Nee hoor, maar het merendeel van die oostblokwijven is gewoon uitermate ranzig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Krijgen we dit argumentHet zegt zeker ook wat over je als je een Aziatische vriendin hebt of een Zuid-Amerikaanse?
Ach, ze hebben het imago niet echt mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het merendeel van die oostblokwijven is gewoon uitermate ranzig.
Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat, en daarnaast geven ze me doorgaans de indruk dat ze nog bukken voor een stuiver.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het imago niet echt mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest maar dat klinkt niet best.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.
Mag ik je er ook even op wijzen dat ze in Griekenland (ervanuitgaande dat je Grieks bloed hebt) in gaten in de grond schijten ipv WC potten. En nauwelijks water hebben.
Oostblok hebben ze in tegenstelling tot de meeste Z-Europese landen wel een geciviliseerde maatschappij.
Eens, gehoekte en glimmende hoofdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'nuff saidquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest maar dat klinkt niet best.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat, en daarnaast geven ze me doorgaans de indruk dat ze nog bukken voor een stuiver.Grieken hebben toch overal haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Buschetta het volgende:
[..]
'nuff said
http://images.google.cz/images?q=greek%20toilet&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=cs&tab=wi
Griekenland & Portugal Z-ItalieAfrica noemen ze het zelf... Europa is het in elk geval niet.
Er is niet zoiets als 'de Griek', ze kunnen bijvoorbeeld ook heel arisch zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grieken hebben toch overal haar
Nou ja kortom, ik ben het type dat heel hard pratend en lachend binnenkomt, een vaas omstoot, door je heen praat over mijn moeder die nog in bad moet, niet van dr reet afkomt na het eten want dan is er vast wel ergens voetbal te kijken met mijn broek op de vreethaak en als ik eens iets doe in huis dan verwacht ik gewoon applaus en complimenten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Fastmatti het volgende:
Even een korte samenvatting.
- dik
- lomp check
- selectief geëmancipeerd check
- lui check
- niet vrouwelijk check
- veeleisend op de verkeerde manier check denk ik? wat is de verkeerde manier?
IK HAAAAAAT BLIZZIEquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Omdat je homo bent hoef je vrouwen nog niet zwart te maken
Come oooonnn! Je doet net alsof elke Nederlandse vrouw dik is, dat is helemaal niet zo! Er zijn genoeg Hollandse meiden die lang en slank zijn, net als in elke cultuur trouwens. Holland qua kledingstijlen is juist leuk, lekker varierend. In Amerika lopen ze allemaal op witte sportschoenen en joggingpak, da's ook niks. Arrogantie zit in een persoon zelf da's ook niet typisch Hollands en pijpen kun je ze leren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Even een korte samenvatting.
- overgewicht
- niet gracieus
- selectief geëmancipeerd
- te arrogant voor wat zij eigenlijk voorstellen
- slecht met pijpen
- kledingstijl van een klapjosti
groetjes tommy
Ik ben nog nooit een gat in de grond tegengekomen in Griekenland, en ben er toch best vaak geweest. In tegenstelling tot Frankrijk, waar ik het wel vaak heb gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:12 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ranzig ? Volgens mij zijn de enige oostblok vrouwen die jij dan kent schijnbaar je collegas uit de nachtclub waar je werkt.
Mag ik je er ook even op wijzen dat ze in Griekenland (ervanuitgaande dat je Grieks bloed hebt) in gaten in de grond schijten ipv WC potten. En nauwelijks water hebben.
Oostblok hebben ze in tegenstelling tot de meeste Z-Europese landen wel een geciviliseerde maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |