Hier verder dan ofniet?quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Capricia, jij en je soortgenoten gaan direct naar hun graf, aangezien die ongelovige mannen jullie bij het minste en gerinste een kogel door de kop schieten, dan heb ik nog liever een islamtisch opvanghuizen. en alsof er voor jou en je lelijke soorten geen opvanghuizen zijn. Crackjunk!!
Hollands Next Fat Modelquote:
nee, jij danquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef Rockabella het volgende:
Waarom haar als voorbeeld.
Ik vind haar dus echt niet mooi.
Que? Ik hoef mezelf ook niet als voorbeeld.quote:
Nope. hoofddoeken werken niet echt in hun voordeel. Dat wil zeggen dat ik ze persoonlijk heel lelijk vind staan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
oja, wie is het er mee eens dat moslimvrouwen veel knapper en vrouwelijker zijn
pics van je aarsierische schonequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn meestal sletjes of doorsnee figuren met een te hoog eisenpakket.
Ik ben iig blij met mijn netjes opgevoede en vrome assyrische schone.
Hier stoor ik me idd ook verschrikkelijk aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
- deeltijd geėmancipeerd
- veeleisend op de verkeerde manier
Even een samenvattingquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Even een korte samenvatting.
- dik
- lomp
- deeltijd geėmancipeerd
- lui
- niet vrouwelijk
- veeleisend op de verkeerde manier
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Even een samenvatting
-generaliseren
Eens. Alleen die zijn dan weer moslim.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Opkloter het volgende:
oja, wie is het er mee eens dat moslimvrouwen veel knapper en vrouwelijker zijn
En de USA dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.
Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Splutje het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over meisjes in de sneeuw
----------------------------------------------------------------------
Ik zie toch een groot deel van je lijstje niet terug bij mijn leeftijdsgenoten/vriendinnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Het gaat hier toch ook over een enorme groep vrouwen.
Overigens zijn er gewoon een aantal dingen aantoonbaar waar. Nederlandse vrouwen zijn de enige ter wereld met een hoger BMI dan mannen. Aantoonbaar te dik dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |