Eens. Alleen die zijn dan weer moslim.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
oja, wie is het er mee eens dat moslimvrouwen veel knapper en vrouwelijker zijn
En de USA dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.
Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Splutje het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw
----------------------------------------------------------------------
Ik zie toch een groot deel van je lijstje niet terug bij mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.
Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
Stomme chinees.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:20 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
verwend, iritant en 80% zijn vieze lesbo's bi sexueel en ander sexueel obnormale mensen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Weet je wel hoe verdraaide onzeker Nederlandse vrouwen echt zijn?
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.
En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.
Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
Obvious troll is obviousquote:
Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!quote:
Ik word helemaal niet met woorden afgemaakt, ik krijg juist vaak een complimentje omdat ik zoveel vrolijkheid uitstraal! En dat zonder drie liter make-up en sletterig gedrag! (En ja ik heb nep-uggs, die zijn zo fijn in de sneeuw en in de kou!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef Lamon. het volgende:
Weet je wel hoe verdraaide onzeker Nederlandse vrouwen echt zijn?
Vooral bij jongeren is het om gek van te worden, als je geen Uggs hebt, drie liter make-up op je smoel gooit, en niet extreem sletterig bent, word je met woorden afgemaakt.
En als je een kilootje meer weegt, dan durf je niet eens meer op de foto, en durf je geen calorie meer te vreten, totdat vrouwen uit die puberteit komen, een leuke vriend vinden en dan gaat het weer de andere kant op, dan worden ze vaak dik lui en lomp en zijn vrouwen die nog wel geven om uiterlijk hoeren.
Vrouwen onderling en afgunst, is de grootste reden volgens mij, daar staan mannen volledig buiten, behalve om te showen, kijk mij eens een coole vriend hebben...uitzondering bevestigt de regel uiteraard.
Al is het vreemde fenomeen om half naakt in de sneeuw te poseren toch wel een rare karaktertrek van de Nederlandse vrouw te noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
De eerste de beste die ik over sneeuwmeisjes zie posten en zo dit topic om zeep helpt krijgt er op zijn minst een note bij.
Ik had anders 2 dagen geleden nog in de krant gelezen dat meer dan 50% van de nederlandse vrouwen niet dagelijks douchtquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Het is racist, en ik had in het vorige topic al laten weten dat ik elke dag netjes douche, dus vies ben ik niet!
Zeker niet verwend, wij Hollanders zijn vrij gierig en staan er ook om bekend niet verwend te zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |