Wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Ok hij is kwart Spaans, kwart Belg en half Nederlands
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Men Men Men.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Spaans, er schijnen veel Spanjaarden naar België gekomen zijn indertijd.
wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Had ie dan niet beter Madrid geheten?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Heb jij ons even een spiegel voorgehouden, zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
Nou, lekker puh!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
Hey.quote:
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef longinus het volgende:
het haar is zeker niet Marokkaans, en bruine ogen is zowat de halve wereld,
Het mag dan een gangbang geweest zijn, het kind is toch echt maar van 1 vader hoor !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
ik ga voor 84%!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4
Gelukkig JK ! dat toch iemand het zag he !quote:
Die wordt wel teruggezet door een mod.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is de OP nou?
Mjamja, ik weet niet goed. Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die wordt wel teruggezet door een mod.
Ik heb er toch voor betaald?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??
Beet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Welkom op Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Triest ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Verwijder het hele topic dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Irritant! En ergerlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verwijder het hele topic dan!
Laat me raden, die kwart Belg is jouw input?
Ik heb je niet vooraf geinformeerd!quote:
Kun je voor de volledigheid nog even je tieten posten?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Bedankt voor de reactiesIk post nooit meer in een mannenforum en ik ben nederlands
Noem je me nu een vent?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Bedankt voor de reactiesIk post nooit meer in een mannenforum en ik ben nederlands
Als je nu in het vervolg eens nadenkt voordat je je onzin en de foto's van je kind online gooit zou dat ons allemaal veel ergernis schelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Mannenforum ?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
ik ben geen manquote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Geaccepteerd. Maar alleen omdat Kerst. En sneeuw.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik heb je niet vooraf geinformeerd!!
Excuus..
in het daarvoor bestemde topic in ONZ ?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je voor de volledigheid nog even je tieten posten?
Ok.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Maar alleen omdat Kerst. En sneeuw.
Ja je zat zeker met kerstpakket te spelen .quote:
Het is weer tijd om me te scheren begrijp ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef micarino het volgende:
Als jij je sneeuwballen meeneemt.quote:
MM, vermaak!! het is vermaak...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je nu in het vervolg eens nadenkt voordat je je onzin en de foto's van je kind online gooit zou dat ons allemaal veel ergernis schelen.
Wait whut?quote:
En dat doet ertoe omdat...quote:en ik ben nederlands
Dolletjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
MM, vermaak!! het is vermaak...
Nee, die zit nog in de verpakking, ik zit nog op mijn werkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je zat zeker met kerstpakket te spelen .
Je mag dan kutwerk hebben maar wel altijd vette kerstpakettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zit nog in de verpakking, ik zit nog op mijn werk.
joe ko kurl!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en de OP staat ook weer.
Omdat het kerstmis is!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
Liev.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
Werk zelf valt ook wel mee hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Je mag dan kutwerk hebben maar wel altijd vette kerstpaketten
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat het kerstmis is!
OUD toch ook niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:shit nu in ONZ, kan iemand mijn reacties verwijderen want ONZ past niet bij mijn imago
Moet ik je hele account verwijderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
shit nu in ONZ, kan iemand mijn reacties verwijderen want ONZ past niet bij mijn imago
Ik las babyhyvesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
http://www.babybytes.nl/vip/Milan09
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik je hele account verwijderen?
Jij Sherlock jij! Daar stond het antwoord gewoon!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
http://www.babybytes.nl/vip/Milan09
quote:Ik ben benieuwd of er hier nog meer half of kwartbloedjes zijn net zoals onze Milan.
En zoja uit hoeveel procent bestaat jou kindje uit welke land (of hoe moet ik het vragen)?
Milan is 50% Nederlander
25% Belg
25% Spanjaard
Zijn papa is 50% Belg en 50% Spanjaard en ikke ben 100% Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |