Life is like a box of chocolatsquote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zoeen doosje met puur, melk en witte kerstbonbons
Jah, zou het dan ook elke keer als ze gaat bevallen een verrassing zijn welke kleur er nu weer uit komt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolats
Life is like a zakje M&M's.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, zou het dan ook elke keer als ze gaat bevallen een verrassing zijn welke kleur er nu weer uit komt?
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alleen maar bruine M&M's is ook niet lekker.
Misschien moet heel die fabriek dan ook naar Tolerance Camp.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daar
En elke keer een verrassing of er ook pinda inzit!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger had je nog lichtbruine M&M's maar die zijn er niet meer, ook al rassisten daar
Ik heb liever met dat bros erinquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En elke keer een verrassing of er ook pinda inzit!
Volgens mij heeft de aap juist in haar gelogeerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een reactie op de blog:
[..]
Dan ben je pas goed in de aap gelogeerd
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de aap juist in haar gelogeerd.
laat maar, ook bij babybytes is alles verwijderd...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Joene het volgende:
kijk hier even
http://www.babybytes.nl/vip/Milan09
jaaaaaa, op mij!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Doe eens even allemaal stemmen
flauwquote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
laat maar, ook bij babybytes is alles verwijderd...
He?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef _Led_ het volgende:
bastaard ?
In ieder geval geen adel, lijkt me de eerder de onderklasse !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |