Nee hier is het een stuk gezelligerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ga in het Volleybaltopic posten ofzo![]()
Alles zit er in. Dus je bent wel verzadigd. Wat ik heel erg zou missen is gewoon even ergens je tanden in kunnen zetten, dat je even die bite voelt... maar dat zit vooral tussen je oren. Die huisgenoot van mij zei dat dat bij hem ook wel meeviel. En als ie dan zin had in iets zoets nam ie een theelepel met honingquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het lijkt me zo laf op een gegeven moment. Je krijgt wel wat binnen, maar je bent toch niet verzadigd?
Ik draaide net aan mijn volumeknop dus ik dacht dat het aan mijn computer lag.quote:
is niet echt goed nieuws, nu loopt het uitquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Dan kunnen ze het Glazen Huis ook blinderen. Merkt ie toch niet.
Ik denk bewustquote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef marcodej het volgende:
Zag Filemon nou de hand niet van Waylon?
Waylon wou hem een hand geven "Hey man!", maar Filemon reageerde niet...
nou, nee hoor, alleen fruit en groentesapjes geeft je echt geen gevoel van verzadiging.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Alles zit er in. Dus je bent wel verzadigd.
Je lichaam past zich aan na verloop van tijd en in de eerste week zal je daar idd wel veel moeite mee hebben, maar na een tijdje wen je daar aan. Dus dan val je ook niet meer om. Althans, als ik die huisgenoot moet geloven.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je krijgt wat je nodig hebt wel binnen dus het is wel verantwoord, maar reken er maar op dat je je flink leeg voelt. Ik kan daar echt niet op leven iig, ik val echt om dan.
Het feit dat ze na die week het eten weer echt moeten opbouwen zegt wel genoeg denk ik, je mist echt wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |