quote:
Melk tegen mijn scherm aan hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef BertV het volgende:
twijfels over de vader?
ehm, zuid-europees?
Ik zou zeggen uit de bijlmer !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
nee 100% zeker over de vader maar ik vraag me gewoon af wat mensen denken als ze hem zien waar hij vandaan zou komen.
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat we hier kunnen spreken van menselijke afkomst.
Ben jij ook een Turkquote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je dacht vandaag: "Kom, laat ik me eens op een leuk forum registreren om wildvreemden te vragen waar ze denken dat mijn kinds vader vandaan komt?"
Ik ken dat. Mijn zoon heeft blond haar, bruine ogen en is heel bleek. Niemand wil geloven dat daar pinda-bloed in zitquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef micarino het volgende:
Nou mijn melkboer is anders hoog blond en van arisch ras JK.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik herken er ook nog wel iets in van de melkboer, overigens.
Dan voldoet een foto waarop [het kind] een speelkasteel in de tuin van de buren aan het bouwen is ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Heb je ook een foto waar ie naakt is, misschien kan ik dan zien of ie Israëlisch is
Oh, mijn melkboer is Achmed van de Bas hier om de hoek.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Joene het volgende:
Nou mijn melkboer is anders hoog blond en van arisch ras JK.
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaansquote:
1 + (2xde helft) dan toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaans
Ik post hier nooit in OUD, maar is het dan een trio geweest
De hond of het paard?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik herken er ook nog wel iets in van de melkboer, overigens.
De SRV-wagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
De hond of het paard?
1,5 kind dus? Ik zie toch echt drie kinderen in de OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk half man, half bear, half pig.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
halfNL, kwart Belg, kwart Marokkaans
Misschien wil TS weten of ze een pot ultrawax moet kopen om leuke spikes te maken voor boven het nieuwe GStar shirtje, of toch juist een tondeuse en donsjas met bontkraag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jeuj! Laat ik anderen mijn baby alvast in een hokje stoppen!
En een bijbehorende tas:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien wil TS weten of ze een pot ultrawax moet kopen om leuke spikes te maken voor boven het nieuwe GStar shirtje, of toch juist een tondeuse en donsjas met bontkraag.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef FinancialBubble het volgende:
het is trouwens echt een ontzettend lief kind. Zou Herman Finkers zeggen. Echt het allerliefste kind dat ik ooit gezien heb.
Haha, grappenmaker!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Zeg nu maar...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zal het zo zeggen en dan verwijder ik het topic zodat hij later geen frustraties krijgt
Zo, nog even de OP gequote voor de zekerheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef micarino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Welke afkomst denk je dat hij heeft?Half NL, kwart Belg, kwart Spaans Half NL, kwart Belg, kwart Marokkaans Half NL, kwart Belg, kwart Italiaans Half NL, kwart Belg, kwart Grieks Half NL, kwart Belg, kwart Portugees
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Succes!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Ik zet hem vast op nomodclose.quote:
Dus eerst lag je met een spanjaard te wippen toen een belg en zelf ben je nederlands ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Ok hij is kwart Spaans, kwart Belg en half Nederlands
Wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef micarino het volgende:
Men Men Men.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Spaans, er schijnen veel Spanjaarden naar België gekomen zijn indertijd.
wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Had ie dan niet beter Madrid geheten?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
Heb jij ons even een spiegel voorgehouden, zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
Nou, lekker puh!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Precies heel veel mensen noemen iedereen die bruine ogen en donker haar heeft direct een marokkaan maar toevallig is hij wel meer NL/Belg en maar 25% Spaans. Maar één persoon had het goed.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar moet je even een topic in Feedback voor openen.
Hey.quote:
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef micarino het volgende:
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef longinus het volgende:
het haar is zeker niet Marokkaans, en bruine ogen is zowat de halve wereld,
Het mag dan een gangbang geweest zijn, het kind is toch echt maar van 1 vader hoor !quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef micarino het volgende:
ik ga voor 84%!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer!! véél meer. Ik zeg 3/4
Gelukkig JK ! dat toch iemand het zag he !quote:
Die wordt wel teruggezet door een mod.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Waar is de OP nou?
Mjamja, ik weet niet goed. Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die wordt wel teruggezet door een mod.
Ik heb er toch voor betaald?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat dat in R&P het beleid is, maar of ik dat ook hier kan verkopen??
Beet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Welkom op Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Als er hier triest gereageerd wordt verwijder ik inderdaad alles..en verwijder alles maar.
Triest ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Verwijder het hele topic dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef micarino het volgende:
Irritant! En ergerlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verwijder het hele topic dan!
Laat me raden, die kwart Belg is jouw input?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |