quote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef Chell het volgende:
Jaaa ik heb uitgepakt hoorNa zes weken naar dat pakje staren, kon ik niet meer wachten
![]()
Ik heb heeeeele leuke kadootjes
Pak je de doos nog niet uit nu? Of wacht je tot je bij je ouders bent?quote:
Doen we dat toch gewoon alsnogquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef RockabeIIa het volgende:
ja ik wilde nog een speciaal kadootjesuitpaktopic maken maar ik wist het ook niet, die andere leek me meer voor de pakjes zelf
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef Santa-Belanana het volgende:
[..]
Ik ben de kloon van belana
Die kunnen wel in het mislukkelingen topic geloof ik.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zijn m&S in de buurt?quote:Op woensdag 23 december 2009 07:18 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie mijn SantaVanDalen is. Ze is zo lief!
En zal ik?
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef Nijna het volgende:
Pakje is uitgepakt, ben ziek. Ik heb foto's gemaakt, kijk of het straks lukt om ze te posten.
Bedankt Secret Santa, ik ga ook nog denken over wie je bent, ik denk Keshet, qua avater.
Helemaal goed !quote:Op woensdag 23 december 2009 08:33 schreef easy-going het volgende:
Mijn eerste raadpoging: 2 meisjes die bij het strand wonen: Kapitein Pannenkoek.
Reken maar!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef SantaVanDalen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zijn m&S in de buurt?
doe ik ! Zit nu even bij de ha met seb.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
YEAH! Dankjewel, wat lief zeg!![]()
Wil je het gedicht hier nog neerzetten, het was zo mooi?(Alleen dan even de namen eruit misschien?
)
Weet je zeker dat de postcode klopt?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BE weet ik, maar die woont niet daar waar de postcode van de afzender is..
okay...wie was er op 26.11.2009 om 16.40 op een postkantoor ?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oei, oei...leuke kadootjes! Dankjewel![]()
Warme sokken en chocolade voor mij.
Voor de meiden kerstsokken met een klein fluitje erin.
En een varkentje!
*zoekt en denkt na over hint*
Ik weet het !quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie helpt mij mijn santa te ontmaskeren...
Hints:
geen
jamaar, ik dacht al dat ze mijn Santa wasquote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
De hints van mijn santa op een rijtje...
- ze deed vorig jaar ook al mee
- post bijna alleen in oud
- houdt van veel strikjes en lintjes...
Tsja... nog kandidaten genoeg denk ik. Maar vanwege de strikken is mijn eerste gok: miss_dynastie!
Whahaha! En jij maar denken dat je het wist!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn Santa is in de wereldwinkel geweest, bij de Ikea en ik denk ook bij Hema. En meer hints weet ik niet
Ik heb geen idee eerlijk gezegd
Oh! En ze heeft een EEEtje, te zien aan de doosMaar dat doet ook geen lampje branden :-/
quote:
Ik vroeg me al af of je het mee had kunnen nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook zo graag mijn pakje uitpakken maar ik ben voorlopig nog niet thuis denk ik
Nee, de doos is echt enorm. Denk niet dat mijn vader het had gewaardeerd als ik die ook nog had meegesleept.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je het mee had kunnen nemen.
Ik ben niet miss dynastie.. Maar ik heb wel nog een hint voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
De hints van mijn santa op een rijtje...
- ze deed vorig jaar ook al mee
- post bijna alleen in oud
- houdt van veel strikjes en lintjes...
Tsja... nog kandidaten genoeg denk ik. Maar vanwege de strikken is mijn eerste gok: miss_dynastie!
Cattie heeft een poppenwagen gewonnen!?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef chacama het volgende:
Ik ben zooooo ontzettend blij met mijn cadeautjes, maar ik weet dus nog steeds niet zeker wie mijn SS is. Heb denk ik aan de hand van de doos ook nog een hint gekregen..... wie heeft er houtenspeelgoed besteld en ontvangen????
Taartjesfeee? Huuphuup? ben ik al in de buurt??
Pvoesss toch ook laatst?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef chacama het volgende:
Ik ben zooooo ontzettend blij met mijn cadeautjes, maar ik weet dus nog steeds niet zeker wie mijn SS is. Heb denk ik aan de hand van de doos ook nog een hint gekregen..... wie heeft er houtenspeelgoed besteld en ontvangen????
Nope, mikoxxquote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aiai, na wat afstrepen kom ik nog op 2 namen. Nijna of Mikoxx
Ben ik al in de buurt, of sla ik de plank volledig mis?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef mikoxx het volgende:
De hints die ik kreeg van Kerstsoxx..
- een arabische letter M
- ze heeft 1 kind
- afzender uit Zoetermeer
Damn!quote:
nee die zowiezo niet, zij heeft 2 kindjesquote:
Ben jij de mijne?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee die zowiezo niet, zij heeft 2 kindjes
whaha nee!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij de mijne?
Ik krijg net ingefluisterd dat jij in de buurt van Emmen woont.En je hebt 2 kindjes. Alleen die Friso 1 klopt niet helemaal, maar die kan je nog wel hebben liggen van voordat Lars over ging op andere voeding.
Argh!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
whaha nee!
Ik weet wel wie jij hebt!!
niet te snel strepen he (hint) je was close hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Argh!![]()
![]()
Ik ga de lijst uit de OP er maar eens bijpakken en domweg afstrepen.
Had ik al gezegd dat ik hier slecht tegen kan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
niet te snel strepen he (hint) je was close hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hier slecht tegen kan?![]()
Ik heb nu nog ene lijstje van 10 mensen over.
Diaan73 - maar dacht dat die in dezelfde plaats als Rocka woonde
Fannie - heeft die 2 kinderen?
Fuente - Ik heb geen idee waar ze woont
_Ingrid_ - Assen is niet echt in de buurt van Emmen maar kan wel
kapiteinpannekoek - 2 kinderen, maar waar woont ze?
LovelyLady - heeft die 1 of 2 kinderen? 2 toch? Sander en Koen toch?
Mrien - heeft die al 2 kinderen?
She-Wolf/Igraine - kan wel, maar waar woont ze?
Sjeekie_Beekie - Geen idee waar die woont en hoeveel kinderen.
Urla - ook 2 kinderen toch?
Maar lieverds, alsjeblieft niet beledigd zijn als ik iets fout heb hoor, ik ben echt zo slecht in het onthouden van dingen.
zoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan73 - maar dacht dat die in dezelfde plaats als Rocka woonde -- enschede
Fannie - heeft die 2 kinderen? - 1 kind
Fuente - Ik heb geen idee waar ze woont ---enschede
_Ingrid_ - Assen is niet echt in de buurt van Emmen maar kan wel geen idee
kapiteinpannekoek - 2 kinderen, maar waar woont ze? strand en ontmaskerd
LovelyLady - heeft die 1 of 2 kinderen? 2 toch? Sander en Koen toch?--2 hoorn
Mrien - heeft die al 2 kinderen?1, lotte
She-Wolf/Igraine - kan wel, maar waar woont ze? ---?
Sjeekie_Beekie - Geen idee waar die woont en hoeveel kinderen.---?
Urla - ook 2 kinderen toch?---?
Maar lieverds, alsjeblieft niet beledigd zijn als ik iets fout heb hoor, ik ben echt zo slecht in het onthouden van dingen.
Whahaha! Dat ga je niet menen!quote:
I like that you likequote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef Vlindur het volgende:
Ooooh wat ben ik verwend!!!![]()
![]()
Becky, ben jij het? (Sterrenmunt!) Anders weet ik het echt niet![]()
Ik heb:
Badkristallen,
Bruisbal,
Pampers,
Een jip en janneke pakje met sokjes, Wat lief dank je!![]()
Een placemat voor de foto's van Rienk,
Kersballetjes,
Sterrenmuntthee,
Coevordense Ganzenkeutels![]()
![]()
![]()
![]()
en een vette badeend!![]()
![]()
![]()
Leuk leuk leuk!![]()
![]()
![]()
Ben je blij met al je cadeaus?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Wie mijn santa is weet ik nog niet.. Ik moet nog even denken, een mama met 2 kindjes die ik wel eens heb gezien... Dat zijn er namelijk best veel....
'Ik heb kindjes, meer dan een" .. Daar zijn er ook wel meer van hequote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef SanTinus het volgende:
[..]
I like that you like
Maar....die sterrenmunt thee zou too obvious zijn, die heb ik gekozen om het kleurtje....(vond ik wel leuk omdat je een jongejte hebt gekregen)
heb je het gedichtje goed gelezen, daar staan een paar hints in!
Rocka en Diaan toch ook? Eeh, nee, das een andere plek. Sorry!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Ynske het volgende:
wie kan me op weg helpen? wie woont er behalve Lishe en DeLiedje in Zwolle?
Fannie dacht ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Ynske het volgende:
wie kan me op weg helpen? wie woont er behalve Lishe en DeLiedje in Zwolle?
Nee!! Die wonen hier in de buurt van Almeloquote:
heb je nog opties? die kunnen t niet zijn aangezien ze geen 1 dochter hebbenquote:
Ik doe niet mee!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:
eeen gokje....raissa? ben jij ....???
geen zorgenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:11 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Ik had een heerlijke badset en massage olie in mn pakjes!! Dank Berkana! Heerlijk! Foto's volgens nog in t andere topic![]()
Maar dan die hint...aaaaaahhhh
Ik verdacht Simmu, vanwege de poststempel...
Maar nu zit er als hint een dollar bij het pakket en het enige wat ik me daarbij kan bedenken is dat Memmel net in de VS is geweest... Dus Memmel...ben jij mijn secret santa of zit ik er compleet naast?
dan gok ik op haar, want zij heeft een dochterquote:
De hint die ik je kan geven isquote:Op woensdag 23 december 2009 09:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oei, oei...leuke kadootjes! Dankjewel![]()
Warme sokken en chocolade voor mij.
Voor de meiden kerstsokken met een klein fluitje erin.
En een varkentje!
*zoekt en denkt na over hint*
Foto's volgens ! Lukt niet![]()
het koosnaampje van mijn kindje staat in mijn sig!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Is er niemand die mij helpen kan?
Een van de pakjes moet een overduidelijke hint zijn, en het jip en janneke pyjamatje heeft haar kleintje ook nog aangehad. Ik heb er ook nog een paar miniluiertjes bij, dus ik vermoed dat ze zelf net weer mama is geworden. Weer, omdat ze dus meer kindjes heeft.
Ik ben echt clueloos..
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:27 schreef SanTinus het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
'Ik heb kindjes, meer dan een" .. Daar zijn er ook wel meer van he
Het pyjamatje heb ik ook wel vaker gezien bij verschillende baby's, dus daar kan ik ook niet echt iets zekerder van weten..
Ik heb het nog es doorgelezen.. Maar ik heb echt, echt geen idee.. Help es!
[/quote
ik noem een van mijn kindjes op fok vaak met een koosnaampje
die staat in het gedicht
De chocola is lekker! Hartendiefje?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef SanTinus het volgende:
[..]
het koosnaampje van mijn kindje staat in mijn sig!
en in jouw gedicht![]()
er zat ook nog chocola bij toch? of heeft de postbode die opgegeten?
Niet wijzer?? Ik weet hetquote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?
is 't heel misschien Tan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb enkel een postcode als hint
En de plaatsnaam heb ik nog nooit van gehoord![]()
Ik dacht als ik nu begin is het nog bij te houden misschien. Anders is het straks zo veel doorspitten.quote:
voor de derde keer..quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alles! Echt super!![]()
Hier dan maar even verder om het show-topic niet vol te reutelen over hoe geweldig ik het wel niet vind allemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik had het eventjes benauwd ove rhet opsturen van het voedingskussen
Ik wilde het eigenlijk pas gisteren opsturen, zodat je niet twee pakjes met mijn handschrift naast elkaar zou hebben, maar toen ik las hoe goed je het kon gebruiken, vond ik mijn geheimpje toch wat minder belangrijk
Fijn dat het naar je zin is. En dat budget valt best mee, hoor
Jeujjjj! Op het nippertje!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef Estrys het volgende:
Het is er en open!!! Leuke cadeaus, voor seb ook. Dingen voor in bad en lekkere thee, wantjes voor seb en een boekje over opvoeden :-D
seb is vooral blij met de doos waar het in zat. Foto's volgen straks als seb slaapt. Vergeet ik de fotocreatie! Dat ik zoveel foto's online heb staan :-D Dank je wel secret santa uit Limburg
maar waar zijn jouw kadootjes dan? misschien is ze wat visueel ingesteld.quote:
jeeeee, ik ben doorzichtig.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
Ik doe een gokje!
Ik denk dat Ticootje mijn SS is. Omdat:
* Er een hondenpootje op de kaart getekent stond
* Lotte een Bumba-popje kreeg
ik heb gepost wat ik had gekregen, foto volgt later omdat de batt. leeg zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef trui het volgende:
[..]
maar waar zijn jouw kadootjes dan? of zie ik iets over 't hoofd?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha ticootje, ik zou niet meer aan wat anders dan jouw sexende kunnen denken als ik mijn kind met een bumbaatje gekregen van jouw zou zien spelen
mis ik nog wat dan?? Ik dacht goed gekeken te hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef RooieRakkerRudolph het volgende:
[..]
Ben je blij met al je cadeaus?
Zijn alle frutsels uit de doos?
Ja, nou...muuh...met dank aan jou moet ik dat straks ookquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha ticootje, ik zou niet meer aan wat anders dan jouw sexende kunnen denken als ik mijn kind met een bumbaatje gekregen van jouw zou zien spelen
geil!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan gok ik op haar, want zij heeft een dochter
Fannie ben jij mijn Eigenste_Private_Dancer?
Misschien was het nog te donker om te zienquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
mis ik nog wat dan?? Ik dacht goed gekeken te hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:38 schreef Brightsanta het volgende:
BE, ik zag dat je het al goed had geraden (oeps profiel niet goed aangepast, ik dacht er vanmorgen nog aan...)
Vergeef deze Santa, ben een beetje ziek...
Nijna it is
Mijn schoonouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Verdorie..was ik toch mooi ff ziende blind
Die postcode, is dat F. z`n oude flat dan ofzo?
Zeg Bodpa. Het is wel heel solidair om te wachten, maar knap jij niet ondertussen van nieuwsgierigheid?quote:
of iemand met een tweeling.. aangezien er in t zwangertopic een tweeling met 2 kuukens wordt aangegeven?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Twinkly het volgende:
De hints van mijn Santa:
-Ze gebruikt <3 Dat doen in ieder geval Rocka, Huup en Lishe ook. Huup en Lishe zijn het niet.
-Ze houdt van winkelen, uhm.. dat zijn er een boel![]()
-Ze gebruikt in haar post hartjes en op de tekening van haar kind staan ook hartjes. LovelyLady?
-Maar ik vind de tekening met de boom meer een meisjes tekening omdat die meestal overal hartjes op tekenen en de andere tekening is van een jonger kind. Chacama en MevrouwVanDalen?
-Onder een post zette ze twee kuikentjes, dus ik vermoed dat ze twee kindjes heeft.
-Ze kan heel goed dichten![]()
Ik vind de muts bij MevrouwVanDalen passen. De tekening van het grootste pakje heeft jongenskleuren, misschien wel door S. gemaakt?
Maar er is hier toch geen kleutertweeling? of??quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of iemand met een tweeling.. aangezien er in t zwangertopic een tweeling met 2 kuukens wordt aangegeven?
Ik vind het niet erg hoor, ik vind het lief richting je lootjequote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, ik knap bijna.....Pakketje staart me heel erg verwijtend aan.![]()
![]()
Vind je het heel vervelend als ik wacht?
Ik hoop zo dat mijn ss slachtoffer het pakketje vandaag krijgt. Heb mijn postbode oom al gebeld, pakketje mag er 72 uur over doen. Zaterdag gebracht, dus je zou toch zeggen dat ie vandaag afgeleverd wordt.
Mannetje M. doet het weer, klom zaterdagavond al weer op de bank![]()
![]()
.
Je zit heel erg in de buurt! Nou wonen we ook niet zover bij elkaar uit de buurt..Huup en ik...Of TF en ikquote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef chacama het volgende:
echt heel tof!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Ynskes_Private_Dancer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, helemaal goed!
![]()
Ik lig half in een deuk hier met dat geraad![]()
Hoe vindt je de cadeautjes?
Van een paar weet ik nu wie wie heeft en van een heleboel nog niet
Niet aangepast na het verhuizen... binnenkort maar eens even doen. Ik dacht trouwens dat je het wel zo zou zien met de laatste regel van mn "gedicht", "weet je het al bijna" dat rijmt natuurlijk op... juistquote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik zag in je fotoboek postcode 024 staan en dat is niet Emmen, daardoor raakte ik in de war.![]()
Dank je wel! Heel lief! Sasha is ook heel blij met zijn potloodjes en kleurboekje!![]()
Beterschap!
I vind het wel Tannig.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet het niet, het enige wat ik weet is de plaatsnaam maar ik wil die niet zomaar hier neerzetten, je weet maar nooit ivm privacy enzo.
Hey gekkie, heel lief dat je met me meewachtquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, ik knap bijna.....Pakketje staart me heel erg verwijtend aan.![]()
![]()
Vind je het heel vervelend als ik wacht?
Ik hoop zo dat mijn ss slachtoffer het pakketje vandaag krijgt. Heb mijn postbode oom al gebeld, pakketje mag er 72 uur over doen. Zaterdag gebracht, dus je zou toch zeggen dat ie vandaag afgeleverd wordt.
Mannetje M. doet het weer, klom zaterdagavond al weer op de bank![]()
![]()
.
ja, de bumba was een hint. Je had ook nog be kunnen raden bij Bumba, aangezien zij die 's nachts wel eens zoekt. Maar dat pootje gaf denk ik de doorslag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
Ticootje, waren dat ook eigenlijk de hints, die 2 dingen die ik noemde?
Ik wist het na het pootje, omdat jouw nick de naam van je hondje is toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja, de bumba was een hint. Je had ook nog be kunnen raden bij Bumba, aangezien zij die 's nachts wel eens zoekt. Maar dat pootje gaf denk ik de doorslag.
ZOals gezegd, ik ben heel slecht met hints!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Niet aangepast na het verhuizen... binnenkort maar eens even doen. Ik dacht trouwens dat je het wel zo zou zien met de laatste regel van mn "gedicht", "weet je het al bijna" dat rijmt natuurlijk op... juist.
Mooi dat het in de smaak valt!
Dang.... nu weet ik dus nog niets.... ja iets in een slowchat.... gaat speuren.... wie zoekt er meequote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Secret_Chacanta het volgende:
[..]
Je zit heel erg in de buurt! Nou wonen we ook niet zover bij elkaar uit de buurt..Huup en ik...Of TF en ik
Met de planten zat je warm, dat staat bij ons in de achtertuin.
Met de doos was ook iets ja, dat kun je in een sc terugvinden, ergens na een stapel pannenkoeken
HEMA had alleen maar de arabische M, geen gewone. Misschien toeval?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, ben jij t dan misschien??? Nog niet zo lang in OUD, creabea, ....?? Alleen die arabische letter...
Kan ook nog natuurlijk............... pffff... nu weet ik t helemaal niet meer! Irritant joh dit ! Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
HEMA had alleen maar de arabische M, geen gewone. Misschien toeval?
maar lieve Nijna, Mefke deed toch heul niet mee?quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan73 - maar dacht dat die in dezelfde plaats als Rocka woonde
Fannie - heeft die 2 kinderen?
Fuente - Ik heb geen idee waar ze woont
_Ingrid_ - Assen is niet echt in de buurt van Emmen maar kan wel
kapiteinpannekoek - 2 kinderen, maar waar woont ze?
LovelyLady - heeft die 1 of 2 kinderen? 2 toch? Sander en Koen toch?
Mrien - heeft die al 2 kinderen?
She-Wolf/Igraine - kan wel, maar waar woont ze?
Sjeekie_Beekie - Geen idee waar die woont en hoeveel kinderen.
Urla - ook 2 kinderen toch?
Ow ja, ik keek verkeerd op mn hyvesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
is het varkentje een hint ?
Piglet ??
*gaat kijken of ze meedoet*
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik had een doosje vol met leuke spullen:choclade kerstkransjes roomboter/amandel kransjes earl grey thee groene thee citroen theeglas gelpen boekje Kluun: God is gek waarop Twan zei: God is niet gek ![]()
coole agenda
Ik denk dat Vicky mij had... kwam door de eerdere posts. De hint in de agenda "In deze week ben ik jarig! Maar op welke dag? Dat mag jij gaan uitzoeken" konden we niet uitzoeken,omdat we niet meer wisten in welke week het briefje lag![]()
Maar Vicky is wel deze week, zelfs vandaag morgen jarigVan harte gefeliciteerd!!
Ow wat Twan nog zei nadat we alles uitgepakt hadden: Mam, later wil ik ook op Fok! en meedoen![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:
mijsje ik ben blij dat je je kado's leuk vindt![]()
het muziekdoosje is idd wel érg handgemaakt![]()
maar k ben ook blij dat je ook daar de humor van in kunt zien haha
Gnorf!
Lieve lieve SantaSjak ik ben zo blij met mn boekde hanger voor Amélie hangt in de boom en het boek hebben we gelijk gister even doorgenomen
dankjewel!!
(foto's in t fototopic)
quote:
wat leuk!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Mijn vermoedens waren dus juist
![]()
De doos en de vulling wordt hier nog volop gebruikt om mee te spelen. Twan heeft van de doos een "bus" gemaakt waar Lennon dan af en toe in zit. De zilveren ballen liggen verspreid over de grond, Lennon pakt er soms 1 gooit hem weg en kruipt er weer achteraan om hem op te halen.
whaha geweldig!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Met een kusje voor Nijna's mama!
[ afbeelding ]
Ook hier nog maar even, sorry maar ik ben niet jouw Secret Santa.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik wil ook graag een gokje doen naar mijn Secret Santa, het kan zijn dat ik er helemaal naastzit, maare:
Faja, ben jij mijn secret santa?
OUD Secret Santa 2009 - Show hier de inhoud van je pakje!!! (zie hier waarom ik het denk)
goed he!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ha! Dan heb ik het dus toch goed, want tessie beweert al weken dat ze Diaan hadEn ik geloof er al tijden niks van
aha.. heeft ze zichzelf verraden dusquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Chell het volgende:
En toch wist ik het eigenlijk meteen alIk dacht het handschrift namelijk te herkennen en tes schrijft altijd <chell achternaam> op post naar mij en niet mijn eigen voornaam
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
aha.. heeft ze zichzelf verraden dus
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef santakarinakloon het volgende:
Karin!
Even een kloon van de kloon.... (want wachtwoord én emailadres zoekgemaakt)
Je aanwijzing is het groene vaatdoekje!
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Enne, als ik mag gokken wie mijn mooie pakje heeft gemaakt.. denk ik nu Asyniur.
Klopt dat???!?
Ik weet het zelfs!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?
Heuj!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had ook graag voor jou een mooi pakketje gemaakt hoor!![]()
Zit ik goed met mijn gok dat Luchtbel mijn Santa is?
normaal = vermoedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo Ca.ra jij bent vlot! Chaca heeft tot nu toe alleen vermoedens uitgeproken
Geen ideequote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj!!!![]()
Owkee, dan zoek ik dus iemand anders met een zere rug, een stoute hond en aan de andere kant van het land....![]()
Wie dan???!!?!?!
Da's een makkie!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Estrys het volgende:
IK ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
*Boetekleed aantrekt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog geen pakje helaasHopelijk morgen, ik heb nog goede hoop
![]()
Maar mensen ga vooral door met santa's raden, dan is het voor mij veel makkelijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |