quote:
Melk tegen mijn scherm aan hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef BertV het volgende:
twijfels over de vader?
ehm, zuid-europees?
Ik zou zeggen uit de bijlmer !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat we hier kunnen spreken van menselijke afkomst.
Ben jij ook een Turkquote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je dacht vandaag: "Kom, laat ik me eens op een leuk forum registreren om wildvreemden te vragen waar ze denken dat mijn kinds vader vandaan komt?"
Ik ken dat. Mijn zoon heeft blond haar, bruine ogen en is heel bleek. Niemand wil geloven dat daar pinda-bloed in zitquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |