Dan hoop ik daar te wonen en dan neem ik iedere dag even een kijkje.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ga ik dagelijks op de fiets ernaartoe.
Jij bent wel erg gefrustreerd he? Dit moet inderdaad wel een gevalletje penisnijd zijnquote:
Dat ik hem hoorde op m'n iPod tijdens de reclame en dat ik 'm ten eerste heel toepasselijk en ten tweede heel erg mooi vond en dat ik echtechtecht hoopte dat ze hem gingen draaien eook al staat hij niet in de database.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat wilde je er in godsnaam bij schrijven dan??
Dit gaat direct via het rode kruis en dus is het duurzame ontwikkeling niet van: "Hier heb je een zak geld, koop er maar lekker eten wapens mee in Amerika". Het gaat dus ook niet alleen om Afrika, maar ook Azië waar een probleem met Malaria is. Wat ze doen is onder andere muskietennetten uitdelen, voorlichting geven en ze zorgen ook voor medische voorzieningen, mocht je ziek worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap niet hoe al dat geld de Afrikanen gaat helpen.
Hoelang al en hoeveel geld is er al die kant op gegaan. Schieten de Afrikanen ermee op. Gaat het op aan rijstepap en aap-noot-mies en christelijke bijbels? Met de nieuwe CO2-maatregelen mag de afrikaan straks geen kolen-centrales bouwen. Geen elctriciteit geen zelfstandige ontwikkeling. Afrikaanse droom om economisch te ontwikkelen valt in het niets!
Maar de Nederlander volgt graag een hype, een commerciele trend, en het is leuk. Weten zij veel. Al dat zand in je ogen, dat kreijg je ervan als je je kop zo in het zand steekt. Het volk krijgt de overheid die zij verdient.
bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat ik hem hoorde op m'n iPod tijdens de reclame en dat ik 'm ten eerste heel toepasselijk en ten tweede heel erg mooi vond en dat ik echtechtecht hoopte dat ze hem gingen draaien eook al staat hij niet in de database.
Ik gok psalm 189quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat wilde je er in godsnaam bij schrijven dan??
Uit haar eigen spaarpotquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik vond die ¤ 3,50 van dat meisje zo lief.
Pfoehee, het scheelde niks of je was te laat geweest, morgen is het al afgelopen. Heb je dit puike stukje tekst toch mooi in 5 dagen nog in elkaar weten te flansen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap niet hoe al dat geld de Afrikanen gaat helpen.
Hoelang al en hoeveel geld is er al die kant op gegaan. Schieten de Afrikanen ermee op. Gaat het op aan rijstepap en aap-noot-mies en christelijke bijbels? Met de nieuwe CO2-maatregelen mag de afrikaan straks geen kolen-centrales bouwen. Geen elctriciteit geen zelfstandige ontwikkeling. Afrikaanse droom om economisch te ontwikkelen valt in het niets!
Maar de Nederlander volgt graag een hype, een commerciele trend, en het is leuk. Weten zij veel. Al dat zand in je ogen, dat kreijg je ervan als je je kop zo in het zand steekt. Het volk krijgt de overheid die zij verdient.
Dat is dan hun probleem.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar hebben ze hetzelfde scherm en past het ook niet.
Dan kom je misschien wel op de radio/tvquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
maar ze hebben dan toch wel papierquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Pfoehee, het scheelde niks of je was te laat geweest, morgen is het al afgelopen. Heb je dit puike stukje tekst toch mooi in 5 dagen nog in elkaar weten te flansen.![]()
Whaha, dat was indd erg aandoenlijk. Dat joch met z'n 50 euro ook, dat z'n moeder ook maar ging betalen op aandringen van Gielquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef Briggy het volgende:
Nieuwe persfoto van Waylon![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |