Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Fastmatti het volgende:
Kritisch totdat de eierstokken gaan klepperen.
Het financiėle aspect is anders veel belangrijker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Onzin, juist dan zijn vrouwen erg kritisch, het gaat immers om je nakomelingen die wil je het goede DNA meegeven.
Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.
Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Geld romantiseert, dus een uitermate slecht voorbeeld van je. Heb zat onderzoeken gelezen dat vrouwen wanneer het op cijfers geven puur gebaseerd op uiterlijk, toch vaak aankomt op hoeveel geld hij heeft.
Zet een lelijke man die normaal een 5 zou krijgen in een mooie mercedes en hij is ineens een 7 waard. Zet een knappe man in een sloopauto en die daalt ineens van een 7 naar een 5.
Deceptie van anderen kan ik makkelijk mee omgaan, zelfdeceptie is wat moeilijker.
Prachtig inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fijn dat jij hier al je subjectieve ervaringen met ons deelt terwijl je eerst aangeeft dat over smaak te twisten valt.
Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het financiėle aspect is anders veel belangrijker.
Vrijwel alle vrouwen in Nederland zijn afhankelijk. Dat krijg je met al die deeltijdbaantjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat geldt met name voor afhankelijke vrouwen, en die schijnen we in Nederland juist weinig te hebben.
Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.
Denk dat geld veel goed maakt voor even, maar niet langdurig.
Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is misschien dan vanuit mijn eigen perspectief, geld is leuk natuurlijk maar kies er mijn partner niet op uit.
Heb een ex gehad met vrij veel geld, bleek uiteindelijk een lul te zijn, toen ik mijn man leerde kennen was hij ook maar een bouwvakker/student en had een laag salaris.
Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Verstandshuwelijken houden het veel langer uit.
Geld is goed voor seks, maar dat geldt in bijna ieder land, daar kun je vrouwen relationeel niet op afrekenen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om vervolgens drie hoog achter te belanden, want zo geėmancipeerd bleken ze toch niet te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je ook nog bronnen die je mening onderbouwen, en dan heb ik het over Nederland he, waar vrouwen mogen scheiden.
Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bij het merendeel van de vrouwen die ik ken gelukkig niet, maar je zal er uiteraard golddiggers tussen hebben.
Maar zo zijn er ook mannen die op geld/afkomst vallen.
Die onderzoeken heb ik gelukkig nooit onder ogen gekregen, zou me daar echt pissig over kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dan ben je geen money grabbing whore, en weet je wat er belangrijk is in je leven maar heb het over onderzoeken onder paar honderd vrouwen en daar gaan we nu maar even vanuit.
Dus zoals ik in me eerste lijstje zei, gedeeltelijke emancipatie, iig totdat het op geld aankomt dan is emancipatie en voor jezelf zorgen ineens minder belangrijk. Iets met wel de lusten maar niet de lasten heh.
En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
Juist dit deel van de vrouwen komt niet aan de man.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat beginnen steeds meer vrouwen nu ook juist te krijgen.
Even een korte samenvatting.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
We hebben alles al weerlegd denk ik, en anders kijk je maar eens in de fobo's van de dames die hier gereageerd hebben.
Ik ga geen lijstje maken over Nederlandse mannen want ik heb er weinig op aan te merken. De enige Nederlandse mannen die ik niks vind zijn degenen die proberen voor Marokkaan te spelen en stoer lopen te doen. Maar ook die heb je er weer in elke cultuur tussen..
Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Mannen vallen juist niet snel op een vrouw met meer geld dan zijzelf, iets met gevoel voor eigenwaarde en je eigen geld verdienen, zelfstandig zijn, dat soort zaken.
Zou ik het nooit op kunnen omdat ze mij teveel aan jan Smit doet denken. Dat is meestal het gevaar met zussen die teveel op broers lijken. Dan kunnen ze er nog zo goed uitzien als ze er teveel op lijken is het schluss.quote:
Mijn vriend is wel enkel bij mij vanwege mijn geld en intellectquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Dus mannelijke golddiggers doen het puur voor het geld, no shit sherlock, dat is de betekenis van golddiggerquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je hebt ook mannelijke golddiggers, alleen doen zij het vaak puur voor het geld.
Dude, je hebt geen fobo's bekeken, dat wat je er nu bijhaalt zijn statistieken dat zegt nog steeds niet zoveel. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet dik en ik ben in de fobo's die ik hier heb bezocht nog geen enkele meid/vrouw met overgewicht tegengekomen. Gracieus is maar net hoe je dat ziet, in bepaalde gelegenheden kan ik heel gracieus zijn, maar ik ben liever gewoon mezelf. Arrogantie zit in een persoon en Nederlandse dames zijn echt niet veel arroganter. Wat mij betreft valt dat ook moeilijk te weerleggen omdat het niet slaat op Nederlandse dames specifiek. Kledingstijlen zijn over de hele wereld verschillend en wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me goed in voel. Voor mij is dat 'mooi'..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Even een korte samenvatting.
- overgewicht niet weerlegt vrouwen hebben vaker overgewicht dan mannen
- niet gracieus niet weerlegt
- selectief geėmancipeerd niet weerlegt zie verhaal over geld
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen niet weerlegt
- slecht met pijpen weerlegt door me buurmeisje net dus dat neem ik terug
- kledingstijl van een klapjosti niet weerlegt, zeker niet toen je amerika erbij haaldemaarja mannen kleden zich vaak ook slecht dus ok voordeel van de twijfel
groetjes tommy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |