Come oooonnn! Je doet net alsof elke Nederlandse vrouw dik is, dat is helemaal niet zo! Er zijn genoeg Hollandse meiden die lang en slank zijn, net als in elke cultuur trouwens. Holland qua kledingstijlen is juist leuk, lekker varierend. In Amerika lopen ze allemaal op witte sportschoenen en joggingpak, da's ook niks. Arrogantie zit in een persoon zelf da's ook niet typisch Hollands en pijpen kun je ze leren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Even een korte samenvatting.
- overgewicht
- niet gracieus
- selectief geëmancipeerd
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen
- slecht met pijpen
- kledingstijl van een klapjosti
groetjes tommy
Ik ben nog nooit een gat in de grond tegengekomen in Griekenland, en ben er toch best vaak geweest. In tegenstelling tot Frankrijk, waar ik het wel vaak heb gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.
Mag ik je er ook even op wijzen dat ze in Griekenland (ervanuitgaande dat je Grieks bloed hebt) in gaten in de grond schijten ipv WC potten. En nauwelijks water hebben.
Oostblok hebben ze in tegenstelling tot de meeste Z-Europese landen wel een geciviliseerde maatschappij.
Jij bent zeker de befkoning.quote:
Amerika noemen als mode landquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Come oooonnn! Je doet net alsof elke Nederlandse vrouw dik is, dat is helemaal niet zo! Er zijn genoeg Hollandse meiden die lang en slank zijn, net als in elke cultuur trouwens. Holland qua kledingstijlen is juist leuk, lekker varierend. In Amerika lopen ze allemaal op witte sportschoenen en joggingpak, da's ook niks. Arrogantie zit in een persoon zelf da's ook niet typisch Hollands en pijpen kun je ze leren!
Ik zie dat meer als zelfverzekerdheid, er is een rede voor dat de vrouwen uit die landen dat niet hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Amerika noemen als mode landcome on nu ben je aan het trollen
Ik zei niet dik maar overgewicht, en ja dat hebben veel vrouwen. En arrogantie zit inderdaad in een persoon. maar een persoonlijkheid wordt wel degelijk mede gevormd door de cultuur waarin je opgroeit en vind Nederlandse meiden arroganter dan Aziatische of oostblok vrouwen dat kan je moeilijk ontkennen.
Het is altijd een samenspel van aanleg en flink oefenen, sommige zijn gewoon een natuurtalent en sommige zullen het nooit leren. 13 Jarigen zijn een no go aangezien ik de 18 gepasseerd ben dus heb het over 18plus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent zeker de befkoning.![]()
Maar je kan van 13jarige ook niet verwachten dat ze meteen goed kunnen pijpen, dat moeten ze nog leren...
Dus vrouwen uit het oostblok en azie hebben minder reden om zelfverzekerd te zijn, wow leg dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als zelfverzekerdheid, er is een rede voor dat de vrouwen uit die landen dat niet hebben...
Ik heb anders nog wel wat oefenmateriaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent zeker de befkoning.![]()
Maar je kan van 13jarige ook niet verwachten dat ze meteen goed kunnen pijpen, dat moeten ze nog leren...
even een qoute.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dus vrouwen uit het oostblok en azie hebben minder reden om zelfverzekerd te zijn, wow leg dat maar eens uit.
Kan trouwens prima het verschil tussen arrogantie en zelfverzekerdheid inschatten.
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1732quote:"Mijn ouders hebben me bijgebracht dat ik mooi moest zijn en dat ik me moest gedragen. Ik moest mijn ouders en mijn leraars gehoorzamen en beleefd en onderdanig zijn... Als ik kinderen krijg, wil ik gelijkheid nastreven in mijn gezin, gelijkheid tussen man en vrouw en tussen kinderen en hun ouders. Bij ons was dat niet zo. Voor de generatie van mijn ouders was het vanzelfsprekend dat het leven van een getrouwde vrouw zich afspeelde binnen de vier muren van haar huis waar ze alles deed, ook haar werk. Het zal niet lang meer duren voor dat allemaal verleden tijd is."
Shang Ying, een Chinees meisje van 27, bankbediende in Shanghai
Ik woon erquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
even een qoute.
[..]
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1732
Hopenlijk krijgt ze gelijk en wordt dat verleden tijd.
Dat in veel oosbloklanden vrouwen ook nog steeds onderdrukt worden is je hopenlijk toch niet vreemd, anders heb je echt onder een steen geleefd.
Gebruik google eens voor de lol... of zet de tv aan.
Volgens mij heb jij geen idee waar de mannen het in dit topic over hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
even een qoute.
[..]
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1732
Hopenlijk krijgt ze gelijk en wordt dat verleden tijd.
Dat in veel oosbloklanden vrouwen ook nog steeds onderdrukt worden is je hopenlijk toch niet vreemd, anders heb je echt onder een steen geleefd.
Gebruik google eens voor de lol... of zet de tv aan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef Opkloter het volgende:
vorig topic:http://forum.fok.nl/topic/1380833/3/100#75930537
Het valt mij op, vooral in de Klaagbaak, dat er een steeds grotere haat is tegen de Nederlandse vrouw.
Hiermee bedoel ik het volgende: "Ze vallen alleen nog maar op die loverboys/bondtkraagjes", Ze worden te dik, ze ruiken naar zure lucht, ze plamuren zich helemaal vol, ze zijn te sletterig....en meer van dat soort verwijzingen en opmerkingen.
Ook valt het mij op dat een best groot deel van de vrouwlijke FoKsters lesbisch zijn, heb ik natuurlijk niets tegen, maar er begint een soort kloof te groeien tussen de hetero en de lesbo vrouwen. Ze worden minder vriendelijk tegen elkaar of zo.
En ik vind, de hollandse/nederlandse meiden zijn gewoon geweldig en ik kan me er prima mee vermaken, want wij jongens zijn ook niet perfect en er wordt ook niet zo veel van ons verwacht vind ik zelf.
Quotes:
[..]
Hier verder dan ofniet?
Amerika is een land met ongelooflijk veel culturen plus het is ook nog eens erg groot, ik ben dus niet aan het trollen. Overgewicht zal best, ik zie het niet zoveel hier, maar dat kan aan mij liggen. Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen die niet lang en slank zijn en wat overgewicht hebben maar het maakt ze stuk voor stuk wie ze zijn en het past bij ze, het staat ze zelfs! Wat is arrogant? Hollandse meiden zijn nuchter, is dat hetzelfde als arrogantie dan? Aziatische en oostblok vrouwen vind ik niks uitstralen het is net alsof ze een masker ophebben ofzo..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:00 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Amerika noemen als mode landcome on nu ben je aan het trollen
Ik zei niet dik maar overgewicht, en ja dat hebben veel vrouwen. En arrogantie zit inderdaad in een persoon. maar een persoonlijkheid wordt wel degelijk mede gevormd door de cultuur waarin je opgroeit en vind Nederlandse meiden arroganter dan Aziatische of oostblok vrouwen dat kan je moeilijk ontkennen.
Dat is het misschien, in Nederland is steeds minder geloof, ikzelf ben ook niet gelovig en voel me ook niet onderdrukt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geloof wil onderdrukking ook nogal eens vergroten is mijn idee.
Eens, met de kanttekening dat, zoals ik al zei vrouwen elkaar het ook wel aandoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp toch al niet waarom mannen zo de behoefte hebben om vrouwen af te kraken, sterker nog, begrijp niet waarom iemand de behoefte heeft om een ander af te kraken.
Zie dat altijd toch wel als een minderwaardigheidskwaaltje, zolang ik een ander afzeik hoef ik niet naar mezelf te kijken.
Maar wat Rockabella en die mooie donkere dame waarvan ik de naam kwijt ben al schreven, het gaat om een combinatie van, uiterlijk maar ook uitstraling.
Ik ben zelf fotografe en krijg heel wat mooie meiden voor mijn lens, maar sommige hebben een uitstraling waarbij een bevroren kroket ze nog doet verbleken.
En dan heb je wel eens minder mooie meiden maar met een geweldige uitstraling.
Als ik heel veel geluk heb een prachtmeid met een geweldige uitraling.
Wat me wel heel erg opvalt is dat de jonge meiden erg onzeker zijn, de wat oudere weten al wat ze te bieden hebben en hoeven niet een man te hebben om zich goed te voelen dus ze gaan zich ook niet anders voordoen dan ze zijn, ze zitten lekker in hun vel en een man moet ze maar nemen zoals ze zijn.
De jonge grieten doen zich anders voor, ook niks geks eigenlijk, als ze 5 kilo te zwaar zijn worden ze al zeugen genoemd, een spleetje tussen de tanden of knotsknieën en ze zijn niet meer "neukbaar" enz.
Dus hoe komt het dat de jonge vrouwen zo zijn? juist, de mannen! die creeëren een haast onhaalbaar beeld waar aan de vrouw moet voldoen.
Terwijl menig man er zelf niet eens zo appetijtelijk uitziet.
Met als gevolg dat de jonge breezersletjes al blij zijn met iedere bot die ze toegegooid krijgen en de zelfverzekerde vrouw rustig wacht tot er wat beters langskomt.
O'ja, en "mannen" hier met het meeste commentaar hebben ook nooit een foto in hun fotoboek, vraag me af hoe deze veeleisende mannen er dan uit zien, daarbij vergeleken moet Brad Pitt toch een ugly basterd zijn.
Oostblok vrouwen zijn meestal terughoudender en je moet ze dus echt "veroveren".quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef Leonidas82 het volgende:
oostblok-vrouwen heb ik sinds mijn erasmusperiode in Finland een zeer hoge pet van op ja! Zien er zeker goed uit (vooral de dames uit Hongarije) en zijn erg vriendelijk en warm. Maar ik heb het idee dat ze niet erg betrouwbaar zijn. Ik bedoel, 2 dames uit slovakije die toegaven mij interessant te vinden en een date te willen, terwijl ze beide een vriend in hun thuisland hebben en ook wisten dat ik bezet was.
Tja weet niet of dit voor de rest voor de oostblok-dames ook geldt...dus lief? ja, mooi? absoluut! maar betrouwbaar? ik heb mijn twijfels..
Volgens mij moet jij niet alle mannen over een kam scheren en kan het ook zo zijn dat degene op wie ik reageerde het anders bedoelde dan menig andere man en dat mijn reactie dus niet voor alle mannen in dit topic bedoeld was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee waar de mannen het in dit topic over hebben.
Denk je? Nederlandse mannen liggen in veel andere landen vrij goed in de markt hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Chai het volgende:
Het aanbod Nederlandse vrouwen sluit perfect aan op het aanbod mannen. Mannen hier zijn echt niet beter dan de vrouwen hoor.
Nederlandse vrouwen ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk je? Nederlandse mannen liggen in veel andere landen vrij goed in de markt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |