Schenkstroop!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap niet hoe al dat geld de Afrikanen gaat helpen.
Hoelang al en hoeveel geld is er al die kant op gegaan. Schieten de Afrikanen ermee op. Gaat het op aan rijstepap en aap-noot-mies en christelijke bijbels? Met de nieuwe CO2-maatregelen mag de afrikaan straks geen kolen-centrales bouwen. Geen elctriciteit geen zelfstandige ontwikkeling. Afrikaanse droom om economisch te ontwikkelen valt in het niets!
Maar de Nederlander volgt graag een hype, een commerciele trend, en het is leuk. Weten zij veel. Al dat zand in je ogen, dat kreijg je ervan als je je kop zo in het zand steekt. Het volk krijgt de overheid die zij verdient.
Welkomquote:
Ja. En vooral dat 't niet onaantrekkelijke dames zijn. Paar ken ik niet, maar de andere driequote:Op woensdag 23 december 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, het valt nogal op dat het alleen maar vrouwen zijn?
Glazen huis volgend jaar:quote:Op woensdag 23 december 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, het valt nogal op dat het alleen maar vrouwen zijn?
Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Glazen huis volgend jaar:
Veenstra ekdom en iemand anders in het huis, en roel weer slaapgast en dan nikki ook nog en verder zoeken ze het maar uit
ziet er anders uit daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Waylon heeft ooit met Rachel van K-otic / X-Factor aan het songfestival meegedaan, nationaal dan:
Kutnummer trouwens
wat wilde je er in godsnaam bij schrijven dan??quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
De reden van je plaataanvraag is te lang
quote:
Dan ga ik dagelijks op de fiets ernaartoe.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Beaudelaire het volgende:
En dan het Huis in Haarlem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |