ik heb haar gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Geil toch die Nederlandse sletjes?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel een negert met mooie diertjes!quote:
Sluit niet aan bij de echte, nuchtere Hollandse meisjes!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef sempron2400 het volgende:
Veel Nederlandse vrouwen houden niet van complimentjes en de eisen liggen veel te hoog
Vive la France!
Oke, ze heeft een kutstem, een kutaccent en een kutkop. Slecht voorbeeld van een Nederlandse vrouwquote:Op donderdag 31 december 2009 12:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Haha heb je haar weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oke, ze heeft een kutstem, een kutaccent en een kutkop. Slecht voorbeeld van een Nederlandse vrouw.
Ik zou jullie allebei wel geven, tot bloedens toe.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oke, ze heeft een kutstem, een kutaccent en een kutkop. Slecht voorbeeld van een Nederlandse vrouw.
Zegt degene zonder foto in zijn fotoboek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Haha heb je haar weer
Zij is gewoon lekker, jij niet.
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zegt degene zonder foto in zijn fotoboek.
Dat is me dan nooit opgevallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
In ieder topic waarin mensen hun mening over meisjes/vrouwen geven lijkt Rockabella haar hoofd op te steken om te roepen hoe lelijk en dom iedereen wel niet is. Je kunt zeggen wat je wil maar dat riekt naar afgunst.
Nou, we weten wie het zegt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Zij jou hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik zou jullie allebei wel geven, tot bloedens toe.
Maar jij sluit het dus ook niet uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zij jou hoogstwaarschijnlijk niet.
Ik ben slechts de boodschapper. Wel geil hoe ze "kloontje" zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar jij sluit het dus ook niet uit
Precies, Don&Ad weten daar wel raad meequote:Op donderdag 18 februari 2010 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper. Wel geil hoe ze "kloontje" zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |