quote:
Melk tegen mijn scherm aan hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef BertV het volgende:
twijfels over de vader?
ehm, zuid-europees?
Ik zou zeggen uit de bijlmer !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat we hier kunnen spreken van menselijke afkomst.
Ben jij ook een Turkquote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je dacht vandaag: "Kom, laat ik me eens op een leuk forum registreren om wildvreemden te vragen waar ze denken dat mijn kinds vader vandaan komt?"
Ik ken dat. Mijn zoon heeft blond haar, bruine ogen en is heel bleek. Niemand wil geloven dat daar pinda-bloed in zitquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
Nou mijn melkboer is anders hoog blond en van arisch ras JK.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik herken er ook nog wel iets in van de melkboer, overigens.
Dan voldoet een foto waarop [het kind] een speelkasteel in de tuin van de buren aan het bouwen is ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Heb je ook een foto waar ie naakt is, misschien kan ik dan zien of ie Israëlisch is
Oh, mijn melkboer is Achmed van de Bas hier om de hoek.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Joene het volgende:
Nou mijn melkboer is anders hoog blond en van arisch ras JK.
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaansquote:
1 + (2xde helft) dan toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaans
Ik post hier nooit in OUD, maar is het dan een trio geweest
De hond of het paard?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik herken er ook nog wel iets in van de melkboer, overigens.
De SRV-wagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
De hond of het paard?
1,5 kind dus? Ik zie toch echt drie kinderen in de OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk half man, half bear, half pig.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaans
Misschien wil TS weten of ze een pot ultrawax moet kopen om leuke spikes te maken voor boven het nieuwe GStar shirtje, of toch juist een tondeuse en donsjas met bontkraag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jeuj! Laat ik anderen mijn baby alvast in een hokje stoppen!
En een bijbehorende tas:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien wil TS weten of ze een pot ultrawax moet kopen om leuke spikes te maken voor boven het nieuwe GStar shirtje, of toch juist een tondeuse en donsjas met bontkraag.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef FinancialBubble het volgende:
het is trouwens echt een ontzettend lief kind. Zou Herman Finkers zeggen. Echt het allerliefste kind dat ik ooit gezien heb.
Haha, grappenmaker!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Zeg nu maar...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Zo, nog even de OP gequote voor de zekerheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef micarino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Welke afkomst denk je dat hij heeft?Half NL, kwart Belg, kwart Spaans Half NL, kwart Belg, kwart Marokkaans Half NL, kwart Belg, kwart Italiaans Half NL, kwart Belg, kwart Grieks Half NL, kwart Belg, kwart Portugees
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zet hem vast op nomodclose.quote:
Dus eerst lag je met een spanjaard te wippen toen een belg en zelf ben je nederlands ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Ok hij is kwart Spaans, kwart Belg en half Nederlands
Wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Men Men Men.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Spaans, er schijnen veel Spanjaarden naar België gekomen zijn indertijd.
wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Had ie dan niet beter Madrid geheten?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Heb jij ons even een spiegel voorgehouden, zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
Nou, lekker puh!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
Hey.quote:
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef longinus het volgende:
het haar is zeker niet Marokkaans, en bruine ogen is zowat de halve wereld,
Het mag dan een gangbang geweest zijn, het kind is toch echt maar van 1 vader hoor !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
ik ga voor 84%!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4
Gelukkig JK ! dat toch iemand het zag he !quote:
Die wordt wel teruggezet door een mod.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is de OP nou?
Mjamja, ik weet niet goed. Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die wordt wel teruggezet door een mod.
Ik heb er toch voor betaald?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??
Beet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Welkom op Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Triest ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Verwijder het hele topic dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Irritant! En ergerlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verwijder het hele topic dan!
Laat me raden, die kwart Belg is jouw input?
Ik heb je niet vooraf geinformeerd!quote:
Kun je voor de volledigheid nog even je tieten posten?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Bedankt voor de reactiesIk post nooit meer in een mannenforum en ik ben nederlands
Noem je me nu een vent?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Bedankt voor de reactiesIk post nooit meer in een mannenforum en ik ben nederlands
Als je nu in het vervolg eens nadenkt voordat je je onzin en de foto's van je kind online gooit zou dat ons allemaal veel ergernis schelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Mannenforum ?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
ik ben geen manquote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Geaccepteerd. Maar alleen omdat Kerst. En sneeuw.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik heb je niet vooraf geinformeerd!!
Excuus..
in het daarvoor bestemde topic in ONZ ?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je voor de volledigheid nog even je tieten posten?
Ok.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Maar alleen omdat Kerst. En sneeuw.
Ja je zat zeker met kerstpakket te spelen .quote:
Het is weer tijd om me te scheren begrijp ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Als jij je sneeuwballen meeneemt.quote:
MM, vermaak!! het is vermaak...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je nu in het vervolg eens nadenkt voordat je je onzin en de foto's van je kind online gooit zou dat ons allemaal veel ergernis schelen.
Wait whut?quote:
En dat doet ertoe omdat...quote:en ik ben nederlands
Dolletjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
MM, vermaak!! het is vermaak...
Nee, die zit nog in de verpakking, ik zit nog op mijn werkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je zat zeker met kerstpakket te spelen .
Je mag dan kutwerk hebben maar wel altijd vette kerstpakettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zit nog in de verpakking, ik zit nog op mijn werk.
joe ko kurl!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en de OP staat ook weer.
Omdat het kerstmis is!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
Liev.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
Werk zelf valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Je mag dan kutwerk hebben maar wel altijd vette kerstpaketten
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
OUD toch ook niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:shit nu in ONZ, kan iemand mijn reacties verwijderen want ONZ past niet bij mijn imago
Moet ik je hele account verwijderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
shit nu in ONZ, kan iemand mijn reacties verwijderen want ONZ past niet bij mijn imago
Ik las babyhyvesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
http://www.babybytes.nl/vip/Milan09
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik je hele account verwijderen?
Jij Sherlock jij! Daar stond het antwoord gewoon!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
quote:Ik ben benieuwd of er hier nog meer half of kwartbloedjes zijn net zoals onze Milan.
En zoja uit hoeveel procent bestaat jou kindje uit welke land (of hoe moet ik het vragen)?
Milan is 50% Nederlander
25% Belg
25% Spanjaard
Zijn papa is 50% Belg en 50% Spanjaard en ikke ben 100% Nederlands.
ik denk nog steeds turk en ik blijf volhouden !quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
volgens de poll is het trouwens nog steeds een marokkaan
geen foto's van papa Juanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
Feli!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
OUD is wel tof, maarja komt omdat ik newbie papa ben enzo dus kom daar af en toe langs
You Know Me Men!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij Sherlock jij! Daar stond het antwoord gewoon!!
[..]
Zou die Don Heten ?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Ik post nooit meer in een mannenforum
Dat wil je te graagquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik je hele account verwijderen?
Zoals die van Ad?quote:
die zal inmiddels wel in Salou het zoveelste Hollandse meisje de eeuwige liefde aan het beloven zijnquote:
Ja en zoals van Don Juan !quote:
Spaans in theorie natuurlijk. Ik zie toch echt een Marokkaantje.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als je naar blogs gaat staat er een bericht over halfbloedjes..
spanjaard dus
Welcome, captain obviousquote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als je naar blogs gaat staat er een bericht over halfbloedjes..
spanjaard dus
Wijs TS de shredder maarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nieuwe poll om te gokken wanneer TS een topic opent of haar account verwijderd kan worden?
Zo mag je niet over de bosnegerts praten hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat 't een halve aap is
Gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo... kheb het topic opgeslagen voordat TS het topic gaat verwijderen
Is dat Papa?quote:
SPAMquote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Doe eens even allemaal stemmen
Sletquote:yolande007 - Zondag, 20 Dec
Mijn oudste zoon is 50 % marokaans en 50% nederlands.
Mijn jongste is 50% antilliaans en 50% nederlands.
En mijn baby in de buik wordt 100% nederlands.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Die reacties op die blog!
[..]
Slet
ROTFLOL !!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Die reacties op die blog!
[..]
Slet
Antilliaan en marokkaan... ik acht het zeker niet onmogelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ROTFLOL !!!!
Najah ze geilt wel op buitenlanders in elk geval. of ze is 2x verkracht.
Hopelijk leest Jeugdzorg mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Antilliaan en marokkaan... ik acht het zeker niet onmogelijk.
Naja, heb je wel van alle kleuren 1
Ook dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hopelijk leest Jeugdzorg mee.
Kinderen in alle kleuren, misschien nog met een chinees of zoquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Antilliaan en marokkaan... ik acht het zeker niet onmogelijk.
Naja, heb je wel van alle kleuren 1
ohja, en een Indiaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Kinderen in alle kleuren, misschien nog met een chinees of zo
Dat is echt een knettersgoed planquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
en dan de ,arokkaan Winston noemen, de antilliaan Gijs en de nederlander Achmed! Dan gaat iedereen zo van wtfbbq!
Whehe, wordt inderdaad wat met die bbq, dan wil Winston alleen halal, Gijs alleen kip en Achmed alleen spareribs.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
en dan de marokkaan Winston noemen, de antilliaan Gijs en de nederlander Achmed! Dan gaat iedereen zo van wtfbbq!
je kan heul geen kip frituren op de bbqquote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, wordt inderdaad wat met die bbq, dan wil Winston alleen halal, Gijs alleen kip en Achmed alleen spareribs.
Whehehe.
Nee, dan moet er weer een bak vet op de bbq. Is ook weer zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
je kan heul geen kip frituren op de bbq
En wij maar gemeen doen tegen TS.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
is wel lastig als je gaat snacken, moet je eerst naar de Doner company, dan naar de KFC en dan naar Friet van Piet en als je dan thuis komt is alles koud
wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo mag je niet over de bosnegerts praten hoor.
harteloosquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En wij maar gemeen doen tegen TS.
Terwijl ze zulke grote problemen heeft!
Jaj bent rassiest, kkkaaskop!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
wel.
Eigenlijk zouden we een bosje bloemen moeten sturen.quote:
en dan zoeen doosje met puur, melk en witte kerstbonbonsquote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een bosje bloemen moeten sturen.
Met een mooi kaartje erbij:
"Lieve TS, Fok! wenst je een fijne Duo Penotti Kerst toe met je bastaardkindjes!"
Dan ben je pas goed in de aap gelogeerdquote:chari - Zaterdag, 12 Dec
Mijn kinderen zijn half senegalees kwart belg en kwart marokaans.
Life is like a box of chocolatsquote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zoeen doosje met puur, melk en witte kerstbonbons
Jah, zou het dan ook elke keer als ze gaat bevallen een verrassing zijn welke kleur er nu weer uit komt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolats
Life is like a zakje M&M's.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, zou het dan ook elke keer als ze gaat bevallen een verrassing zijn welke kleur er nu weer uit komt?
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alleen maar bruine M&M's is ook niet lekker.
Misschien moet heel die fabriek dan ook naar Tolerance Camp.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daar
En elke keer een verrassing of er ook pinda inzit!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daar
Ik heb liever met dat bros erinquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En elke keer een verrassing of er ook pinda inzit!
Volgens mij heeft de aap juist in haar gelogeerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een reactie op de blog:
[..]
Dan ben je pas goed in de aap gelogeerd
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de aap juist in haar gelogeerd.
laat maar, ook bij babybytes is alles verwijderd...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
jaaaaaa, op mij!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Doe eens even allemaal stemmen
flauwquote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
laat maar, ook bij babybytes is alles verwijderd...
He?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef _Led_ het volgende:
bastaard ?
In ieder geval geen adel, lijkt me de eerder de onderklasse !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |