zetten.
Ja natuurlijk maar da's nog geen honger.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar je wilt toch wel iets kauwen na een week?
Ik zag het ook, wat is het soms ook een dom kereltjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees ik nou net dat Suarez in een met 14-1 gewonnen wedstrijd GODMILJAAR#*%(!*)^!%(^%) een gele kaart heeft gekregen voor protesteren?
sorry voor deze uitbarsting
Komt door z'n kraagquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Miam het volgende:
Drop it like it's hot was lekker.
Ik ben niet kapot van Waylon. ik vind hem zoooo eigenwijs.
Ja, kreeg geel voor praten nadat een goal onterecht werd afgekeurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees ik nou net dat Suarez in een met 14-1 gewonnen wedstrijd GODMILJAAR#*%(!*)^!%(^%) een gele kaart heeft gekregen voor protesteren?
Ik vind het nog steeds niet grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet gebeurd, dus flauwe grapjes mogen
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest drie keer lezen, maar toen moest ik lachen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
http://twitter.com/bart3fm
[..]
Niet alleen in het Glazen Huis zijn ze melig.
Nou, alleen maar sapjes en zoveel uur achtereen aan de bak moeten is echt wel een klus hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
Een huisgenoot van mij heeft drie maanden op die sapjes geleefd zonder te eten. Hij zag wel geel en hij stonk gigantisch uit z'n bek, maar wel veel afgevallenEen weekje van die sapjes is volgens mij niet echt een prestatie.
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.quote:
Hoeveel stond het toen? Hij is gewoon geschorst nuquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, kreeg geel voor praten nadat een goal onterecht werd afgekeurd.
Oh dat soort gemiep volg ik nauwelijksquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.
En het feit dat hij niet naar z`n eigen kind om zou kijken? daar hou ik niet zo van.
Als je ze goed hebt opgevoed kunnen ze wel voor hun zelf zorgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Miam het volgende:
[..]
En z'n hele voorkomen waarschijnlijk.
En het feit dat hij niet naar z`n eigen kind om zou kijken? daar hou ik niet zo van.
0-1quote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel stond het toen? Hij is gewoon geschorst nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |