Wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Ok hij is kwart Spaans, kwart Belg en half Nederlands
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Men Men Men.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Spaans, er schijnen veel Spanjaarden naar België gekomen zijn indertijd.
wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Had ie dan niet beter Madrid geheten?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Heb jij ons even een spiegel voorgehouden, zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
Nou, lekker puh!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
Hey.quote:
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef longinus het volgende:
het haar is zeker niet Marokkaans, en bruine ogen is zowat de halve wereld,
Het mag dan een gangbang geweest zijn, het kind is toch echt maar van 1 vader hoor !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
ik ga voor 84%!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4
Gelukkig JK ! dat toch iemand het zag he !quote:
Die wordt wel teruggezet door een mod.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is de OP nou?
Mjamja, ik weet niet goed. Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die wordt wel teruggezet door een mod.
Ik heb er toch voor betaald?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??
Beet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Welkom op Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Triest ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Verwijder het hele topic dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Irritant! En ergerlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verwijder het hele topic dan!
Laat me raden, die kwart Belg is jouw input?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |