abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75931536
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
oja, wie is het er mee eens dat moslimvrouwen veel knapper en vrouwelijker zijn
Eens. Alleen die zijn dan weer moslim.

Maar je hebt ook christelijke volkeren uit die contrijen, zoals de assyriers bijvoorbeeld.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 december 2009 @ 17:11:54 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75931575
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.

Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
En de USA dan?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75931578
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw

----------------------------------------------------------------------
Eens met wat hierboven staat
pi_75931648
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Splutje het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw

----------------------------------------------------------------------
Ik dacht precies hetzelfde
Niet terugplaatsen @admin
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:14:42 #25
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75931684
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.

Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
Ik zie toch een groot deel van je lijstje niet terug bij mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen.
pi_75931748
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde
Ik had nog genoeg pareltjes in petto voor het topic maar het mocht niet baten
Kudo's.
pi_75931863
Weet je wel hoe verdraaide onzeker Nederlandse vrouwen echt zijn?
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.

En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.

Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:20:06 #28
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75931912
verwend, iritant en 80% zijn vieze lesbo's bi sexueel en ander sexueel obnormale mensen.
Chu sing poa o wichi
Vertaling(als we het doen dan doen we het goed)
pi_75932057
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
verwend, iritant en 80% zijn vieze lesbo's bi sexueel en ander sexueel obnormale mensen.
Stomme chinees.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75932098
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.

En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.

Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
nou nou nou

neeeeeeeeeeeeeee
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:24:19 #31
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75932099
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Stomme chinees.
vieze verwende rasiest
Chu sing poa o wichi
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:26:09 #32
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75932173
In dit topic moet ik gewoon even gepost hebben!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 december 2009 @ 17:26:43 #33
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75932194
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

vieze verwende rasiest
Obvious troll is obvious
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75932232
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:

[..]

vieze verwende rasiest
Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!
Zeker niet verwend, wij Hollanders zijn vrij gierig en staan er ook om bekend niet verwend te zijn!
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75932236
De eerste de beste die ik over sneeuwmeisjes zie posten en zo dit topic om zeep helpt krijgt er op zijn minst een note bij.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75932294
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:

Ik word helemaal niet met woorden afgemaakt, ik krijg juist vaak een complimentje omdat ik zoveel vrolijkheid uitstraal! En dat zonder drie liter make-up en sletterig gedrag! (En ja ik heb nep-uggs, die zijn zo fijn in de sneeuw en in de kou! )
pi_75932323
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LudoSanders op 22-12-2009 17:35:55 (Wat zei ik nou?) ]
Niet terugplaatsen @admin
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:29:49 #38
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_75932325
Sneeuwmeisjes? Wat zijn dat nou weer.

pics4prove?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_75932400
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
De eerste de beste die ik over sneeuwmeisjes zie posten en zo dit topic om zeep helpt krijgt er op zijn minst een note bij.
Al is het vreemde fenomeen om half naakt in de sneeuw te poseren toch wel een rare karaktertrek van de Nederlandse vrouw te noemen.

Maar ik begrijp je punt.
Eens met wat hierboven staat
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:34:12 #40
284297 Cho-Seung-Hui
to do or not to do
pi_75932471
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!
Zeker niet verwend, wij Hollanders zijn vrij gierig en staan er ook om bekend niet verwend te zijn!
Ik had anders 2 dagen geleden nog in de krant gelezen dat meer dan 50% van de nederlandse vrouwen niet dagelijks doucht
en nederlandse vrouwen zijn wel verwend, ik heb nog nooit een nederlandse troela hard zien werken, en toch lopen ze allemaal in de nieuwste nep kleren. rechtstreeks uit de mtv/tmf maffia mode.
Chu sing poa o wichi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')