Heel erg schattig, maar ook alle beetjes helpen, dat zijn toch ook weer 4 vaccinatiesquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik vond die ¤ 3,50 van dat meisje zo lief.
Ik had een staart in, wel krullend en donker weet ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was jij dat meisje met donker krullend haar?
Jij denkt dat ik vijf dagen over dat stukje heb gedaan? Goh wat ben jij de leukste hier zegquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Pfoehee, het scheelde niks of je was te laat geweest, morgen is het al afgelopen. Heb je dit puike stukje tekst toch mooi in 5 dagen nog in elkaar weten te flansen.![]()
Neuk ze!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Take me out![]()
Zo en nu ben ik echt weg
Cee is in elk geval één van de leuksten hier ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik vijf dagen over dat stukje heb gedaan? Goh wat ben jij de leukste hier zeg
Er zijn 2 foto's voorbij gekomen in een van de topics, van een callcenter meisje, die was zoooquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had een staart in, wel krullend en donker weet ik niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik vijf dagen over dat stukje heb gedaan? Goh wat ben jij de leukste hier zeg
Je weet toch wel of je donker haar hebt?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had een staart in, wel krullend en donker weet ik niet.
Op zo'n opmerking is het beter niet te reageren, je zet jezelf er alleen maar meer mee voor lulquote:Op woensdag 23 december 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik vijf dagen over dat stukje heb gedaan? Goh wat ben jij de leukste hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |