abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:37:04 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75942144
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Maar dames kom ook eens met een lijstje over mannen, want de oordelen/vooroordelen over nederlandse meiden kunnen jullie niet weerleggen en het wordt een beetje pijnlijk eenrichtingsverkeer nu dus geef eens wat tegengas.
Van mij niet hoor, ik heb niks te klagen, over de mannen van mijn generatie tenminste niet ( pushing 30 and over).
Als ik even de mannen van Fok! niet meereken zie ik hele leuke mannen in mijn omgeving die vrouwen respecteren en zichzelf laten zijn en dat zelfs stimuleren.
Ze houden van de sexueel zelfverzekerde vrouw die ook nog een kritisch is.
Dat als je een vrouw veroverd dat ze dat een eer vinden en zich niet op elke hoek willen laten pijpen door een breezersletje omdat daar geen uitdaging in zit en je er notabene gratis een soa naar keuze bij krijgt

Onder die leeftijdcatogorie zijn ze te veeleisend, zeker als je naar hun eigen uiterlijk kijkt begrijp ik dat niet, puberende puistenkoppen zonder inkomen die als minimumeis een model willen, al het andere is niet goed genoeg en dus zijn vrouwen arrogant.

Ver boven die leeftijdsgrens zijn ze te ouderwets, enig recht van de vrouw is het aanrecht en dergelijke.

Kwa uiterlijke schoonheid, heel divers, je hebt er hele lekkere mannen tussen lopen maar ook gedrochten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_75942955
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef snakelady het volgende:
Als ik even de mannen van Fok! niet meereken zie ik hele leuke mannen in mijn omgeving die vrouwen respecteren en zichzelf laten zijn en dat zelfs stimuleren.
Hrrrrrhm.
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:54:49 #153
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_75943226
quote:

[..]

Maar dat is 'baas'.
pi_75943651
quote:

[..]

Van mij niet hoor, ik heb niks te klagen, over de mannen van mijn generatie tenminste niet ( pushing 30 and over).
Ze houden van de sexueel zelfverzekerde vrouw die ook nog een kritisch is.
Dat als je een vrouw veroverd dat ze dat een eer vinden en zich niet op elke hoek willen laten pijpen door een breezersletje omdat daar geen uitdaging in zit en je er notabene gratis een soa naar keuze bij krijgt

Onder die leeftijdcatogorie zijn ze te veeleisend, zeker als je naar hun eigen uiterlijk kijkt begrijp ik dat niet, puberende puistenkoppen zonder inkomen die als minimumeis een model willen, al het andere is niet goed genoeg en dus zijn vrouwen arrogant.

Ver boven die leeftijdsgrens zijn ze te ouderwets, enig recht van de vrouw is het aanrecht en dergelijke.

Kwa uiterlijke schoonheid, heel divers, je hebt er hele lekkere mannen tussen lopen maar ook gedrochten.
Ach gossie. De nieuwe viva is uit?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:03:06 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75943765
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hrrrrrhm.
Uitzondering bevestigd de regel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:04:11 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75943828
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ach gossie. De nieuwe viva is uit?
Lees geen viva
Wel de donald duck van mijn oudste soms.

Verders gewoon boeken, je weet wel, die dingen zonder plaatjes...
pi_75943885
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef Rockabella het volgende:

[..]

Dude, je hebt geen fobo's bekeken, dat wat je er nu bijhaalt zijn statistieken dat zegt nog steeds niet zoveel. Ik ben bijvoorbeeld helemaal niet dik en ik ben in de fobo's die ik hier heb bezocht nog geen enkele meid/vrouw met overgewicht tegengekomen. Gracieus is maar net hoe je dat ziet, in bepaalde gelegenheden kan ik heel gracieus zijn, maar ik ben liever gewoon mezelf. Arrogantie zit in een persoon en Nederlandse dames zijn echt niet veel arroganter. Wat mij betreft valt dat ook moeilijk te weerleggen omdat het niet slaat op Nederlandse dames specifiek. Kledingstijlen zijn over de hele wereld verschillend en wat jij mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me goed in voel. Voor mij is dat 'mooi'..
We hebben het toch over de nederlandse vrouw in het algemeen, niet over 3 of 4 vrouwelijke users hier. Vind het laag om mensen persoonlijk hier aan te vallen op hun uiterlijk na het zien van een fobo dus dat doe ik zeker niet.
Gracieus zit in iemand of niet, is niet iets wat je soms kan spelen als je er zin in hebt.
Stijl gaat meer over je weten te kleden naar de sterke punten van je lichaam, soms moeten vrouwen een bepaald kledingstuk wat in de mode is gewoon lekker laten liggen in de winkel omdat het niet past bij het figuur, vind nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon minder goed als andere vrouwen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:06:36 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75943969
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

We hebben het toch over de nederlandse vrouw in het algemeen, niet over 3 of 4 vrouwelijke users hier. Vind het laag om mensen persoonlijk hier aan te vallen op hun uiterlijk na het zien van een fobo dus dat doe ik zeker niet.
Gracieus zit in iemand of niet, is niet iets wat je soms kan spelen als je er zin in hebt.
Stijl gaat meer over je weten te kleden naar de sterke punten van je lichaam, soms moeten vrouwen een bepaald kledingstuk wat in de mode is gewoon lekker laten liggen in de winkel omdat het niet past bij het figuur, vind nederlandse vrouwen over het algemeen gewoon minder goed als andere vrouwen.
Als alle andere vrouwen? nou, ben op plekken in de wereld geweest...
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:14 #159
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75944058
Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgeklede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
De Nederlandse mannen daarentegen
My mama didn't raise no fool
pi_75944062
quote:
Ik wilde juist nooit met een model, waar krijg ik later mee...
pi_75944086
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef La_Vita het volgende:
Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgekleede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
Eensch
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:55 #162
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75944096
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Dan.. dan dan dan.
pi_75944197
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Lees geen viva
Wel de donald duck van mijn oudste soms.

Verders gewoon boeken, je weet wel, die dingen zonder plaatjes...
Hmm, nou in de Donald Duck hebben ze het in ieder geval niet over kritische sexueel zelfverzekerde vrouwen. Ik vond het nogal een beangstigende tekst. Ik zie daar wel een verlengstuk naar het pittige kapsel en de tuinbroek.
pi_75944238
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als alle andere vrouwen? nou, ben op plekken in de wereld geweest...
Breng het vrij genuanceerd, dus vat het dan ook zo op.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:11:04 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75944243
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef La_Vita het volgende:
Conclusie: Bijna alle Nederlandse vrouwen zijn lelijke, slechtgeklede, boerenlatende, dikke vieze fatsige viswijven.
Je vergeet arrogant en kunnen slecht pijpen ( uizondering buurmeisje van..)
pi_75944342
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Buurmeisje
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:13:22 #167
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75944394
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je zou er maar wonen als manzijnde
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:13:23 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75944396
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hmm, nou in de Donald Duck hebben ze het in ieder geval niet over kritische sexueel zelfverzekerde vrouwen. Ik vond het nogal een beangstigende tekst. Ik zie daar wel een verlengstuk naar het pittige kapsel en de tuinbroek.
Hahahaha, nee, heb gewoon lang blond haar en heb momenteel een leren broek aan.

Maar als je dit al beangstigend vind, hell jongen, ga nooit daten, je kruipt bij je moeder op schoot en krijgt spontaan straatvrees.
pi_75944627
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahahaha, nee, heb gewoon lang blond haar en heb momenteel een leren broek aan.

Maar als je dit al beangstigend vind, hell jongen, ga nooit daten, je kruipt bij je moeder op schoot en krijgt spontaan straatvrees.
Ik heb genoeg gedate, maar zulke teksten heb ik nog niet eerder gehoord. Het zal de leeftijd zijn. Als iemand in een leren broek met een zweep over vrouwenrechten begint, dan neem ik snel de trein naar mama.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:18:17 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75944691
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gedate, maar zulke teksten heb ik nog niet eerder gehoord. Het zal de leeftijd zijn. Als iemand in een leren broek met een zweep over vrouwenrechten begint, dan neem ik snel de trein naar mama.
doe dat maar ja.

Wil overigens wel even melden dat ik helemaal niet zo'n geėmancipeerde boomknuffelende muts ben hoor, want die vind ik ook verschrikkelijk.
pi_75946256
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wil overigens wel even melden dat ik helemaal niet zo'n geėmancipeerde boomknuffelende muts ben hoor, want die vind ik ook verschrikkelijk.
Hiermee heb je het topic om zeep geholpen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:55:46 #172
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75947096
Ik kan me ergeren aan dat gemaakt zelfbewuste van veel Nederlandse vrouwen (veelal in de leeftijdscategorie 25-35). Het is zo overdreven nep en gemaakt, straalt niks anders dan onzekerheid uit, krampachtig vasthoudend aan hun ideaal van onafhankelijkheid. De leukste dames dragen dat niet constant uit, zijn een beetje verlegen maar blijken dan wel opeens vijf talen vloeiend te spreken o.i.d.
pi_75959210
Jow, ik ben ff gaan slapen en mijn topic is weer gegroeid

Ik heb trouwens nix tegen nederlandse vrouwen, want sommige denken geloof ik van wel.

Trouwens, belgische meiden zijn ook , vooral in de zomer dragen ze allemaal van die geile korte rokjes met hakschoentjes Maar als je ff een french kiss wilt gaan halen is het 'not done'..een nate vinger door de sloot heen mag dan weer wel.

gaat u verder
  woensdag 23 december 2009 @ 16:37:52 #174
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_75975466
Nederlandse vrouwen zijn schatjes. Lekkere frisse meisjes met strakke kontjes waarvan ik had gehoopt dat ze net zo gemakkelijk waren als Oost-Europese vrouwen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_75975819
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Buschetta het volgende:

[..]

'nuff said

http://images.google.cz/images?q=greek%20toilet&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=cs&tab=wi

Griekenland & Portugal Z-Italie Africa noemen ze het zelf... Europa is het in elk geval niet.
Dus ik ben een neger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')