abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:11:38 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75940871
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Fastmatti het volgende:
Kritisch totdat de eierstokken gaan klepperen.
Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75940908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.
Het financiėle aspect is anders veel belangrijker.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:13:30 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75940961
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.

Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.

Denk dat geld veel goed maakt voor even, maar niet langdurig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75941034
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.

Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.
pi_75941057
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Fijn dat jij hier al je subjectieve ervaringen met ons deelt terwijl je eerst aangeeft dat over smaak te twisten valt.
Prachtig inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:15:59 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75941093
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het financiėle aspect is anders veel belangrijker.
Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.

Maar zo zijn er ook mannen die op geld/afkomst vallen.
pi_75941142
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.
Vrijwel alle vrouwen in Nederland zijn afhankelijk. Dat krijg je met al die deeltijdbaantjes.
pi_75941158
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.

Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.

Dus zoals ik in me eerste lijstje zei, gedeeltelijke emancipatie, iig totdat het op geld aankomt dan is emancipatie en voor jezelf zorgen ineens minder belangrijk. Iets met wel de lusten maar niet de lasten heh.
pi_75941180
quote:

[..]

Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:21:12 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75941328
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.
Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.
pi_75941362
Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
pi_75941407
quote:

[..]

Geld is goed voor seks, maar dat geldt in bijna ieder land, daar kun je vrouwen relationeel niet op afrekenen.
Dan word je een vrouwenhater, en waarom haten wat je als man zou graag wilt hebben?
De gemiddelde man is van de 16/17 uur dat hij wakker is, de helft van zijn tijd kwijt met naar vrouwen kijken of aan vrouwen denken.

Overigens zit de frustratie bij veel jongens/mannen volgens mij in die overdreven plaatjes van de meest mooie vrouwen, waarvan ze weten dat het niet voor hun is, en ze er nooit aan zullen zitten.

Ze zouden eens moeten beseffen dat daaraan zitten een ernstig kortstondig geluk is, en je daarna nog steeds een heel leven in te vullen hebt.

En dat soort vrouwen zouden eens moeten beseffen dat als ze dergelijke mannen aantrekken, ze daarna niet moeten zeiken dat het niets werd, het mes snijdt aan 2 kanten.
pi_75941429
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.
Om vervolgens drie hoog achter te belanden, want zo geėmancipeerd bleken ze toch niet te zijn
pi_75941455
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.

Maar zo zijn er ook mannen die op geld/afkomst vallen.
Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:24:36 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75941480
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.

Dus zoals ik in me eerste lijstje zei, gedeeltelijke emancipatie, iig totdat het op geld aankomt dan is emancipatie en voor jezelf zorgen ineens minder belangrijk. Iets met wel de lusten maar niet de lasten heh.
Die onderzoeken heb ik gelukkig nooit onder ogen gekregen, zou me daar echt pissig over kunnen maken.
Het zal inderdaad misschien wel een combinatie van zijn.

Ik moet eerlijk zeggen, ik hoef nu niet te werken, we redden het op mijn man zijn salaris alleen, maar ik vind het leuk en het is weer eens wat anders dan voor de kinderen zorgen.

Ook is het geld leuk meegenomen uiteraard en ik vind het wel prettig om te weten dat als er iets met mijn man gebeurd ik financieel onafhankelijk ben en ik zelf ook nog in staat ben om voor de kinderen eten op tafel te krijgen en voor kleding op hun rug te zorgen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:25:16 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75941523
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.
pi_75941594
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.

Ik ga geen lijstje maken over Nederlandse mannen want ik heb er weinig op aan te merken. De enige Nederlandse mannen die ik niks vind zijn degenen die proberen voor Marokkaan te spelen en stoer lopen te doen. Maar ook die heb je er weer in elke cultuur tussen..
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75941662
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.
Juist dit deel van de vrouwen komt niet aan de man.
pi_75941908
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Rockabella het volgende:

[..]

We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.

Ik ga geen lijstje maken over Nederlandse mannen want ik heb er weinig op aan te merken. De enige Nederlandse mannen die ik niks vind zijn degenen die proberen voor Marokkaan te spelen en stoer lopen te doen. Maar ook die heb je er weer in elke cultuur tussen..
Even een korte samenvatting.

- overgewicht niet weerlegt vrouwen hebben vaker overgewicht dan mannen
- niet gracieus niet weerlegt
- selectief geėmancipeerd niet weerlegt zie verhaal over geld
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen niet weerlegt
- slecht met pijpen weerlegt door me buurmeisje net dus dat neem ik terug
- kledingstijl van een klapjosti niet weerlegt, zeker niet toen je amerika erbij haalde maarja mannen kleden zich vaak ook slecht dus ok voordeel van de twijfel

groetjes tommy
pi_75941949
quote:

[..]

Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.
ROBODEMONS..................|:(
pi_75942007
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]

ff als voorbeeld
Zou ik het nooit op kunnen omdat ze mij teveel aan jan Smit doet denken. Dat is meestal het gevaar met zussen die teveel op broers lijken. Dan kunnen ze er nog zo goed uitzien als ze er teveel op lijken is het schluss.
pi_75942082
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

IK HAAAAAAT BLIZZIE
Wat haat jij niet?
Tsubasa o hirake..
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:36:03 #148
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75942093
quote:

[..]

Mijn vriend is wel enkel bij mij vanwege mijn geld en intellect
My mama didn't raise no fool
pi_75942094
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.
Dus mannelijke golddiggers doen het puur voor het geld, no shit sherlock, dat is de betekenis van golddigger
pi_75942104
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Even een korte samenvatting.

- overgewicht niet weerlegt vrouwen hebben vaker overgewicht dan mannen
- niet gracieus niet weerlegt
- selectief geėmancipeerd niet weerlegt zie verhaal over geld
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen niet weerlegt
- slecht met pijpen weerlegt door me buurmeisje net dus dat neem ik terug
- kledingstijl van een klapjosti niet weerlegt, zeker niet toen je amerika erbij haalde maarja mannen kleden zich vaak ook slecht dus ok voordeel van de twijfel

groetjes tommy
Dude, je hebt geen fobo's bekeken, dat wat je er nu bijhaalt zijn statistieken dat zegt nog steeds niet zoveel. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet dik en ik ben in de fobo's die ik hier heb bezocht nog geen enkele meid/vrouw met overgewicht tegengekomen. Gracieus is maar net hoe je dat ziet, in bepaalde gelegenheden kan ik heel gracieus zijn, maar ik ben liever gewoon mezelf. Arrogantie zit in een persoon en Nederlandse dames zijn echt niet veel arroganter. Wat mij betreft valt dat ook moeilijk te weerleggen omdat het niet slaat op Nederlandse dames specifiek. Kledingstijlen zijn over de hele wereld verschillend en wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me goed in voel. Voor mij is dat 'mooi'..
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')