abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75930570
vorig topic:http://forum.fok.nl/topic/1380833/3/100#75930537

Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.

Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.

Ook valt het mij op dat een best groot deel van de vrouwlijke FoKsters lesbisch zijn, heb ik natuurlijk niets tegen, maar er begint een soort kloof te groeien tussen de hetero en de lesbo vrouwen. Ze worden minder vriendelijk tegen elkaar of zo.

En ik vind, de hollandse/nederlandse meiden zijn gewoon geweldig en ik kan me er prima mee vermaken, want wij jongens zijn ook niet perfect en er wordt ook niet zo veel van ons verwacht vind ik zelf.

Quotes:
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia, jij en je soortgenoten gaan direct naar hun graf, aangezien die ongelovige mannen jullie bij het minste en gerinste een kogel door de kop schieten, dan heb ik nog liever een islamtisch opvanghuizen. en alsof er voor jou en je lelijke soorten geen opvanghuizen zijn. Crackjunk!!
Hier verder dan ofniet?
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:48:47 #2
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_75930595
Fipo gemacht
TVP
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_75930709

ff als voorbeeld
pi_75930779
pi_75930798
Ik zou der doen..
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:53:10 #6
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75930800
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]
Chubun Tomata
pi_75930842
Waarom haar als voorbeeld .
Ik vind haar dus echt niet mooi .
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75930867
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]

ff als voorbeeld
Hollands Next Fat Model
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_75930913

pi_75930928
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef Rockabella het volgende:
Waarom haar als voorbeeld .
Ik vind haar dus echt niet mooi .
nee, jij dan
pi_75930978
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Opkloter het volgende:

[..]

nee, jij dan
Que? Ik hoef mezelf ook niet als voorbeeld.
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75931054
oja, wie is het er mee eens dat moslimvrouwen veel knapper en vrouwelijker zijn
pi_75931201
Nederlandse vrouwen zijn meestal sletjes of doorsnee figuren met een te hoog eisenpakket.
Verder val ik niet op die blonde, forse meisjes.

Ik ben iig blij met mijn netjes opgevoede en vrome assyrische schone .
pi_75931211
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
Nope. hoofddoeken werken niet echt in hun voordeel. Dat wil zeggen dat ik ze persoonlijk heel lelijk vind staan.
blub.
pi_75931240
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Opkloter het volgende:

[..]

nee, jij dan
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef 3keernix het volgende:
Ik zou der doen..
blub.
pi_75931252
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn meestal sletjes of doorsnee figuren met een te hoog eisenpakket.

pics van je aarsierische schone
pi_75931328
Even een korte samenvatting.

- dik
- lomp
- selectief geëmancipeerd
- lui
- niet vrouwelijk
- veeleisend op de verkeerde manier
pi_75931360
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
- deeltijd geëmancipeerd
Hier stoor ik me idd ook verschrikkelijk aan.
blub.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:07:39 #19
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75931391
quote:

- dik
- lomp
- deeltijd geëmancipeerd
- lui
- niet vrouwelijk
Even een samenvatting

-generaliseren
pi_75931447
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Even een samenvatting

-generaliseren
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.

Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
pi_75931536
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
Eens. Alleen die zijn dan weer moslim.

Maar je hebt ook christelijke volkeren uit die contrijen, zoals de assyriers bijvoorbeeld.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 december 2009 @ 17:11:54 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75931575
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
En de USA dan?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75931578
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw

----------------------------------------------------------------------
Eens met wat hierboven staat
pi_75931648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Splutje het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw

----------------------------------------------------------------------
Ik dacht precies hetzelfde
Niet terugplaatsen @admin
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:14:42 #25
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75931684
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zie toch een groot deel van je lijstje niet terug bij mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen.
pi_75931748
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde
Ik had nog genoeg pareltjes in petto voor het topic maar het mocht niet baten
Kudo's.
pi_75931863
Weet je wel hoe verdraaide onzeker Nederlandse vrouwen echt zijn?
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.

En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.

Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:20:06 #28
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75931912
verwend, iritant en 80% zijn vieze lesbo's bi sexueel en ander sexueel obnormale mensen.
Chu sing poa o wichi
Vertaling(als we het doen dan doen we het goed)
pi_75932057
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
verwend, iritant en 80% zijn vieze lesbo's bi sexueel en ander sexueel obnormale mensen.
Stomme chinees.
pi_75932098
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.

En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.

Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
nou nou nou

neeeeeeeeeeeeeee
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:24:19 #31
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75932099
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Stomme chinees.
vieze verwende rasiest
Chu sing poa o wichi
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:26:09 #32
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75932173
In dit topic moet ik gewoon even gepost hebben!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 december 2009 @ 17:26:43 #33
Rawr
pi_75932194
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

vieze verwende rasiest
Obvious troll is obvious
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75932232
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

vieze verwende rasiest
Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!
Zeker niet verwend, wij Hollanders zijn vrij gierig en staan er ook om bekend niet verwend te zijn!
pi_75932236
De eerste de beste die ik over sneeuwmeisjes zie posten en zo dit topic om zeep helpt krijgt er op zijn minst een note bij.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75932294
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:

Ik word helemaal niet met woorden afgemaakt, ik krijg juist vaak een complimentje omdat ik zoveel vrolijkheid uitstraal! En dat zonder drie liter make-up en sletterig gedrag! (En ja ik heb nep-uggs, die zijn zo fijn in de sneeuw en in de kou! )
pi_75932323
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LudoSanders op 22-12-2009 17:35:55 (Wat zei ik nou?) ]
Niet terugplaatsen @admin
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:29:49 #38
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75932325
Sneeuwmeisjes? Wat zijn dat nou weer.

pics4prove?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75932400
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
De eerste de beste die ik over sneeuwmeisjes zie posten en zo dit topic om zeep helpt krijgt er op zijn minst een note bij.
Al is het vreemde fenomeen om half naakt in de sneeuw te poseren toch wel een rare karaktertrek van de Nederlandse vrouw te noemen.

Maar ik begrijp je punt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:34:12 #40
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75932471
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!
Zeker niet verwend, wij Hollanders zijn vrij gierig en staan er ook om bekend niet verwend te zijn!
Ik had anders 2 dagen geleden nog in de krant gelezen dat meer dan 50% van de nederlandse vrouwen niet dagelijks doucht
en nederlandse vrouwen zijn wel verwend, ik heb nog nooit een nederlandse troela hard zien werken, en toch lopen ze allemaal in de nieuwste nep kleren. rechtstreeks uit de mtv/tmf maffia mode.
Chu sing poa o wichi
pi_75932497
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Ik zie toch een groot deel van je lijstje niet terug bij mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen.
Wacht maar tot je ouder wordt. Ik heb in die topics van je toch al een aantal van de punten gezien.
pi_75932551
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

Ik had anders 2 dagen geleden nog in de krant gelezen dat meer dan 50% van de nederlandse vrouwen niet dagelijks doucht
en nederlandse vrouwen zijn wel verwend, ik heb nog nooit een nederlandse troela hard zien werken, en toch lopen ze allemaal in de nieuwste nep kleren. rechtstreeks uit de mtv/tmf maffia mode.
Dan hoor ik dus bij de 50% die wel dagelijks doucht, soms zelfs 2 keer. Ik moet trouwens 's ochtends echt douchen anders word ik niet eens wakker.

Nederlandse vrouwen zijn niet verwend! We lopen rond in wat we mooi vinden, en gelukkig loopt niet iedereen rond in hetzelfde, smaken verschillen!
pi_75932637
Stomme tabbladen waardoor mijn post veel te laat is.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75932654
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik word helemaal niet met woorden afgemaakt, ik krijg juist vaak een complimentje omdat ik zoveel vrolijkheid uitstraal! En dat zonder drie liter make-up en sletterig gedrag! (En ja ik heb nep-uggs, die zijn zo fijn in de sneeuw en in de kou! )
Niks mis met nep-Uggs omdat je ze praktisch vindt.
Maar het is ook geen wet ofzo, jij hebt mazzel dat je in een mormale kring verkeert denk ik, maar je wilt de onderlinge vetes niet meemaken.
Er was ooit een meisje bij mij op werk die haar uiterlijk niet van nature meehad, en alles moest compenseren met kleding, make-up, mager zijn en sletterig zijn.

Ze heeft drie meisjes weggepest enkel maar omdat ze of te knap waren, of zich niets aantrokken van dat hele gezeik, en met een vrolijke glimlach en natuurlijk uitstraling, en een normale, maar niet geobsedeerde manier een leuk uiterlijk hielden enkel uit jaloezie, omdat ZIJ degene moest zijn die in the picture stond. Dit meisje was 21 jaar zelfs.

De middenweg is goed, als jij pech had in zo'n kutkring terecht te komen, hadden ze je waarschijnlijk al veroordeeld op het feit dat je een "kort pittig kapsel" hebt.
pi_75932680
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, je had me bijna, agent.
pi_75932745
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Niks mis met nep-Uggs omdat je ze praktisch vindt.
Maar het is ook geen wet ofzo, jij hebt mazzel dat je in een mormale kring verkeert denk ik, maar je wilt de onderlinge vetes niet meemaken.
Er was ooit een meisje bij mij op werk die haar uiterlijk niet van nature meehad, en alles moest compenseren met kleding, make-up, mager zijn en sletterig zijn.

Ze heeft drie meisjes weggepest enkel maar omdat ze of te knap waren, of zich niets aantrokken van dat hele gezeik, en met een vrolijke glimlach en natuurlijk uitstraling, en een normale, maar niet geobsedeerde manier een leuk uiterlijk hielden enkel uit jaloezie, omdat ZIJ degene moest zijn die in the picture stond. Dit meisje was 21 jaar zelfs.

De middenweg is goed, als jij pech had in zo'n kutkring terecht te komen, hadden ze je waarschijnlijk al veroordeeld op het feit dat je een "kort pittig kapsel" hebt.
Ik ben wel eens veroordeeld op m'n kapsel hoor, terwijl ik toen gewoon wat langer blond haar had met een kort stukkie aan de zijkant. Ik straal gewoon uit dat ik niet zo mainstream ben en dat word dan wel weer goed ontvangen. Het is niet zo dat ik me afzet ofzo maar ik heb vanaf kinds af aan geleerd gewoon jezelf te zijn.. Ik oordeel ook vaak genoeg, maar zodra ik mensen er echt mee kwets is voor mij de lol er af..
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:57:48 #47
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75933317
Vind ze nogal middelmatig. Natuurlijk nog altijd 100x beter als de gemiddelde allochtoon want die zien er helemaal niet uit.

Kom 1x per jaar weer eens in Nederland en soms zie ik geen enkel echt mooie vrouw in 3 of 4 dagen.

Hier in het voormalig oostblok zie je als je bijvoorbeeld met de bus gaat op elke halte wel een meisje instappen die zo van de catwalk zou kunnen komen lopen Echt zoveel mooie vrouwen dat ik soms echt me verbaas.
pi_75933328
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik ben wel eens veroordeeld op m'n kapsel hoor, terwijl ik toen gewoon wat langer blond haar had met een kort stukkie aan de zijkant. Ik straal gewoon uit dat ik niet zo mainstream ben en dat word dan wel weer goed ontvangen. Het is niet zo dat ik me afzet ofzo maar ik heb vanaf kinds af aan geleerd gewoon jezelf te zijn.. Ik oordeel ook vaak genoeg, maar zodra ik mensen er echt mee kwets is voor mij de lol er af..
Terwijl het gewoon past, je hebt dat Natalie Imbruglia ding, waar halflang haar gewoon goed past, dus dat iemand dat bekritiseert wijst al op het feit dat er iets van jaloezie speelt.
Mensen die anderen afkraken op iets wat goed staat en past bij iemand, is gewoon jaloezie, en dan kunnen ze nog 1000 argumenten bedenken, het is echt zo.
pi_75933719
TVP
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75933934
Gefrustreerde-mannen-verzameltopic.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:19:59 #51
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75933967
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:54 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Hollands Next Fat Model
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75934102
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:18 schreef Fascination het volgende:
Waarom? Nederlandse vrouwen hebben één voordeel en dat is dat ze vrij makkelijk zijn
pi_75934191
quote:

- dik
- lomp
- lui
- niet vrouwelijk
Ik herken mezelf er iig totaal niet in.
pi_75934231
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik herken mezelf er iig totaal niet in.
Ik ook niet, dat probeer ik te bewijzen, voor de rest best een interessant topic hoor!
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:47:40 #55
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75934822
Als iemand zo denkt over Nederlandse vrouwen, dan zegt dat meer over de kringen waar jij je in begeeft
My mama didn't raise no fool
pi_75935068
Vergeleken met Finse vrouwen zijn Nederlandse vrouwen zwaar middelmatig, over het algemeen verwaand en verwend, te veeleisend (viva-houding) en best wel dik. Ze praten ook veel te veel en willen te veel mannen lijken.

In Finland heb je een overaanbod aan mooie vrouwen, loop in Helsinki of in een willekeurig rotdorp en je komt het merendeel van de vrouwen zijn potentiele pareltjes. Ga eens in Amsterdam of een andere NL-stad stappen, je moet echt zoeken om mooie en niet-arrogante vrouwen. Vaak zie je op een hele stapavond maar 2 bijzondere meisjes en de rest is echt niks met niks. Neem dan Finland, ff de discotheek in en de één is nog mooier dan de ander en helemaal niet moeilijk. Zelfs het afwijzen daar gebeurd met een glimlach
pi_75935120
Finse vrouwen moeten ook wel natuurlijk. Ze hebben daar een enorm vrouwenoverschot.
  dinsdag 22 december 2009 @ 18:56:49 #58
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75935140
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Buschetta het volgende:
Vind ze nogal middelmatig. Natuurlijk nog altijd 100x beter als de gemiddelde allochtoon want die zien er helemaal niet uit.

Kom 1x per jaar weer eens in Nederland en soms zie ik geen enkel echt mooie vrouw in 3 of 4 dagen.

Hier in het voormalig oostblok zie je als je bijvoorbeeld met de bus gaat op elke halte wel een meisje instappen die zo van de catwalk zou kunnen komen lopen Echt zoveel mooie vrouwen dat ik soms echt me verbaas.
Het zegt wel heel veel over je als je oostblok wijven boven Nederlanders zet hoor. Niet dat ik er over het algemeen zo fan van ben, maar ze staan er nog altijd boven.
pi_75935296
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:56 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Het zegt wel heel veel over je als je oostblok wijven boven Nederlanders zet hoor. Niet dat ik er over het algemeen zo fan van ben, maar ze staan er nog altijd boven.
Krijgen we dit argument Het zegt zeker ook wat over je als je een Aziatische vriendin hebt of een Zuid-Amerikaanse?
pi_75935544
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Verder val ik niet op die blonde, forse meisjes.

Ik ook niet, maar er zijn genoeg Nederlandse dames die daar niet onder vallen.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:07:48 #61
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75935612
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Krijgen we dit argument Het zegt zeker ook wat over je als je een Aziatische vriendin hebt of een Zuid-Amerikaanse?
Nee hoor, maar het merendeel van die oostblokwijven is gewoon uitermate ranzig.
pi_75935741
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ach, ze hebben het imago niet echt mee.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:12:12 #63
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75935815
quote:

[..]

Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.

Mag ik je er ook even op wijzen dat ze in Griekenland (ervanuitgaande dat je Grieks bloed hebt) in gaten in de grond schijten ipv WC potten. En nauwelijks water hebben.

Oostblok hebben ze in tegenstelling tot de meeste Z-Europese landen wel een geciviliseerde maatschappij.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:12:17 #64
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75935817
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Quir het volgende:

[..]

Ach, ze hebben het imago niet echt mee.
Dat, en daarnaast geven ze me doorgaans de indruk dat ze nog bukken voor een stuiver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:13:06 #65
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75935847
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.

Mag ik je er ook even op wijzen dat ze in Griekenland (ervanuitgaande dat je Grieks bloed hebt) in gaten in de grond schijten ipv WC potten. En nauwelijks water hebben.

Oostblok hebben ze in tegenstelling tot de meeste Z-Europese landen wel een geciviliseerde maatschappij.
Ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest maar dat klinkt niet best.
pi_75935865
quote:

[..]

Eens, gehoekte en glimmende hoofden
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:15:54 #67
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75935971
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest maar dat klinkt niet best.
'nuff said

http://images.google.cz/images?q=greek%20toilet&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=cs&tab=wi

Griekenland & Portugal Z-Italie Africa noemen ze het zelf... Europa is het in elk geval niet.
pi_75936054
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Dat, en daarnaast geven ze me doorgaans de indruk dat ze nog bukken voor een stuiver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grieken hebben toch overal haar
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:26:55 #69
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75936390
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Buschetta het volgende:

[..]

'nuff said

http://images.google.cz/images?q=greek%20toilet&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=cs&tab=wi

Griekenland & Portugal Z-Italie Africa noemen ze het zelf... Europa is het in elk geval niet.

Misschien moet je er eens zelf komen
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:27:31 #70
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75936407
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Grieken hebben toch overal haar
Er is niet zoiets als 'de Griek', ze kunnen bijvoorbeeld ook heel arisch zijn.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:33:47 #71
273178 LoempiaLiza
Bloody fucking fantastic
pi_75936657
Ik hou m'n Lonaa in ieder geval nog een hele tijd, ze bevalt prima
pi_75936714
IK HAAT VROUWEN
pi_75936858
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef Pieter-utd het volgende:
IK HAAT VROUWEN
Omdat je homo bent hoef je vrouwen nog niet zwart te maken
Tsubasa o hirake..
pi_75937070
quote:

- dik
- lomp check
- selectief geëmancipeerd check
- lui check
- niet vrouwelijk check
- veeleisend op de verkeerde manier check denk ik? wat is de verkeerde manier?
Nou ja kortom, ik ben het type dat heel hard pratend en lachend binnenkomt, een vaas omstoot, door je heen praat over mijn moeder die nog in bad moet, niet van dr reet afkomt na het eten want dan is er vast wel ergens voetbal te kijken met mijn broek op de vreethaak en als ik eens iets doe in huis dan verwacht ik gewoon applaus en complimenten.
Gelukkig word ik nog niet dik, anders lukt het neuken straks ook al niet meer.

Potverdomme, ik hou van dit land

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 22-12-2009 19:50:19 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75937102
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Omdat je homo bent hoef je vrouwen nog niet zwart te maken
IK HAAAAAAT BLIZZIE
pi_75937343

- overgewicht
- niet gracieus
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen
- slecht met pijpen
- kledingstijl van een klapjosti

groetjes tommy
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:53:22 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75937437
Ik begrijp toch al niet waarom mannen zo de behoefte hebben om vrouwen af te kraken, sterker nog, begrijp niet waarom iemand de behoefte heeft om een ander af te kraken.
Zie dat altijd toch wel als een minderwaardigheidskwaaltje, zolang ik een ander afzeik hoef ik niet naar mezelf te kijken.

Maar wat Rockabella en die mooie donkere dame waarvan ik de naam kwijt ben al schreven, het gaat om een combinatie van, uiterlijk maar ook uitstraling.
Ik ben zelf fotografe en krijg heel wat mooie meiden voor mijn lens, maar sommige hebben een uitstraling waarbij een bevroren kroket ze nog doet verbleken.
En dan heb je wel eens minder mooie meiden maar met een geweldige uitstraling.
Als ik heel veel geluk heb een prachtmeid met een geweldige uitraling.

Wat me wel heel erg opvalt is dat de jonge meiden erg onzeker zijn, de wat oudere weten al wat ze te bieden hebben en hoeven niet een man te hebben om zich goed te voelen dus ze gaan zich ook niet anders voordoen dan ze zijn, ze zitten lekker in hun vel en een man moet ze maar nemen zoals ze zijn.
De jonge grieten doen zich anders voor, ook niks geks eigenlijk, als ze 5 kilo te zwaar zijn worden ze al zeugen genoemd, een spleetje tussen de tanden of knotsknieën en ze zijn niet meer "neukbaar" enz.

Dus hoe komt het dat de jonge vrouwen zo zijn? juist, de mannen! die creeëren een haast onhaalbaar beeld waar aan de vrouw moet voldoen.
Terwijl menig man er zelf niet eens zo appetijtelijk uitziet.

Met als gevolg dat de jonge breezersletjes al blij zijn met iedere bot die ze toegegooid krijgen en de zelfverzekerde vrouw rustig wacht tot er wat beters langskomt.

O'ja, en "mannen" hier met het meeste commentaar hebben ook nooit een foto in hun fotoboek, vraag me af hoe deze veeleisende mannen er dan uit zien, daarbij vergeleken moet Brad Pitt toch een ugly basterd zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75937445
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

- overgewicht
- niet gracieus
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen
- slecht met pijpen
- kledingstijl van een klapjosti

groetjes tommy
Come oooonnn! Je doet net alsof elke Nederlandse vrouw dik is, dat is helemaal niet zo! Er zijn genoeg Hollandse meiden die lang en slank zijn, net als in elke cultuur trouwens. Holland qua kledingstijlen is juist leuk, lekker varierend. In Amerika lopen ze allemaal op witte sportschoenen en joggingpak, da's ook niks. Arrogantie zit in een persoon zelf da's ook niet typisch Hollands en pijpen kun je ze leren!
pi_75937501
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een gat in de grond tegengekomen in Griekenland, en ben er toch best vaak geweest. In tegenstelling tot Frankrijk, waar ik het wel vaak heb gezien.
Wat je wel hebt in Giekenland is dat het riool vaak zo smal is dat je geen wc-papier in de wc mag gooien, maar in een prullemandje ernaast. Nou ja, als dat het ergste is...
pi_75937530
DE Nederlandse vrouw bestaat niet, punt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:46 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75937608
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
- slecht met pijpen

Jij bent zeker de befkoning.
Maar je kan van 13jarige ook niet verwachten dat ze meteen goed kunnen pijpen, dat moeten ze nog leren...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75937708
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Come oooonnn! Je doet net alsof elke Nederlandse vrouw dik is, dat is helemaal niet zo! Er zijn genoeg Hollandse meiden die lang en slank zijn, net als in elke cultuur trouwens. Holland qua kledingstijlen is juist leuk, lekker varierend. In Amerika lopen ze allemaal op witte sportschoenen en joggingpak, da's ook niks. Arrogantie zit in een persoon zelf da's ook niet typisch Hollands en pijpen kun je ze leren!
Amerika noemen als mode land come on nu ben je aan het trollen
Ik zei niet dik maar overgewicht, en ja dat hebben veel vrouwen. En arrogantie zit inderdaad in een persoon. maar een persoonlijkheid wordt wel degelijk mede gevormd door de cultuur waarin je opgroeit en vind Nederlandse meiden arroganter dan Aziatische of oostblok vrouwen dat kan je moeilijk ontkennen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:02:00 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75937778
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Ik zei niet dik maar overgewicht, en ja dat hebben veel vrouwen. En arrogantie zit inderdaad in een persoon. maar een persoonlijkheid wordt wel degelijk mede gevormd door de cultuur waarin je opgroeit en vind Nederlandse meiden arroganter dan Aziatische of oostblok vrouwen dat kan je moeilijk ontkennen.
Ik zie dat meer als zelfverzekerdheid, er is een rede voor dat de vrouwen uit die landen dat niet hebben...
pi_75937858
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar je kan van 13jarige ook niet verwachten dat ze meteen goed kunnen pijpen, dat moeten ze nog leren...
Het is altijd een samenspel van aanleg en flink oefenen, sommige zijn gewoon een natuurtalent en sommige zullen het nooit leren. 13 Jarigen zijn een no go aangezien ik de 18 gepasseerd ben dus heb het over 18plus.
Ik poch niet graag met mijn befkwaliteiten, dat doet een gentleman niet.
pi_75937916
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als zelfverzekerdheid, er is een rede voor dat de vrouwen uit die landen dat niet hebben...
Dus vrouwen uit het oostblok en azie hebben minder reden om zelfverzekerd te zijn, wow leg dat maar eens uit.
Kan trouwens prima het verschil tussen arrogantie en zelfverzekerdheid inschatten.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:59 #86
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75938000
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb anders nog wel wat oefenmateriaal
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:17:12 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938442
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dus vrouwen uit het oostblok en azie hebben minder reden om zelfverzekerd te zijn, wow leg dat maar eens uit.
Kan trouwens prima het verschil tussen arrogantie en zelfverzekerdheid inschatten.
even een qoute.
quote:
"Mijn ouders hebben me bijgebracht dat ik mooi moest zijn en dat ik me moest gedragen. Ik moest mijn ouders en mijn leraars gehoorzamen en beleefd en onderdanig zijn... Als ik kinderen krijg, wil ik gelijkheid nastreven in mijn gezin, gelijkheid tussen man en vrouw en tussen kinderen en hun ouders. Bij ons was dat niet zo. Voor de generatie van mijn ouders was het vanzelfsprekend dat het leven van een getrouwde vrouw zich afspeelde binnen de vier muren van haar huis waar ze alles deed, ook haar werk. Het zal niet lang meer duren voor dat allemaal verleden tijd is."

Shang Ying, een Chinees meisje van 27, bankbediende in Shanghai
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1732

Hopenlijk krijgt ze gelijk en wordt dat verleden tijd.

Dat in veel oosbloklanden vrouwen ook nog steeds onderdrukt worden is je hopenlijk toch niet vreemd, anders heb je echt onder een steen geleefd.
Gebruik google eens voor de lol... of zet de tv aan.
pi_75938522
laten we het houden op doorgeslagen zelfverzekerdheid, vooral die viva-types.

Nederlandse dames hebben blijkbaar nog nooit gehoord van bescheidenheid?
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:21:11 #89
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75938631
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

even een qoute.
[..]

Dat in veel oosbloklanden vrouwen ook nog steeds onderdrukt worden is je hopenlijk toch niet vreemd, anders heb je echt onder een steen geleefd.
Ik woon er Vrouwen onderdrukking begint in Europa in de rurale gebieden vanaf Portugal naar de Balkan.
Over het algemeen heb je minder vrouwendonderdrukking in het oostblok als daar is mijn ervaring.
Al valt de Balkan onder het oostblok zijn de invloeden van rurale mediteranee natuurlijk groter doorgedrongen.

Geloof wil onderdrukking ook nogal eens vergroten is mijn idee.
pi_75938741
quote:

[..]

even een qoute.
[..]

Volgens mij heb jij geen idee waar de mannen het in dit topic over hebben.
pi_75938774
oostblok-vrouwen heb ik sinds mijn erasmusperiode in Finland een zeer hoge pet van op ja! Zien er zeker goed uit (vooral de dames uit Hongarije) en zijn erg vriendelijk en warm. Maar ik heb het idee dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Ik bedoel, 2 dames uit slovakije die toegaven mij interessant te vinden en een date te willen, terwijl ze beide een vriend in hun thuisland hebben en ook wisten dat ik bezet was.

Tja weet niet of dit voor de rest voor de oostblok-dames ook geldt...dus lief? ja, mooi? absoluut! maar betrouwbaar? ik heb mijn twijfels..
pi_75938784
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef Opkloter het volgende:
vorig topic:http://forum.fok.nl/topic/1380833/3/100#75930537

Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.

Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.

Ook valt het mij op dat een best groot deel van de vrouwlijke FoKsters lesbisch zijn, heb ik natuurlijk niets tegen, maar er begint een soort kloof te groeien tussen de hetero en de lesbo vrouwen. Ze worden minder vriendelijk tegen elkaar of zo.

En ik vind, de hollandse/nederlandse meiden zijn gewoon geweldig en ik kan me er prima mee vermaken, want wij jongens zijn ook niet perfect en er wordt ook niet zo veel van ons verwacht vind ik zelf.

Quotes:
[..]

Hier verder dan ofniet?
pi_75938861
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Amerika is een land met ongelooflijk veel culturen plus het is ook nog eens erg groot, ik ben dus niet aan het trollen. Overgewicht zal best, ik zie het niet zoveel hier, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen die niet lang en slank zijn en wat overgewicht hebben maar het maakt ze stuk voor stuk wie ze zijn en het past bij ze, het staat ze zelfs! Wat is arrogant? Hollandse meiden zijn nuchter, is dat hetzelfde als arrogantie dan? Aziatische en oostblok vrouwen vind ik niks uitstralen het is net alsof ze een masker ophebben ofzo..
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:54 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938904
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Geloof wil onderdrukking ook nogal eens vergroten is mijn idee.
Dat is het misschien, in Nederland is steeds minder geloof, ikzelf ben ook niet gelovig en voel me ook niet onderdrukt.
pi_75938909
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp toch al niet waarom mannen zo de behoefte hebben om vrouwen af te kraken, sterker nog, begrijp niet waarom iemand de behoefte heeft om een ander af te kraken.
Zie dat altijd toch wel als een minderwaardigheidskwaaltje, zolang ik een ander afzeik hoef ik niet naar mezelf te kijken.

Maar wat Rockabella en die mooie donkere dame waarvan ik de naam kwijt ben al schreven, het gaat om een combinatie van, uiterlijk maar ook uitstraling.
Ik ben zelf fotografe en krijg heel wat mooie meiden voor mijn lens, maar sommige hebben een uitstraling waarbij een bevroren kroket ze nog doet verbleken.
En dan heb je wel eens minder mooie meiden maar met een geweldige uitstraling.
Als ik heel veel geluk heb een prachtmeid met een geweldige uitraling.

Wat me wel heel erg opvalt is dat de jonge meiden erg onzeker zijn, de wat oudere weten al wat ze te bieden hebben en hoeven niet een man te hebben om zich goed te voelen dus ze gaan zich ook niet anders voordoen dan ze zijn, ze zitten lekker in hun vel en een man moet ze maar nemen zoals ze zijn.
De jonge grieten doen zich anders voor, ook niks geks eigenlijk, als ze 5 kilo te zwaar zijn worden ze al zeugen genoemd, een spleetje tussen de tanden of knotsknieën en ze zijn niet meer "neukbaar" enz.

Dus hoe komt het dat de jonge vrouwen zo zijn? juist, de mannen! die creeëren een haast onhaalbaar beeld waar aan de vrouw moet voldoen.
Terwijl menig man er zelf niet eens zo appetijtelijk uitziet.

Met als gevolg dat de jonge breezersletjes al blij zijn met iedere bot die ze toegegooid krijgen en de zelfverzekerde vrouw rustig wacht tot er wat beters langskomt.

O'ja, en "mannen" hier met het meeste commentaar hebben ook nooit een foto in hun fotoboek, vraag me af hoe deze veeleisende mannen er dan uit zien, daarbij vergeleken moet Brad Pitt toch een ugly basterd zijn.
Eens, met de kanttekening dat, zoals ik al zei vrouwen elkaar het ook wel aandoen.
Je hebt bij die grietjes bijna altijd zo een ertussen die zichzelf tot "leader of the groep" benoemt heeft, en die bepaalt voor de andere meisjes waar ze wel en niet aan moeten voldoen, en als ze niet compleet zelfverzekerd zijn worden ze dat ook of niet, en dan zijn ze behoorlijk de lul, nooit bevoordelijk voor een karakter, als je altijd maar het idee hebt dat je te min zou zijn..
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:28:16 #96
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75938912
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef Leonidas82 het volgende:
oostblok-vrouwen heb ik sinds mijn erasmusperiode in Finland een zeer hoge pet van op ja! Zien er zeker goed uit (vooral de dames uit Hongarije) en zijn erg vriendelijk en warm. Maar ik heb het idee dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Ik bedoel, 2 dames uit slovakije die toegaven mij interessant te vinden en een date te willen, terwijl ze beide een vriend in hun thuisland hebben en ook wisten dat ik bezet was.

Tja weet niet of dit voor de rest voor de oostblok-dames ook geldt...dus lief? ja, mooi? absoluut! maar betrouwbaar? ik heb mijn twijfels..
Oostblok vrouwen zijn meestal terughoudender en je moet ze dus echt "veroveren".
Natuurlijk zijn de vrouwen die naar NL komen vaak niet de doorsnee Oostblok vrouw.
Trouw zijn ze wel. Alleen als er iets mis gaat kan je vaak niets doen om de boel te redden en is het resoluut over. Dat is dan wat ik zo om me heen zie gemiddeld.

Je moet denk ik wel uit kijken met gold diggers. Alleen doe ik meestal alsof ik zonder geld zit een tijd en als ze dan normaal reageren zit het wel goed Ook al zal ik mijn huidige vriendin een miljoen geven dan zou ze nog geeneens een buskaartje ervoor kopen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:29:42 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75938964
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij geen idee waar de mannen het in dit topic over hebben.
Volgens mij moet jij niet alle mannen over een kam scheren en kan het ook zo zijn dat degene op wie ik reageerde het anders bedoelde dan menig andere man en dat mijn reactie dus niet voor alle mannen in dit topic bedoeld was.
pi_75938972
Het aanbod Nederlandse vrouwen sluit perfect aan op het aanbod mannen. Mannen hier zijn echt niet beter dan de vrouwen hoor.
pi_75939058
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Chai het volgende:
Het aanbod Nederlandse vrouwen sluit perfect aan op het aanbod mannen. Mannen hier zijn echt niet beter dan de vrouwen hoor.
Denk je? Nederlandse mannen liggen in veel andere landen vrij goed in de markt hoor.
pi_75939106
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Denk je? Nederlandse mannen liggen in veel andere landen vrij goed in de markt hoor.
Nederlandse vrouwen ook!
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:33:45 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75939123
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

ehm lieve schat, Nederlandse vrouwen net zo goed hoor.

De mannen hier blazen juist het hoogste van de toren, de arrogantie druipt er van af, net alsof ze alle vrouwen van alle wereldhoeken maar voor het kiezen hebben.
pi_75939174
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen ook!
Goed in de markt liggen in toeristische plaatsen telt niet.
pi_75939297
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Goed in de markt liggen in toeristische plaatsen telt niet.
Ik heb het niet over alleen toeristische plaatsen, ik heb al heel wat van de wereld gezien.
Voornamelijk lange benen, de lengte zelf en het blonde haar worden goed ontvangen. Plus er word vaak gezegd dat Nederlandse vrouwen mooie gezichtjes hebben, oostblokkers etc. hebben vaak een hard gezicht..
pi_75939368
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

De mannen hier blazen juist het hoogste van de toren, de arrogantie druipt er van af, net alsof ze alle vrouwen van alle wereldhoeken maar voor het kiezen hebben.
Sterker nog: het type dat zo hoog van de toren blaast, sleept vaak vrouwen uit allerlei verre hoeken van de wereld vandaan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75939380
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sterker nog: het type dat zo hoog van de toren blaast, sleept vaak vrouwen uit allerlei verre hoeken van de wereld vandaan
Logisch toch
pi_75939417
10. Denmark
I've been to Denmark many times, & I can say that I've not found anything rotten there to date. And definitely not the women, the women here are as striking as they come. A lot like their Swedish neighbours, the women of Denmark are remarkable in their beauty & their charm.

9. Netherlands
Dutch girls have to be some of the world's most amazing. Sure I'm only ranking the country as number nine, which is good when you take into account how many nations there are on this earth. But this list is only taking beauty into consideration, Dutch women have more than that, they're complete, they're incredible, they're the kind of girls who hang out drinking wine in the park with you randomly philosophizing, & they're also the kind of girls who will makeout with you in that same very park. (If they like you of course, this is not a poor country, it's about who you are, the girls here aren't impressed by status or anything like that.)

8. Estonia
Ahh & now the Eastern European countries come into play. Estonia is a very small country, & seemingly insignificant, but it's astonishing if only because of the girls. Beautiful they are, you can find some of the world's best looking women in any nightclub in Tallinn's Old Town, on any day of the week.

7. Ukraine
The Black Sea coast of the Ukraine is world famous for gorgeous girls in scantily clad bathing suits. And rightly so, but more so than that the entire country is filled to the brims with beautiful women. From Odessa to Kiev, the Ukraine beauty.

6. Belarus
It's often been said that Eastern Europe is the valley of beautiful women, & in that context Belarus is one of the more fertile spots. Sure the country may be drab, dreary, & socialist architecture reigns supreme, but the women are to die for. They manage to turn this country from extremely boring, to a place you never want to leave.

5. Latvia
Where I sit as of the time I write this article. Latvia is just wondrous. This little Baltic nation, such a small country, with hardly no international fame or reputation, is home to some of the world's most beautiful girls hands down. Drop-dead beauties roam the streets, & they're friendly too, can't beat that now can you?

4. Bulgaria
Bulgaria may as well change its name to "Beautyland" as it is a proverbial theme park of beautiful women. Everything from dark hair to light, & from bright eyes to well brighter eyes. Bulgaria is filled with amazing women all the way from the mountainous region of the capital Sofia to the beautiful beaches on the Black Sea coast.

3. Russia
This list has pretty much read out as an Eastern European geography lesson, & with good reason. Slavic women are the most beautiful overall in the world, & Russia is the big leagues as far as Eastern Europe goes. The women here are not only beautiful, they're seductive. With one glance they can capture your heart, they look at you as if they know they could do anything in the world & you'd like it, & basically that's true.

2. Argentina
Argentina is definitely the cream of the crop as far as Latin America, well really as far as the whole Western Hemisphere goes. Argentineans, specifically those of Buenos Aires are a people made up mostly of Italian migrants from the 19th & early 20th century, but I must say that they must have been migrants from Milan all with super model genes, because the people here are stunning.

1. Sweden
Of course Sweden lands at the number one spot. How could it not, it's Sweden for goodness sake! The women here are so ridiculously beautiful that it's hard to breathe sometimes when in their presence. Blond hair, & bright eyes, personalities that are beautiful to match, what more could anyone ever ask for?
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:40:21 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75939427
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik heb het niet over alleen toeristische plaatsen, ik heb al heel wat van de wereld gezien.
Voornamelijk lange benen, de lengte zelf en het blonde haar worden goed ontvangen. Plus er word vaak gezegd dat Nederlandse vrouwen mooie gezichtjes hebben, oostblokkers etc. hebben vaak een hard gezicht..
En in veel landen kunnen ze vollere vrouwenlichamen ( brede heupen, flinke borsten, buikje, billen enz.) weer heel erg waarderen.

Het is maar net waar je bent, Chinese vrouwen doen er vaak alles aan om er westerser uit te zien, haren blonderen, ogen ronder enz.

http://www.refdag.nl/arti(...)+mooier+uitzien.html
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:41:02 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75939446
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

hahaha inderdaad, echte liefde...
pi_75939572
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Lamon. het volgende:
10. Denmark
I've been to Denmark many times, & I can say that I've not found anything rotten there to date. And definitely not the women, the women here are as striking as they come. A lot like their Swedish neighbours, the women of Denmark are remarkable in their beauty & their charm.

9. Netherlands
Dutch girls have to be some of the world's most amazing. Sure I'm only ranking the country as number nine, which is good when you take into account how many nations there are on this earth. But this list is only taking beauty into consideration, Dutch women have more than that, they're complete, they're incredible, they're the kind of girls who hang out drinking wine in the park with you randomly philosophizing, & they're also the kind of girls who will makeout with you in that same very park. (If they like you of course, this is not a poor country, it's about who you are, the girls here aren't impressed by status or anything like that.)

8. Estonia
Ahh & now the Eastern European countries come into play. Estonia is a very small country, & seemingly insignificant, but it's astonishing if only because of the girls. Beautiful they are, you can find some of the world's best looking women in any nightclub in Tallinn's Old Town, on any day of the week.

7. Ukraine
The Black Sea coast of the Ukraine is world famous for gorgeous girls in scantily clad bathing suits. And rightly so, but more so than that the entire country is filled to the brims with beautiful women. From Odessa to Kiev, the Ukraine beauty.

6. Belarus
It's often been said that Eastern Europe is the valley of beautiful women, & in that context Belarus is one of the more fertile spots. Sure the country may be drab, dreary, & socialist architecture reigns supreme, but the women are to die for. They manage to turn this country from extremely boring, to a place you never want to leave.

5. Latvia
Where I sit as of the time I write this article. Latvia is just wondrous. This little Baltic nation, such a small country, with hardly no international fame or reputation, is home to some of the world's most beautiful girls hands down. Drop-dead beauties roam the streets, & they're friendly too, can't beat that now can you?

4. Bulgaria
Bulgaria may as well change its name to "Beautyland" as it is a proverbial theme park of beautiful women. Everything from dark hair to light, & from bright eyes to well brighter eyes. Bulgaria is filled with amazing women all the way from the mountainous region of the capital Sofia to the beautiful beaches on the Black Sea coast.

3. Russia
This list has pretty much read out as an Eastern European geography lesson, & with good reason. Slavic women are the most beautiful overall in the world, & Russia is the big leagues as far as Eastern Europe goes. The women here are not only beautiful, they're seductive. With one glance they can capture your heart, they look at you as if they know they could do anything in the world & you'd like it, & basically that's true.

2. Argentina
Argentina is definitely the cream of the crop as far as Latin America, well really as far as the whole Western Hemisphere goes. Argentineans, specifically those of Buenos Aires are a people made up mostly of Italian migrants from the 19th & early 20th century, but I must say that they must have been migrants from Milan all with super model genes, because the people here are stunning.

1. Sweden
Of course Sweden lands at the number one spot. How could it not, it's Sweden for goodness sake! The women here are so ridiculously beautiful that it's hard to breathe sometimes when in their presence. Blond hair, & bright eyes, personalities that are beautiful to match, what more could anyone ever ask for?
Ergens denk ik dat er enkel maar naar blond haar is gekeken
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:43:47 #110
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_75939574
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen houden (blijkbaar) erg van dat arrogante gedoe van mannen.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_75939616
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

hahaha inderdaad, echte liefde...
Zelfs in dit soort gevallen is het een win-win situatie. De man zit niet opgescheept met een vadsige kenau en de vrouw krijgt meer welvaart.

Overigens is het vele malen moeilijker een buitenlandse vrouw uit een goede familie te versieren.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:45:02 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75939631
Nou, doen we het toch niet slecht dacht ik zo, op nummer 9.
Van de 193 officieel erkende landen op nummer 9 staan, maar ja, dat is de mening van 1 man uiteraard.
pi_75939648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik vind het juist opvallend dat met name over Nederlandse vrouwen het karakter en de intelligentie en onafhankelijkheid ook vermeld wordt.
Dat moet nooit veranderen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:47:25 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75939743
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:44 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Zelfs in dit soort gevallen is het een win-win situatie. De man zit niet opgescheept met een vadsige kenau en de vrouw krijgt meer welvaart.

Overigens is het vele malen moeilijker een buitenlandse vrouw uit een goede familie te versieren.
Ach, als jij inderdaad alleen maar vadsige kenaus kan krijgen in Nederland dan geef ik je groot gelijk!!
pi_75939792
Weinig mis met Nederlandse meisjes in het algemeen, denk ik zo.
pi_75939882
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ach, als jij inderdaad alleen maar vadsige kenaus kan krijgen in Nederland dan geef ik je groot gelijk!!
Ik val zelf onder het tweede gedeelte
pi_75940240
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja da's het algemene schoonheidsideaal eh? Ik val zelf totaal niet op blond dus heb weinig met al die landen. Doe mij maar vrouwen met zwart haar, donkere ogen en licht getint.

Zoals mijn vriendin, geboren in Irak en voldoet precies aan al die kenmerken .
pi_75940257
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
Weinig mis met Nederlandse meisjes in het algemeen, denk ik zo.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_75940263
quote:

[..]

even een qoute.
[..]

Fijn dat je het even uitlegt, met een opmerking als er is een reden dat ze niet zo zelfverzekerd zijn kan je alle kanten op, kwestie van duidelijke communicatie. Dacht dat je bedoelde dat Nederlandse vrouwen meer hadden om zich zelfverzekerd over te voelen
pi_75940277
Ik moest trouwens wel lachen om de omschrijving in de OP hoor. Typische omschrijving van vmbo breezersletjes. Dan zoek je het toch echt verkeerd.
pi_75940373
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Lamon. het volgende:
10. Denmark

9. Netherlands

8. Estonia

7. Ukraine

6. Belarus

5. Latvia

4. Bulgaria

3. Russia

2. Argentina

1. Sweden
Over smaak valt te twisten en dit stuk is bepaald niet representatief voor de schoonheid van wereldse vrouwen en absoluut niet objectief.

• Zweedse vrouwen zijn overrated, tenzij je van dik en plamuur houdt. Ze vallen in de categorie: al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding. Ik en met mij vele mannen zijn in Stockholm geweest en het vrouwelijk schoon is ons behoorlijk tegengevallen. Finse vrouwen vonden we 10000x beter!

• Argentijnse vrouwen zijn wellicht de moeilijkste en meest arrogante vrouwen van latijns-amerika en zeker niet de mooiste. Ik durf te stellen dan Colombiaanse meiden veel leuker en mooier zijn!

• Rusland, persoonlijk denk ik dat hier de mooiste vrouwen ter wereld wonen. Ze zijn nagenoeg perfect en ze zijn er in alle kleuren en geuren.
  •   dinsdag 22 december 2009 @ 21:03:08 #122
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75940455
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Fijn dat je het even uitlegt, met een opmerking als er is een reden dat ze niet zo zelfverzekerd zijn kan je alle kanten op, kwestie van duidelijke communicatie. Dacht dat je bedoelde dat Nederlandse vrouwen meer hadden om zich zelfverzekerd over te voelen
    Nee dat zeker niet, ik denk dat iedere afkomst zijn charmes heeft.
    Maar de westerse vrouw wordt gewoonweg een stuk minder of geheel niet onderdrukt en we kunnen dus onzelfs zijn maar ook kritischer naar onze bedpartners en levenspartners.

Dus als een gozer met dikke portomonee ,onder de puisten en kwijl langs zijn mond naar onze tieten aan het staren is hebben wij gewoon nog de mogenlijkheid om te zeggen, nee sorry...

Maar dan zijn we arrogant bezig.
    pi_75940672
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Over smaak valt te twisten en dit stuk is bepaald niet representatief voor de schoonheid van wereldse vrouwen en absoluut niet objectief.

• Zweedse vrouwen zijn overrated, tenzij je van dik en plamuur houdt. Ze vallen in de categorie: al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding. Ik en met mij vele mannen zijn in Stockholm geweest en het vrouwelijk schoon is ons behoorlijk tegengevallen. Finse vrouwen vonden we 10000x beter!

• Argentijnse vrouwen zijn wellicht de moeilijkste en meest arrogante vrouwen van latijns-amerika en zeker niet de mooiste. Ik durf te stellen dan Colombiaanse meiden veel leuker en mooier zijn!

• Rusland, persoonlijk denk ik dat hier de mooiste vrouwen ter wereld wonen. Ze zijn nagenoeg perfect en ze zijn er in alle kleuren en geuren.
  • Fijn dat jij hier al je subjectieve ervaringen met ons deelt terwijl je eerst aangeeft dat over smaak te twisten valt.
    pi_75940685
    Kritisch totdat de eierstokken gaan klepperen.

Mijn leven is zo compleet, maar er mist toch iets
    pi_75940836
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet, ik denk dat iedere afkomst zijn charmes heeft.
    Maar de westerse vrouw wordt gewoonweg een stuk minder of geheel niet onderdrukt en we kunnen dus onzelfs zijn maar ook kritischer naar onze bedpartners en levenspartners.

Dus als een gozer met dikke portomonee ,onder de puisten en kwijl langs zijn mond naar onze tieten aan het staren is hebben wij gewoon nog de mogenlijkheid om te zeggen, nee sorry...

Maar dan zijn we arrogant bezig.
    Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
    Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.

Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:38 #126
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75940871
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Fastmatti het volgende:
    Kritisch totdat de eierstokken gaan klepperen.
    Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.
    pi_75940908
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.
    Het financiële aspect is anders veel belangrijker.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:13:30 #128
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75940961
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
    Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.

Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
    Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
    Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.

Denk dat geld veel goed maakt voor even, maar niet langdurig.
    pi_75941034
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.
    pi_75941057
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Fijn dat jij hier al je subjectieve ervaringen met ons deelt terwijl je eerst aangeeft dat over smaak te twisten valt.
    Prachtig inderdaad.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:15:59 #131
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75941093
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het financiële aspect is anders veel belangrijker.
    Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.

Maar zo zijn er ook mannen die op geld/afkomst vallen.
    pi_75941142
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.
    Vrijwel alle vrouwen in Nederland zijn afhankelijk. Dat krijg je met al die deeltijdbaantjes.
    pi_75941158
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
    Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.

Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.

Dus zoals ik in me eerste lijstje zei, gedeeltelijke emancipatie, iig totdat het op geld aankomt dan is emancipatie en voor jezelf zorgen ineens minder belangrijk. Iets met wel de lusten maar niet de lasten heh.
    pi_75941180
    quote:

[..]

Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:21:12 #135
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75941328
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.
    Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.
    pi_75941362
    Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
    pi_75941407
    quote:

[..]

Geld is goed voor seks, maar dat geldt in bijna ieder land, daar kun je vrouwen relationeel niet op afrekenen.
    Dan word je een vrouwenhater, en waarom haten wat je als man zou graag wilt hebben?
    De gemiddelde man is van de 16/17 uur dat hij wakker is, de helft van zijn tijd kwijt met naar vrouwen kijken of aan vrouwen denken.

Overigens zit de frustratie bij veel jongens/mannen volgens mij in die overdreven plaatjes van de meest mooie vrouwen, waarvan ze weten dat het niet voor hun is, en ze er nooit aan zullen zitten.

Ze zouden eens moeten beseffen dat daaraan zitten een ernstig kortstondig geluk is, en je daarna nog steeds een heel leven in te vullen hebt.

En dat soort vrouwen zouden eens moeten beseffen dat als ze dergelijke mannen aantrekken, ze daarna niet moeten zeiken dat het niets werd, het mes snijdt aan 2 kanten.
    pi_75941429
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.
    Om vervolgens drie hoog achter te belanden, want zo geëmancipeerd bleken ze toch niet te zijn
    pi_75941455
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.

Maar zo zijn er ook mannen die op geld/afkomst vallen.
    Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:24:36 #140
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75941480
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.

Dus zoals ik in me eerste lijstje zei, gedeeltelijke emancipatie, iig totdat het op geld aankomt dan is emancipatie en voor jezelf zorgen ineens minder belangrijk. Iets met wel de lusten maar niet de lasten heh.
    Die onderzoeken heb ik gelukkig nooit onder ogen gekregen, zou me daar echt pissig over kunnen maken.
    Het zal inderdaad misschien wel een combinatie van zijn.

Ik moet eerlijk zeggen, ik hoef nu niet te werken, we redden het op mijn man zijn salaris alleen, maar ik vind het leuk en het is weer eens wat anders dan voor de kinderen zorgen.

Ook is het geld leuk meegenomen uiteraard en ik vind het wel prettig om te weten dat als er iets met mijn man gebeurd ik financieel onafhankelijk ben en ik zelf ook nog in staat ben om voor de kinderen eten op tafel te krijgen en voor kleding op hun rug te zorgen.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:25:16 #141
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75941523
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
    En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.
    pi_75941594
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
    Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
    We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.

Ik ga geen lijstje maken over Nederlandse mannen want ik heb er weinig op aan te merken. De enige Nederlandse mannen die ik niks vind zijn degenen die proberen voor Marokkaan te spelen en stoer lopen te doen. Maar ook die heb je er weer in elke cultuur tussen..
    pi_75941662
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.
    Juist dit deel van de vrouwen komt niet aan de man.
    pi_75941908
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Rockabella het volgende:

[..]

We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.

Ik ga geen lijstje maken over Nederlandse mannen want ik heb er weinig op aan te merken. De enige Nederlandse mannen die ik niks vind zijn degenen die proberen voor Marokkaan te spelen en stoer lopen te doen. Maar ook die heb je er weer in elke cultuur tussen..

- overgewicht niet weerlegt vrouwen hebben vaker overgewicht dan mannen
    - niet gracieus niet weerlegt
    - selectief geëmancipeerd niet weerlegt zie verhaal over geld
    - te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen niet weerlegt
    - slecht met pijpen weerlegt door me buurmeisje net dus dat neem ik terug
    - kledingstijl van een klapjosti niet weerlegt, zeker niet toen je amerika erbij haalde maarja mannen kleden zich vaak ook slecht dus ok voordeel van de twijfel

groetjes tommy
    pi_75941949
    quote:

[..]

Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.
    pi_75942007
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Opkloter het volgende:
    [ afbeelding ]

ff als voorbeeld
    Zou ik het nooit op kunnen omdat ze mij teveel aan jan Smit doet denken. Dat is meestal het gevaar met zussen die teveel op broers lijken. Dan kunnen ze er nog zo goed uitzien als ze er teveel op lijken is het schluss.
    pi_75942082
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

IK HAAAAAAT BLIZZIE
    Wat haat jij niet?
    Tsubasa o hirake..
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:36:03 #148
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_75942093
    quote:

[..]

Mijn vriend is wel enkel bij mij vanwege mijn geld en intellect
    pi_75942094
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.
    Dus mannelijke golddiggers doen het puur voor het geld, no shit sherlock, dat is de betekenis van golddigger
    pi_75942104
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

- overgewicht niet weerlegt vrouwen hebben vaker overgewicht dan mannen
    - niet gracieus niet weerlegt
    - selectief geëmancipeerd niet weerlegt zie verhaal over geld
    - te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen niet weerlegt
    - slecht met pijpen weerlegt door me buurmeisje net dus dat neem ik terug
    - kledingstijl van een klapjosti niet weerlegt, zeker niet toen je amerika erbij haalde maarja mannen kleden zich vaak ook slecht dus ok voordeel van de twijfel

groetjes tommy
    Dude, je hebt geen fobo's bekeken, dat wat je er nu bijhaalt zijn statistieken dat zegt nog steeds niet zoveel. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet dik en ik ben in de fobo's die ik hier heb bezocht nog geen enkele meid/vrouw met overgewicht tegengekomen. Gracieus is maar net hoe je dat ziet, in bepaalde gelegenheden kan ik heel gracieus zijn, maar ik ben liever gewoon mezelf. Arrogantie zit in een persoon en Nederlandse dames zijn echt niet veel arroganter. Wat mij betreft valt dat ook moeilijk te weerleggen omdat het niet slaat op Nederlandse dames specifiek. Kledingstijlen zijn over de hele wereld verschillend en wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me goed in voel. Voor mij is dat 'mooi'..
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:37:04 #151
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75942144
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
    Van mij niet hoor, ik heb niks te klagen, over de mannen van mijn generatie tenminste niet ( pushing 30 and over).
    Als ik even de mannen van Fok! niet meereken zie ik hele leuke mannen in mijn omgeving die vrouwen respecteren en zichzelf laten zijn en dat zelfs stimuleren.
    Ze houden van de sexueel zelfverzekerde vrouw die ook nog een kritisch is.
    Dat als je een vrouw veroverd dat ze dat een eer vinden en zich niet op elke hoek willen laten pijpen door een breezersletje omdat daar geen uitdaging in zit en je er notabene gratis een soa naar keuze bij krijgt

Onder die leeftijdcatogorie zijn ze te veeleisend, zeker als je naar hun eigen uiterlijk kijkt begrijp ik dat niet, puberende puistenkoppen zonder inkomen die als minimumeis een model willen, al het andere is niet goed genoeg en dus zijn vrouwen arrogant.

Ver boven die leeftijdsgrens zijn ze te ouderwets, enig recht van de vrouw is het aanrecht en dergelijke.

Kwa uiterlijke schoonheid, heel divers, je hebt er hele lekkere mannen tussen lopen maar ook gedrochten.
    pi_75942955
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef snakelady het volgende:
    Als ik even de mannen van Fok! niet meereken zie ik hele leuke mannen in mijn omgeving die vrouwen respecteren en zichzelf laten zijn en dat zelfs stimuleren.
    Hrrrrrhm.
      dinsdag 22 december 2009 @ 21:54:49 #153
    270242 ynuhh
    Cuddle cuddle
    pi_75943226
    quote:

[..]

Maar dat is 'baas'.
    pi_75943651
    quote:

[..]

Van mij niet hoor, ik heb niks te klagen, over de mannen van mijn generatie tenminste niet ( pushing 30 and over).
    Ze houden van de sexueel zelfverzekerde vrouw die ook nog een kritisch is.
    Dat als je een vrouw veroverd dat ze dat een eer vinden en zich niet op elke hoek willen laten pijpen door een breezersletje omdat daar geen uitdaging in zit en je er notabene gratis een soa naar keuze bij krijgt

Onder die leeftijdcatogorie zijn ze te veeleisend, zeker als je naar hun eigen uiterlijk kijkt begrijp ik dat niet, puberende puistenkoppen zonder inkomen die als minimumeis een model willen, al het andere is niet goed genoeg en dus zijn vrouwen arrogant.

Ver boven die leeftijdsgrens zijn ze te ouderwets, enig recht van de vrouw is het aanrecht en dergelijke.

Kwa uiterlijke schoonheid, heel divers, je hebt er hele lekkere mannen tussen lopen maar ook gedrochten.
    Ach gossie. De nieuwe viva is uit?
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:03:06 #155
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75943765
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hrrrrrhm.
    Uitzondering bevestigd de regel.
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:04:11 #156
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75943828
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ach gossie. De nieuwe viva is uit?
    Lees geen viva
    Wel de donald duck van mijn oudste soms.

Verders gewoon boeken, je weet wel, die dingen zonder plaatjes...
    pi_75943885
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Dude, je hebt geen fobo's bekeken, dat wat je er nu bijhaalt zijn statistieken dat zegt nog steeds niet zoveel. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet dik en ik ben in de fobo's die ik hier heb bezocht nog geen enkele meid/vrouw met overgewicht tegengekomen. Gracieus is maar net hoe je dat ziet, in bepaalde gelegenheden kan ik heel gracieus zijn, maar ik ben liever gewoon mezelf. Arrogantie zit in een persoon en Nederlandse dames zijn echt niet veel arroganter. Wat mij betreft valt dat ook moeilijk te weerleggen omdat het niet slaat op Nederlandse dames specifiek. Kledingstijlen zijn over de hele wereld verschillend en wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me goed in voel. Voor mij is dat 'mooi'..
    We hebben het toch over de nederlandse vrouw in het algemeen, niet over 3 of 4 vrouwelijke users hier. Vind het laag om mensen persoonlijk hier aan te vallen op hun uiterlijk na het zien van een fobo dus dat doe ik zeker niet.
    Gracieus zit in iemand of niet, is niet iets wat je soms kan spelen als je er zin in hebt.
    Stijl gaat meer over je weten te kleden naar de sterke punten van je lichaam, soms moeten vrouwen een bepaald kledingstuk wat in de mode is gewoon lekker laten liggen in de winkel omdat het niet past bij het figuur, vind nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon minder goed als andere vrouwen.
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:06:36 #158
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75943969
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

We hebben het toch over de nederlandse vrouw in het algemeen, niet over 3 of 4 vrouwelijke users hier. Vind het laag om mensen persoonlijk hier aan te vallen op hun uiterlijk na het zien van een fobo dus dat doe ik zeker niet.
    Gracieus zit in iemand of niet, is niet iets wat je soms kan spelen als je er zin in hebt.
    Stijl gaat meer over je weten te kleden naar de sterke punten van je lichaam, soms moeten vrouwen een bepaald kledingstuk wat in de mode is gewoon lekker laten liggen in de winkel omdat het niet past bij het figuur, vind nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon minder goed als andere vrouwen.
    Als alle andere vrouwen? nou, ben op plekken in de wereld geweest...
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:14 #159
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_75944058
    Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgeklede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
    De Nederlandse mannen daarentegen
    pi_75944062
    quote:
    Ik wilde juist nooit met een model, waar krijg ik later mee...
    pi_75944086
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef La_Vita het volgende:
    Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgekleede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
    Eensch
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:55 #162
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_75944096
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dan.. dan dan dan.
    pi_75944197
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Lees geen viva
    Wel de donald duck van mijn oudste soms.

Verders gewoon boeken, je weet wel, die dingen zonder plaatjes...
    Hmm, nou in de Donald Duck hebben ze het in ieder geval niet over kritische sexueel zelfverzekerde vrouwen. Ik vond het nogal een beangstigende tekst. Ik zie daar wel een verlengstuk naar het pittige kapsel en de tuinbroek.
    pi_75944238
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als alle andere vrouwen? nou, ben op plekken in de wereld geweest...
    Breng het vrij genuanceerd, dus vat het dan ook zo op.
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:11:04 #165
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75944243
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef La_Vita het volgende:
    Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgeklede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
    Je vergeet arrogant en kunnen slecht pijpen ( uizondering buurmeisje van..)
    pi_75944342
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Buurmeisje
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:13:22 #167
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_75944394
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je zou er maar wonen als manzijnde
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:13:23 #168
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75944396
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hmm, nou in de Donald Duck hebben ze het in ieder geval niet over kritische sexueel zelfverzekerde vrouwen. Ik vond het nogal een beangstigende tekst. Ik zie daar wel een verlengstuk naar het pittige kapsel en de tuinbroek.
    Hahahaha, nee, heb gewoon lang blond haar en heb momenteel een leren broek aan.

Maar als je dit al beangstigend vind, hell jongen, ga nooit daten, je kruipt bij je moeder op schoot en krijgt spontaan straatvrees.
    pi_75944627
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahahaha, nee, heb gewoon lang blond haar en heb momenteel een leren broek aan.

Maar als je dit al beangstigend vind, hell jongen, ga nooit daten, je kruipt bij je moeder op schoot en krijgt spontaan straatvrees.
    Ik heb genoeg gedate, maar zulke teksten heb ik nog niet eerder gehoord. Het zal de leeftijd zijn. Als iemand in een leren broek met een zweep over vrouwenrechten begint, dan neem ik snel de trein naar mama.
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:18:17 #170
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_75944691
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gedate, maar zulke teksten heb ik nog niet eerder gehoord. Het zal de leeftijd zijn. Als iemand in een leren broek met een zweep over vrouwenrechten begint, dan neem ik snel de trein naar mama.
    doe dat maar ja.

Wil overigens wel even melden dat ik helemaal niet zo'n geëmancipeerde boomknuffelende muts ben hoor, want die vind ik ook verschrikkelijk.
    pi_75946256
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wil overigens wel even melden dat ik helemaal niet zo'n geëmancipeerde boomknuffelende muts ben hoor, want die vind ik ook verschrikkelijk.
    Hiermee heb je het topic om zeep geholpen.
      dinsdag 22 december 2009 @ 22:55:46 #172
    207884 Heremeteit
    alweer een poort
    pi_75947096
    Ik kan me ergeren aan dat gemaakt zelfbewuste van veel Nederlandse vrouwen (veelal in de leeftijdscategorie 25-35). Het is zo overdreven nep en gemaakt, straalt niks anders dan onzekerheid uit, krampachtig vasthoudend aan hun ideaal van onafhankelijkheid. De leukste dames dragen dat niet constant uit, zijn een beetje verlegen maar blijken dan wel opeens vijf talen vloeiend te spreken o.i.d.
    pi_75959210
    Jow, ik ben ff gaan slapen en mijn topic is weer gegroeid

Ik heb trouwens nix tegen nederlandse vrouwen, want sommige denken geloof ik van wel.

Trouwens, belgische meiden zijn ook , vooral in de zomer dragen ze allemaal van die geile korte rokjes met hakschoentjes Maar als je ff een french kiss wilt gaan halen is het 'not done'..een nate vinger door de sloot heen mag dan weer wel.

gaat u verder
      woensdag 23 december 2009 @ 16:37:52 #174
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_75975466
    Nederlandse vrouwen zijn schatjes. Lekkere frisse meisjes met strakke kontjes waarvan ik had gehoopt dat ze net zo gemakkelijk waren als Oost-Europese vrouwen.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_75975819
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Buschetta het volgende:

[..]

'nuff said

Dus ik ben een neger
    pi_76220593
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Heremeteit het volgende:
    Ik kan me ergeren aan dat gemaakt zelfbewuste van veel Nederlandse vrouwen (veelal in de leeftijdscategorie 25-35). Het is zo overdreven nep en gemaakt, straalt niks anders dan onzekerheid uit, krampachtig vasthoudend aan hun ideaal van onafhankelijkheid. De leukste dames dragen dat niet constant uit, zijn een beetje verlegen maar blijken dan wel opeens vijf talen vloeiend te spreken o.i.d.
    Ik denk dat dit wel voor meerdere westerse vrouwen geldt, wat ook wel triest is de extreme eisen die ze stellen aan een een man. Het is vaak een beetje misplaatse arrogantie.
    Moet er wel vaak om lachen ze zijn dan zo zeer zelfverzekerd , maar in een bikini naar het strand gaan gaat het vaak niet worden.
    FCDH
      donderdag 31 december 2009 @ 06:02:34 #177
    207884 Heremeteit
    alweer een poort
    pi_76252277
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef Blaf het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel voor meerdere westerse vrouwen geldt, wat ook wel triest is de extreme eisen die ze stellen aan een een man. Het is vaak een beetje misplaatse arrogantie.
    Moet er wel vaak om lachen ze zijn dan zo zeer zelfverzekerd , maar in een bikini naar het strand gaan gaat het vaak niet worden.
    Daaruit blijkt maar weer dat het vooral uit onzekerheid voortkomt, zoals wel vaker met arrogantie. Deze vrouwen hebben een bepaald beeld van zichzelf en daar proberen ze wanhopig aan vast te houden i.p.v. uit te gaan van hun sterke kanten. Die verschillen nou eenmaal per individu. Overigens lijkt dit vooral een kwaal van de middenmoot te zijn; vrouwen die echt ergens in uitblinken laten dit gedrag veel minder zien. Die weten wat ze waard zijn, stralen dit wel uit maar daar komt geen arrogantie bij kijken.

Trouwens niks mis met mensen die veeleisend zijn, maar sommige vrouwen hebben lijstjes en daarmee doe je vooral jezelf tekort.
    pi_76253758
    Probleem is natuurlijk ook dat we veel middelmatige vrouwen hebben dus zijn er zoveel arrogant.
      donderdag 31 december 2009 @ 10:50:51 #179
    280152 OudeBok
    Herr General Bok
    pi_76255287
    Nederlandse vrouwen zijn vaak ook nog eens plat.
    Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
    Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
    pi_76258815

Geil toch die Nederlandse sletjes?
    pi_76276210
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef WammesWaggel het volgende:

ik heb haar gedaan

pi_76276531
    quote:

Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
      vrijdag 1 januari 2010 @ 01:18:37 #183
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_76281480
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Logician het volgende:

[..]

Dus ik ben een neger
    Wel een negert met mooie diertjes!
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_76281551
    tvp
    pi_78121020
    Veel Nederlandse vrouwen houden niet van complimentjes en de eisen liggen veel te hoog

Vive la France!
      woensdag 17 februari 2010 @ 22:51:28 #186
    266250 ikhouvangroenesokken
    Het vieste meisje van Fok!
    pi_78121564
    Ik ben een Nederlandse vrouw en heb over het algemeen een hekel aan Nederlandse vrouwen
    pi_78121694
    Nederlandse vrouwen zijn zoooo mooooi!
    pi_78121710
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef sempron2400 het volgende:
    Veel Nederlandse vrouwen houden niet van complimentjes en de eisen liggen veel te hoog

Vive la France!
    Sluit niet aan bij de echte, nuchtere Hollandse meisjes!
    pi_78121745
    quote:

Oke, ze heeft een kutstem, een kutaccent en een kutkop. Slecht voorbeeld van een Nederlandse vrouw .
    pi_78123793
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Oke, ze heeft een kutstem, een kutaccent en een kutkop. Slecht voorbeeld van een Nederlandse vrouw .
    Haha heb je haar weer
    Zij is gewoon lekker, jij niet.
    pi_78123986
    quote:

[..]

Ik zou jullie allebei wel geven, tot bloedens toe.
      donderdag 18 februari 2010 @ 00:10:48 #192
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78124499
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef Splutje het volgende:

[..]

Haha heb je haar weer
    Zegt degene zonder foto in zijn fotoboek.
    pi_78124819
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zegt degene zonder foto in zijn fotoboek.
    Hij heeft wel gelijk
    In ieder topic waarin mensen hun mening over meisjes/vrouwen geven lijkt Rockabella haar hoofd op te steken om te roepen hoe lelijk en dom iedereen wel niet is. Je kunt zeggen wat je wil maar dat riekt naar afgunst.
    Ga weg
      donderdag 18 februari 2010 @ 00:33:00 #194
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78125083
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk
    In ieder topic waarin mensen hun mening over meisjes/vrouwen geven lijkt Rockabella haar hoofd op te steken om te roepen hoe lelijk en dom iedereen wel niet is. Je kunt zeggen wat je wil maar dat riekt naar afgunst.
    Dat is me dan nooit opgevallen.
    pi_78125167
    quote:

[..]

Nou, we weten wie het zegt.
    pi_78125180
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik zou jullie allebei wel geven, tot bloedens toe.
    Zij jou hoogstwaarschijnlijk niet.
    pi_78125260
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zij jou hoogstwaarschijnlijk niet.
    Maar jij sluit het dus ook niet uit
    pi_78125318
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar jij sluit het dus ook niet uit
    Ik ben slechts de boodschapper. Wel geil hoe ze "kloontje" zegt.
    pi_78125448
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik ben slechts de boodschapper. Wel geil hoe ze "kloontje" zegt.
    Precies, Don&Ad weten daar wel raad mee
    pi_78126094
    Leeft dit kuttopic nog steeds?
    pi_78126886
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
    Leeft dit kuttopic nog steeds?

fff kijken.... ja blijkbaar wel
    pi_78132759
    Ik schrok.
    pi_78133136
    JEEEEUUUUJ, MIJN TOPIC LEEFT WEER
    pi_78134503
    quote:

[..]

Haha heb je haar weer
    schreef Siniti het volgende
    Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
    schreef stevenmac26 het volgende:
    Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
    pi_78134922
    quote:

Damn waarom?!
    Waarom laat je je als chick zo kennen door zo'n aarsdom filmpje te maken!
    Ik schaam me om vrouw te zijn als ik dit soort falende wijven zie
    Whatever you're about to discover we off that.
    pi_78140730
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is me dan nooit opgevallen.
    Mij ook niet .

Plus het gaat niet om mezelf. Dit gaat toch over Nederlandse vrouwen?
    Meidje van het filmpje haalt zichzelf gewoon omlaag.
    pi_78140789
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Damn waarom?!
    Dit dus!
    pi_78140858
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Damn waarom?!
    Waarom is dat dom? Nu weet ik zeker dat ze me hoogstwaarschijnlijk niet zal doen.
    pi_78140916
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Waarom is dat dom? Nu weet ik zeker dat ze me hoogstwaarschijnlijk niet zal doen.
    Is gewoon niet te weerleggen. Wat is het nut van het filmpje? Als ze d'r haren nou even losschud, geil de camera in kijkt en iets anders doet dan dom lullen, dan pas heeft het hier op Fok enig nut.
    pi_78141117
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Is gewoon niet te weerleggen. Wat is het nut van het filmpje? Als ze d'r haren nou even losschud, geil de camera in kijkt en iets anders doet dan dom lullen, dan pas heeft het hier op Fok enig nut.
    Ik zou niet weten waarom zij een verklaring moet hebben om iets op fok te moeten zetten. Bovendien moet je de gemiddelde fokker niet verwarren met de gemiddelde US-/KPD user.
    pi_78141214
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom zij een verklaring moet hebben om iets op fok te moeten zetten. Bovendien moet je de gemiddelde fokker niet verwarren met de gemiddelde US-/KPD user.
    En waar is de weerlegging dat het geen dom filmpje is?
    pi_78141380
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef Rockabella het volgende:

[..]

En waar is de weerlegging dat het geen dom filmpje is?
    Moet ik dat weerleggen? Misschien vind ik foto's spammen in US wel dom.
    pi_78141553
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Moet ik dat weerleggen? Misschien vind ik foto's spammen in US wel dom.
    Maar je kijkt wel .
    pi_78141575
    quote:

[..]

Haha heb je haar weer
    Ik ben vet lekkerrrrr!11!!1
    pi_78141862
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:43 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Maar je kijkt wel .
    Nee ik loop er tegenaan. Jij opent dat filmpje bewust. Wat is je punt?
    pi_78141943
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:51 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nee ik loop er tegenaan. Jij opent dat filmpje bewust. Wat is je punt?
    Ik was nieuwsgierig. Ik open nooit bewust dingen.

(Ook een leuk puntje van Nederlandse vrouwtjes, ze zijn nieuwsgierig. )
    pi_78142067
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik open nooit bewust dingen.

Dat vind ik dan behoorlijk dom.
    pi_78142170
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:56 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat vind ik dan behoorlijk dom.
    Good for you. Doe eens een beetje nuchter man, geniet je een stuk meer van het leven .
    pi_78142217
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:58 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Good for you. Doe eens een beetje nuchter man, geniet je een stuk meer van het leven .
    Nederlandse vrouwen lezen geen PI's?
    pi_78143663
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 15:44 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Ik ben vet lekkerrrrr!11!!1
    Ik zit jouw reacties in dit topic eens te bekijken en je bent geen haar beter dan dat meisje
    Sterker nog, ik heb veel meer last van plaatsvervangende schaamte daardoor, dan door dat debiele filmpje
    pi_78145499
    COME SEEE!!!1!!1 --------BITCH FIGHT---------CUM SEEE!!!!1!!!!1111

chicky's
    pi_78145986
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 22:51 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
    Ik ben een Nederlandse vrouw en heb over het algemeen een hekel aan Nederlandse vrouwen
    ik ben een Nederlandse jonge vrouw en ik heb over het algemeen een hekel aan alle vrouwen waar ze ook vandaan komen, en al helemaal als ze dom zijn. maar dat dom zijn geld ook voor de mannen
    pi_78150935
    Nieuw feitje, Nederlandse vrouwen zijn tamelijk onzeker over hun uiterlijk, maar als ze denken bevestiging gekregen te hebben, schiet dat om in een onrealistische arrogantie.

Zo lopen er dus ook vrouwen in Nederland rond die denken dat ze met hun uiterlijk en seksualiteit ver kunnen komen. Wanneer blijkt dat dat niet het geval is, slaat dat ook heel snel weer om in onzekerheid.

De oorspronkelijke nuchterheid en onafhankelijkheid van Nederlandse vrouwen is langzaam aan het verdwijnen, en om aan het slaan naar extreme meningen over hun eigen plek op de zogenaamde "ladder".
    pi_78152085
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

ik ben een Nederlandse jonge vrouw en ik heb over het algemeen een hekel aan alle vrouwen waar ze ook vandaan komen, en al helemaal als ze dom zijn. maar dat dom zijn geld ook voor de mannen
    ik heb een hekel aan vrouwen die cliché's posten......

beetje logisch tog dat je domme mensen over het algemeen kutter vintdtdt
    pi_78152183
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Opkloter het volgende:
    COME SEEE!!!1!!1 --------BITCH FIGHT---------CUM SEEE!!!!1!!!!1111

chicky's
    Ik cumde al een beetje
    pi_78152293
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 19:33 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik cumde al een beetje
    gadverdamme

squirten
    pi_78152847
    Nederlandse vrouwen die:
    - intelligent zijn (en dan niet die semi-psychologische of semi-whatever chicks)
    - vrouwelijk en eventueel sensueel zijn
    - verzorgd eruit zien (hoeveel vrouwen zien er nou écht goed uit?)
    - een prettig karakter bezitten
    - een lichaam hebben dat er 'in shape' uitziet

.

Sidenote: dat zijn er misschien 1 op de 100 of meer .
    pi_78152888
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef Opkloter het volgende:

[..]

gadverdamme

squirten
    pi_78155964
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik zit jouw reacties in dit topic eens te bekijken en je bent geen haar beter dan dat meisje
    Sterker nog, ik heb veel meer last van plaatsvervangende schaamte daardoor, dan door dat debiele filmpje
    Je moet niet alles helemaal serieus nemen. Dit topic loopt al wat langer mee.
    Een reactie is genoeg om een keten van zinloze reacties los te maken, zo af en toe kan ik het niet laten even te reageren zonder hersencellen.
    pi_78156201
    edit
    Hattrick : FC Ginneken (1231698) IX.846
    pi_78156218
    ediot
    Hattrick : FC Ginneken (1231698) IX.846
    pi_78156316
    Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen veels te dikke wijven die bier drinken ( Welke vrouw drinkt er uberhaupt bier gvd ) Kon ze op vakantie er zo tussen uit pikken die nederlandse zwijntjes. Een nederlandse dame met een strakke buik is helemaal zeldzaam helaas

Verder ben ik wel kankerlekker ja

En ik ben nog best serieus ook trouwens
    pi_78156378
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 20:56 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
    Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen veels te dikke wijven die bier drinken ( Welke vrouw drinkt er uberhaupt bier gvd ) Kon ze op vakantie er zo tussen uit pikken die nederlandse zwijntjes. Een nederlandse dame met een strakke buik is helemaal zeldzaam helaas

Waarom mogen vrouwen geen bier drinken? Ik drink heul graag een biertje.
    Die dikke pens heb ik nog steeds niet gevonden!
    pi_78156517
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Hmm ok ze mogen het wel maar over het algemeen zijn vrouwen die bier drinken van die studentenverenigingdramas met een veels te dikke pens en ik vind het ook niet staan van die vrouwen met een flesje bier in de ene hand en in de andere een sigaret. Maar even serieus het viel me echt op dat je de meeste nederlandse dames er zo uit kon pikken als ze langs liepen op de boulevard en dan altijd vanwege het maatje meer. Het is echt een epidemie aant worden!!!!!!1!11!11!1!!1!!
    pi_78161390
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 19:31 schreef Opkloter het volgende:

[..]

ik heb een hekel aan vrouwen die cliché's posten......

beetje logisch tog dat je domme mensen over het algemeen kutter vintdtdt
    ik heb een hekel aan films met een cliche einde.... maar dat zullen we wel gemeen hebben
      donderdag 18 februari 2010 @ 23:26:14 #236
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78165203
    Ik ben een Nederlandse vrouw en ik heb er een hekel aan als mensen veroordelend op elkaar reageer....Fuck, doe het zelf ook....
      donderdag 18 februari 2010 @ 23:27:59 #237
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78165350
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 20:56 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:

Ik hoop inderdaad dat je lekkerder bent dan dat je typt, dan heb je tenminste nog iets mee.
    pi_78168935
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 21:00 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:

[..]

Hmm ok ze mogen het wel maar over het algemeen zijn vrouwen die bier drinken van die studentenverenigingdramas met een veels te dikke pens en ik vind het ook niet staan van die vrouwen met een flesje bier in de ene hand en in de andere een sigaret. Maar even serieus het viel me echt op dat je de meeste nederlandse dames er zo uit kon pikken als ze langs liepen op de boulevard en dan altijd vanwege het maatje meer. Het is echt een epidemie aant worden!!!!!!1!11!11!1!!1!!
    Als je al een vast beeld hebt van de gemiddelde Nederlandse dame, vallen de schoonheden niet op. Tenminste, dat je ze niet herkent als Nederlandse.
    pi_78173514
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Waarom heb je toch die behoefte om constant elk commentaar op jezelf te reflecteren?
    Hij heeft het toch niet over jou specifiek?
    Fijn voor je dat je bier lekker vind, maar tis echt een lomp gezicht om een vrouw bier te zien drinken, of erger nog: shag roken (nee, je hoeft niet te reageren dat je dat niet doet/lekker vind/whatever, I don't give a shit)
    En die dikke pens komt vanzelf wel met dat bier
      vrijdag 19 februari 2010 @ 09:59:26 #240
    64831 2NutZ
    Non-profit paardenstylist.
    pi_78173922
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Nederlandse vrouwen die:
    - intelligent zijn (en dan niet die semi-psychologische of semi-whatever chicks)
    - vrouwelijk en eventueel sensueel zijn
    - verzorgd eruit zien (hoeveel vrouwen zien er nou écht goed uit?)
    - een prettig karakter bezitten
    - een lichaam hebben dat er 'in shape' uitziet

.

Sidenote: dat zijn er misschien 1 op de 100 of meer .
    Ik ben het hier eigenlijk volledig mee eens!
    Goeie post mattie!
    * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
    pi_78184149
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

ik heb een hekel aan films met een cliche einde.... maar dat zullen we wel gemeen hebben
    Wanneer zullen we afspreken
    pi_78184200
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:17 schreef Opkloter het volgende:

[..]

Wanneer zullen we afspreken
    tijdens carnaval
    pi_78184210
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

tijdens carnaval
    dat duurt nog een jaar
      vrijdag 19 februari 2010 @ 14:32:17 #244
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78184668
    Maar de Nederlandse vrouw heeft toch wel enorm geluk met de hoeveelheid aantrekkelijke mannen.

ook zo zelfverzekerd.
    quote:
    De Nederlandse man is onzeker over zijn aantrekkingskracht. Ruim 70 procent vindt zichzelf niet sexy. Dat stelt marktonderzoeksbureau Synovate in een onderzoek naar mannelijke schoonheid.

Het onderzoek is gehouden in dertien landen over de hele wereld, waaronder Nederland. In totaal zijn ruim tienduizend mannen en vrouwen ondervraagd over mooie mannen en waarom ze dat zijn.

Mannen vinden uiterlijk wél belangrijk
    Hoewel een grote meerderheid zichzelf niet sexy vindt, stelt de helft van de Nederlandse mannen wel het uiterlijk redelijk tot zeer belangrijk te vinden. De mooiste mannen komen volgens vrouwen uit Italië, daarna achtereenvolgens de Verenigde Staten, Rusland en Brazilië.

De helft van de Nederlandse vrouwen geeft aan dat lichaamsgeur voor hen bovenaan staat als minst aantrekkelijke eigenschap van een man, gevolgd door een slechte adem (29 procent) en een dikke buik (10 procent). Daartegenover staat dat bijna de helft van de Nederlandse vrouwen vindt dat mannen die een eau de toilette of aftershave gebruiken sexier zijn dan mannen die dat niet op hebben.

Toch is het meest gebruikte verzorgingsproduct door de Nederlandse man deodorant. Pas daarna komen aftershave of eau de toilette. Die producten worden door ruim 60 procent van de mannen zelf aangekocht, 33 procent geeft toe dat vrouwlief of vriendin dat voor ze doet.

Poll:

Charisma belangrijker dan uiterlijk
    ,,De meerderheid van de Nederlandse vrouwen (41 procent) vindt dat een man een zekere mate van charisma en uitstraling moet hebben voor ze kunnen zeggen dat hij knap is of er goed uitziet. Een goede hygiëne komt op de tweede plaats met 26 procent. Een volle haardos, het lichaam van een adonis, een gave huid en een macho uiterlijk zijn verrassend genoeg van weinig belang”, aldus de onderzoekers.
    pi_78184795
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef snakelady het volgende:
    Maar de Nederlandse vrouw heeft toch wel enorm geluk met de hoeveelheid aantrekkelijke mannen.

[ afbeelding ]

ook zo zelfverzekerd.
    [..]

MIJN OGEN , WAT DOE JE
    pi_78185660
    quote:

[ afbeelding ]

ook zo zelfverzekerd.
    [..]

Kut artikeltjes altijd, daardoor gaan mensen zich juist onzeker voelen

(nederlandse vrouwen zijn ook onzeker, dus ik zie het probleem niet )

pi_78185752
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:19 schreef Opkloter het volgende:

[..]

dat duurt nog een jaar
    wil je zon lelijkerd als mij dan ontmoeten
      vrijdag 19 februari 2010 @ 15:04:04 #248
    168255 J.Herrer
    pi_78185896
    Nederlandse vrouwen zijn DOM en hebben geen zelfrespect

Jij ziet er mooi uit, wil je iets te drinken? Dank je, ja lekker
    Sex?
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
      vrijdag 19 februari 2010 @ 15:10:15 #249
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78186144
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 14:57 schreef Opkloter het volgende:

[..]

Kut artikeltjes altijd, daardoor gaan mensen zich juist onzeker voelen

(nederlandse vrouwen zijn ook onzeker, dus ik zie het probleem niet )

Dat de meerderheid in dit topic eens kennis moet maken met de uitspraak, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 15:12:04 #250
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78186220
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 15:04 schreef J.Herrer het volgende:
    Nederlandse vrouwen zijn DOM en hebben geen zelfrespect

Jij ziet er mooi uit, wil je iets te drinken? Dank je, ja lekker
    Sex?
    Dus als een man sex heeft voor de fun dan is hij slim en heeft veel zelfrespect, maar als een vrouw dat doet is ze dom en heeft ze geen zelfrespect.

Logisch...
    pi_78186920
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 15:00 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

wil je zon lelijkerd als mij dan ontmoeten
    STUUR EEN FOTO IN PM
    pi_78192708
    quote:

[ afbeelding ]

vrijdag 19 februari 2010 @ 18:29:58 #253
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_78193522
    Die Turkse hoeren zitten anders ook behoorlijk onder de plamuur. En ze hebben ALTIJD getekende wenkbrauwen
      vrijdag 19 februari 2010 @ 18:30:50 #254
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_78193552
    quote:

[ afbeelding ]

ook zo zelfverzekerd.
    [..]

Over zelfverzekerheid praten als vrouw, nou moet het niet gekker worden
    pi_78194103
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 18:29 schreef RickoKun het volgende:
    Die Turkse hoeren zitten anders ook behoorlijk onder de plamuur. En ze hebben ALTIJD getekende wenkbrauwen
    hahah, goede post
    pi_78194721
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 09:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ben het hier eigenlijk volledig mee eens!
    Goeie post mattie!
    Aight, thnx .
      vrijdag 19 februari 2010 @ 19:10:56 #257
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_78194814
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hey, gespierdespijker! Ben je ook weer van de partij?

Over feestjes gesproken:

:-)
      vrijdag 19 februari 2010 @ 19:28:56 #258
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_78195379
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 19:10 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Hey, gespierdespijker! Ben je ook weer van de partij?

Liever een gespierde spijker dan een bierbuik.
    pi_78195640
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Liever een gespierde spijker dan een bierbuik.
    Je wilt niet weten hoe erg je Darnogwat hiermee frustreert.
    Ik zou bijna medelijden met hem krijgen als hij niet zo triest was.
      vrijdag 19 februari 2010 @ 19:40:41 #260
    131603 Afwazig
    Serious business
    pi_78195780
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 18:18 schreef Fascination het volgende:
      vrijdag 19 februari 2010 @ 20:37:09 #261
    258339 Dartanion
    Dictum, factum
    pi_78198178
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe erg je Darnogwat hiermee frustreert.
    Ik zou bijna medelijden met hem krijgen als hij niet zo triest was.
    Gelukkig heb ik geen bierbuik
    :-)
    pi_78203025
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 15:29 schreef Opkloter het volgende:

[..]

STUUR EEN FOTO IN PM
    nee ik doe het zo

zo lelijk maar dan nog wel het voorhoofd van rihanna erbij.
    ja ik durf dit toe te geven en ook dat ik ene domme mbo'er ben
    pi_78215684
    Liever een tennisracket dan een slagersmes.
    pi_78221372
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

nee ik doe het zo

[ afbeelding ]

zo lelijk maar dan nog wel het voorhoofd van rihanna erbij.
    ja ik durf dit toe te geven en ook dat ik ene domme mbo'er ben

zaterdag 20 februari 2010 @ 18:11:22 #265
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_78235598
    Vrouwen hebben een kut.
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
      zaterdag 20 februari 2010 @ 18:42:11 #266
    284024 ecktebaas
    Hardwerkende Yugoslav
    pi_78236445
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef Robinhoo het volgende:
    Vrouwen hebben een kut.
    QFT
    somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
      zaterdag 20 februari 2010 @ 18:43:25 #267
    207884 Heremeteit
    alweer een poort
    pi_78236481
    quote:
    Vrouwen hebben een kut.
    Pics or it didn't happen
      zaterdag 20 februari 2010 @ 18:50:32 #268
    168255 J.Herrer
    pi_78236658
    quote:
    Vrouwen hebben een kut.
    Lady gaga niet
    One hundred percent independent, I'm the fucking boss
      Moderator / Redactie FP zaterdag 20 februari 2010 @ 19:04:50 #269
    Rawr
    pi_78237101
    quote:
    Vrouwen hebben een kut.
    pi_78239371
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 18:50 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Lady gaga niet
    Mijn topic
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')