Als ik voor mezelf spreek ben ik het er helemaal mee eens, ik durf ook wel te zeggen dat Boertie en die halve gare van een Newbie van een Zwagertie (ik ken hem en hij is net zo als Boertie en ik) het er ook mee eens zijn....quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef babybel het volgende:
een post om even 2 dingen aan te geven:
1: Ik hoop dat de discussie rondom (laat ik het even zo noemen) mij en nijn nu beeindigd is.
2: Zoals ik al zei; het staat vrij om de stok op te halen, iedereen mag het doen.
Geef gewoon even aan als je `m op gaat halen, je kan desnoods mijn mobiele nummer ontvangen per PM, dan kan je me desnoods smsen ofzo.
Ik heb nergens moeite mee, verplaatsing is verplaatsing. Dat Nijn en ik dat toevallig zo super vaak doen, is omdat wij dat leuk vinden.
O,a, Thijs, Broertie en Boertie zijn mensen die er ook actief aan deelnemen, en ikzelf vind dat alleen maar super leuk!
Als bovenstaande 3 namen iets op mij en nijn aan te merken hebben, horen nijn en ik dat uiteraard graag!
Mensen die de stok soieso nooit of bijna nooit ophalen, hebben (vind ik) het recht niet om zo`n grandioze discussie uit te lokken.
Er wordt beweerd dat de fokstok niet leuk meer is, omdat nijn en ik `m zo vaak verplaatsen...
Zoals ik al zei; bovenstaande 3 namen verplaatsen `m ook behoorlijk vaak, en ik krijg wel het idee dat die 3 personen het nog steeds leuk vinden toch?
Wat mij betreft einde discussie, er valt best over te praten, maar dan wel op een normale en leuke manier, zodat de fokstok ophalen leuk blijft voor iedereen! Daar doen we het tenslotte voor toch?
als laatste;
Suggesties, tips, en OOK kritiek (mits gegrond), zijn uiteraard welkom! En ik denk dat dat ook voor Nijn geldt!
Uitnodiging staat nog steeds open, het hoeft geen hele middag te duren, in een uur kun je ook een hoop brainstormen.....quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Broertie het volgende:
Had volgend berichtje in deel 96 staan, zal hem even hiernaartoe plakken, meer kans dat het gelezen wordt:
"Boertie en Broertie hebben een idee om een mini Fok!-stok meet op te zetten in Rijssen met oudejaarsdag met carbid schieten, op de manier van Amerikaans feestje... Wij zorgen voor wat bier en wat warms op de BBQ, de rest van de bezoekers neemt ook wat mee..... We beginnen rond een uur of 12 's-middags en het gaat door tot het donker wordt...
Even peilen wie er belangstelling heeft, laat maar horen!"
Zo beter?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:57 schreef boertie het volgende:
Hey Broertie je zit onder het verkeerde account te posten
Laat maar.
Bovendien maak je er ook nog een zooitje van![]()
Was er een discussie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef babybel het volgende:
een post om even 2 dingen aan te geven:
1: Ik hoop dat de discussie rondom (laat ik het even zo noemen) mij en nijn nu beeindigd is.
quote:2: Zoals ik al zei; het staat vrij om de stok op te halen, iedereen mag het doen.
Geef gewoon even aan als je `m op gaat halen, je kan desnoods mijn mobiele nummer ontvangen per PM, dan kan je me desnoods smsen ofzo.
Da's juist het toffe, dat er een paar van die 'idioten' zijn die een kronkel in hun brein hebben dat die stok om 2 uur 's nachts opgehaald _moet_ worden.quote:Ik heb nergens moeite mee, verplaatsing is verplaatsing. Dat Nijn en ik dat toevallig zo super vaak doen, is omdat wij dat leuk vinden.
Nope, niks op aan te merken. Iedereen die ik erover vertel vindt het maar achterlijk, voor zo'n stuk hout Nederland door tuffen, maar ik vind het stiekum erg tof.quote:O,a, Thijs, Broertie en Boertie zijn mensen die er ook actief aan deelnemen, en ikzelf vind dat alleen maar super leuk!
Als bovenstaande 3 namen iets op mij en nijn aan te merken hebben, horen nijn en ik dat uiteraard graag!
Jullie zijn eigenlijk een constante factor in dit hele verhaal.quote:Mensen die de stok sowieso nooit of bijna nooit ophalen, hebben (vind ik) het recht niet om zo`n grandioze discussie uit te lokken.
Er wordt beweerd dat de fokstok niet leuk meer is, omdat nijn en ik `m zo vaak verplaatsen...
Einde, slotjequote:Zoals ik al zei; bovenstaande 3 namen verplaatsen `m ook behoorlijk vaak, en ik krijg wel het idee dat die 3 personen het nog steeds leuk vinden toch?
[/ quote]
![]()
[quote]
Wat mij betreft einde discussie, er valt best over te praten, maar dan wel op een normale en leuke manier, zodat de fokstok ophalen leuk blijft voor iedereen! Daar doen we het tenslotte voor toch?
als laatste;
Suggesties, tips, en OOK kritiek (mits gegrond), zijn uiteraard welkom! En ik denk dat dat ook voor Nijn geldt!
Morgen ff op zoek, nu eerst het kerstdiner laten verteren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:30 schreef boertie het volgende:
Stok is, zoals eerder gemeld, weer van het bord gesloopt. Sleutels zijn voor mietjesAls het goed is, is de stok onderweg naar een nieuwe locatie.
Ondertussen heb ik even een dubbele Nijnja gedaan om de tijd wat op te vullen. Deze keer maar 1 foto om de googlemaps skills een beetje aan te spreken.![]()
Voor de duidelijkheid, de stok is onderweg en ligt niet meer op onderstaande locatie.
[ afbeelding ]
Succes (insert pauzemuziekje)
Helemaal mee eens! Iedereen die je erover vertelt, verklaart je voor gek!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef Thijz het volgende:
Da's juist het toffe, dat er een paar van die 'idioten' zijn die een kronkel in hun brein hebben dat die stok om 2 uur 's nachts opgehaald _moet_ worden.![]()
Nope, niks op aan te merken. Iedereen die ik erover vertel vindt het maar achterlijk, voor zo'n stuk hout Nederland door tuffen, maar ik vind het stiekum erg tof.![]()
staat de locatie uberhaupt wel op Google Maps? Kan dat pokkebord niet vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:30 schreef boertie het volgende:
Stok is, zoals eerder gemeld, weer van het bord gesloopt. Sleutels zijn voor mietjesAls het goed is, is de stok onderweg naar een nieuwe locatie.
Ondertussen heb ik even een dubbele Nijnja gedaan om de tijd wat op te vullen. Deze keer maar 1 foto om de googlemaps skills een beetje aan te spreken.![]()
Voor de duidelijkheid, de stok is onderweg en ligt niet meer op onderstaande locatie.
[ afbeelding ]
Jamaar...Jamaar...Ik moet gewoon werken na de kerstquote:Op zondag 27 december 2009 10:44 schreef nijnja het volgende:
Lieverds, hij ligt er vanaf kerst. Ik heb wel zoiets van, laat hem er tot in ieder geval morgen (/dinsdag) liggen, omdat met kerst het logisch is dat de stok niet wordt opgehaald. Ok, wij zijn er gek genoeg voor, maar geef anderen ook een kans. --Al is het wel typerend dat de 'stok-gekken' op dit moment allemaal uit het oosten komen!
In zet case; haal hem opquote:Op zondag 27 december 2009 11:13 schreef boertie het volgende:
[..]
Jamaar...Jamaar...Ik moet gewoon werken na de kerstNu ist echt zoon verloren stokophaaldag
Net nog even gechecked. De locatie is duidelijk aanwezig alleen is het bord niet te zien. De foto van de andere kant heb ik niet eens gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2009 09:05 schreef Thijz het volgende:
[..]
staat de locatie uberhaupt wel op Google Maps? Kan dat pokkebord niet vinden.Waar is trouwens de foto van de andere kant..?
Check. aanwezig Zolang het niet in mijn vakantie tussen 23 en 30 januari valt.quote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef Broertie het volgende:
Mocht de oudejaarsmeet niet wat worden, moeten we bij FOK!Stok door Nederland #100 toch wel echt even een meet organiseren...... Wat dacht je van het middelpunt van Nederland?
Even peilen welke reacties er zijn...
* Broertie legt vast een blocnote klaar om namen te noteren....
Misschien kunnen we daar de oude stok begraven en de nieuwe in gebruik nemen? Maken we er een plechtige ceremonie van, inclusief trompetgeschal....![]()
I think fo sho you can count on babybel en nijnquote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef Broertie het volgende:
Mocht de oudejaarsmeet niet wat worden, moeten we bij FOK!Stok door Nederland #100 toch wel echt even een meet organiseren...... Wat dacht je van het middelpunt van Nederland?
Even peilen welke reacties er zijn...
* Broertie legt vast een blocnote klaar om namen te noteren....
Misschien kunnen we daar de oude stok begraven en de nieuwe in gebruik nemen? Maken we er een plechtige ceremonie van, inclusief trompetgeschal....![]()
Nog Geen aantwoord gehad boertie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:30 schreef boertie het volgende:
[ afbeelding ]
stok is al weg daarquote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef zwagertie het volgende:
[..]
Nog Geen aantwoord gehad boertie.
de schoneveldsdijk toevallig?
Ik zie 'm duidelijk op de foto staan, de Fok!Stok that is?quote:Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef zwagertie het volgende:
stok heeft daar nooit gelegen was zomaar ff een opdrachtje van boertie
Was opdracht van Zwagertiequote:Op zondag 27 december 2009 15:42 schreef nijnja het volgende:
Hij schijnt er alweer weg te zijn, dus...?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef zwagertie het volgende:
Thijz? Je vergeet er nog eentje... Waar had Boertie hem neergelegd, voordat hij naar Rozenburg ging? (Rijssen) Gewoon om je even bezig te houden..
* Puala aai over de bol geeftquote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme daar was ik in de buurt net
quote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef malse-sjanker het volgende:
10 minuten zitten googlemappen, ik geef 't op
Moet het niet te makkelijk maken toch?quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef Broertie het volgende:
zijn inderdaad niet foto's waaruit je veel kan afleiden..... Ga morgen wel even puzzelen....
quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef Broertie het volgende:
Misschien een hint omdat de foto's die niet geven?
Die kan ik op google maps niet in de buurt ontdekkenquote:
Ik en m'n collega's zaten vorige week een beetje te filosoferen. Wat is Nederland? Kun je daar ook het Koninkrijk der Nederlanden van maken? Dan zou hij speltechnisch ook naar de Antillen kunnen verhuizen binnen de spelregels...quote:De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
Zijn er Antilliaanse FOK!ers dan?quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik en m'n collega's zaten vorige week een beetje te filosoferen. Wat is Nederland? Kun je daar ook het Koninkrijk der Nederlanden van maken? Dan zou hij speltechnisch ook naar de Antillen kunnen verhuizen binnen de spelregels...![]()
Daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik en m'n collega's zaten vorige week een beetje te filosoferen. Wat is Nederland? Kun je daar ook het Koninkrijk der Nederlanden van maken? Dan zou hij speltechnisch ook naar de Antillen kunnen verhuizen binnen de spelregels...![]()
als datzo was stond er wel Koninkrijk der Nederlanden, maar dat staat er niet er staat Nederland. Al jaren een van de simpelste spelregels van dit topic...quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als datzo was stond er wel Koninkrijk der Nederlanden, maar dat staat er niet er staat Nederland. Al jaren een van de simpelste spelregels van dit topic...
da's waar, kan 'ie beter naar Lienden tuffen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef zwagertie het volgende:
laten we maar niet doen kost boertie ipv tank diesel een ticket
Idem hier. Verzameling begint al aardig te groeienquote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb nog wel de originele fotos van mijn verplaatsingen liggen
How cute, je mist hem gewoon.quote:Op maandag 28 december 2009 19:02 schreef Broertie het volgende:
Wordt zo onderhand wel eens tijd dat 'ie weer naar het oosten des lands komt, is al weer 4 dagen geleden.........
En dan moeten alle fanatieke Stok!-ers hem als UI instellen...quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef malse-sjanker het volgende:
wie kan er een remix maken met foto's en ander materiaal als fokstok-afsluiter van 2009 ?
Ligt eraan, je hebt ook belgisch Vaals, volgens mij, correct me if I'm wrong....quote:Op maandag 28 december 2009 19:04 schreef Puala het volgende:
Vaals valt nog wel onder Nederland toch?
och, daar maak ik geen probleem van. *foto's van de nieuwe locatie niet binnen 2 weken, eerst vakantie*quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
da's waar, kan 'ie beter naar Lienden tuffen.
Zolang er geen tegenbericht komt, ga ik in deze toch voor wrong. Het zei me niets, en ook een korte zoektocht op internet levert geen resultaat op. Heb hier alleen evem niet al mijn kaarten/atlassen van België tot mijn beschikking, dus voor zover mijn zoektocht. Enige dat ik ken is het Vaalserquartier, de meest westelijke buitenwijk van het Duitse Aken, tegen Vaals aan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ligt eraan, je hebt ook belgisch Vaals, volgens mij, correct me if I'm wrong....
De Fok!stok kost meer geld dan je lief is?quote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
Nu niet. Ik moet namelijk even sparen
[ afbeelding ]
26 Km/u te hardquote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet gebeurd tijdens een FOK!stok tripjequote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef boertie het volgende:
[..]
De Fok!stok kost meer geld dan je lief is?![]()
Dit is mijn eerste bekeuring, in 2 jaar rijbewijs en 20 levensjaren, dus het mag ook wel een keer. Ik heb heel eerlijk eigenljik veel meer bekeuringen moeten krijgen, dus het was gewoon wachten tot het een keer gebeurde. Beetje jammer alleen dat het gebeurde toen ik ruzie had met mn vriendin en dus niet alert was. (paar keer hard op de rem gstaan omdat flitspaal in het vizierquote:
So true! Sorryquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:29 schreef Thijz het volgende:
Ouch, da's zonde geld. Had beter aan een goed slot uitgegeven kunnen worden.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
So true! Sorry!
De volgende bekeuring die ik krijg krijg ik niet en dat geld geef ik dan aan een slot, ok?
quote:Nou, als ik voor 170 per 2 jaar zo mag rijden zoals jij doet dan teken ik daarvoor hoor!!
Ik wil hem best ophalen maar dat zal niet eerder dan volgend jaar wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:16 schreef nijnja het volgende:
Anyway, wie haalt hem op?
Voor mij ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik was even in de war met Lijnden.
Jammer, dit is te ver uit de route
Daar lag hij een week geleden ook al en toen was hij met 2 dagen al weer weg...quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Wie brengt hem even naar Gorinchem, bij de afslag van de A27?
Dan neem ik hem zondag mee naar Noord Holland.
jij kent deventer toch wel beter had ik gedacht, die kasten staan er overal!quote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef nijnja het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik. Ik weet ook dat ze daar staan, ik had ruzie met mijn vriendin. Vandaar dat ik over mijn toeren was, en dus ook de auto over de toeren reed... Zegmaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:49 schreef Maruna het volgende:
[..]
jij kent deventer toch wel beter had ik gedacht, die kasten staan er overal!
dure ruzziequote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik. Ik weet ook dat ze daar staan, ik had ruzie met mijn vriendin. Vandaar dat ik over mijn toeren was, en dus ook de auto over de toeren reed... Zegmaar....
Reeds betaald en achter me gelaten. Op naar de volgende
Ja, iedereen maar janken dat wij hem zo snel en zo veel doen, nou... Als wij het niet doen gebeurd het klaarblijkelijk nietquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, iedereen maar janken dat wij hem zo snel en zo veel doen, nou... Als wij het niet doen gebeurd het klaarblijkelijk niet!
OH EN EN EN! Ik had dus een routebeschrijving van Lienden naar Appel, omdat ik het niet kende (zag het toevallig staan), wil babybel een grapje uithalen, doen alsof hij die routebeschrijving uit het raam gooit, en dan het raam dichtdraaien dat hij tussen het raam zit.... Waait dat ding uit zn klauwen![]()
![]()
!!! Dus weg routebeschrijving
! Dat was bij veenendaal. Toen heb ik goed nagedacht welke wegen ik moest hebben, in 1keer goed gereden
Hoho. Als ie vandaag nog geen andere plaats had was ik erheen geknaldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, iedereen maar janken dat wij hem zo snel en zo veel doen, nou... Als wij het niet doen gebeurd het klaarblijkelijk niet!
Wat gek, die foto missen wij helemaal nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:30 schreef Thijz het volgende:
Appel, wtf.Ik mis nog de foto de van de andere kant
dat is inderdaad een hele wilde gokquote:
Tot Markelo/Linde kan ik hem volgen, maar daarna niet meer (ik heb alle TT's even bekeken, en ik kom tot de volgende conclusie:quote:114. Deventer (Overijssel)
Schalkhaar (Overijssel)
115. Markelo (Overijssel)
116. Linde (Gelderland)
117. Steenenkamer (Overijssel)
118. Ebbenbroek(Overijssel)
119. Aadorp (Overijssel)
120. Fleringen (Overijssel)
121. Weerselo (Overijssel)
Iemand tijd/zin om dit na te kijken, want ik kan die Weerselo enzo echt niet terug vindenquote:115 Markelo
116 Linde
117 Fleringen
118 Zenderen
119 Warm
120 Radio Kootijk
121 Zeewolde
122 Hierden
123 Frieswijk
124 Zwiep
125 Rozenburg / Schiphol Rijk
126 Lienden
127 Appel
Deze kloptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet wie die lijst heeft bijgewerkt, maar volgens mij klopt hij niet
[..]
Tot Markelo/Linde kan ik hem volgen, maar daarna niet meer (ik heb alle TT's even bekeken, en ik kom tot de volgende conclusie:
[..]
iemand tijd/zin om dit na te kijken, want ik kan die Weerselo enzo echt niet terug vinden
Dan is dit hem denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef boertie het volgende:
[..]
Deze klopt
114. Deventer (Overijssel)
Schalkhaar (Overijssel)
115. Markelo (Overijssel)
116. Linde (Gelderland)
119. Aadorp (Overijssel)
Er zijn een aantal verplaatsingen geweest waar geen tijd was om de TT aan te passen. De stok was dan vaak binnen 2 uur weer weg.
Linde-->Steenenkamer = Broertie
Steenenkamer-->Ebbenbroek = Boertie (met ander slot ivm steutel kwijt)
Ebbenbroek-->Aadorp = Broertie (binnen 2 uur uit Ebbenbroek weg)
Aadorp-->Fleringen = Boertie (ook binnen 2 uur uit Aadorp weg)
Fleringen-->Weerselo = Vinylhits (ook binnen 24uur uit Fleringen weg)
Weerselo-->Zenderen = Broertie (nog geen 6 uur in Weerselo gelegen)
Hopelijk brengt dit wat verduidelijking.
Als je hier verder leest wordt het misschien ook wat duidelijker.
quote:115. Markelo (Overijssel)
116. Linde (Gelderland)
119. Aadorp (Overijssel)
122. Zenderen
123. Warm
124. Radio Kootijk
125. Zeewolde
126. Hierden
127. Frieswijk
128. Zwiep
129. Rozenburg / Schiphol Rijk
130. Lienden
131. Appel
Hij smst mij net met de straatnamen waar hij al is geweest. De stok ligt daar niet, aldus Broertie. Ik heb hem nu een omschrijving gestuurd van hoe het er daar uitziet, als extra aanknooppuntquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:41 schreef boertie het volgende:
Is er een Fokstokbattle aan de gang in Appel ofzo? Had Broertie net aan de foon en hij was niet de enige die in Appel aan het rondrijden is. Volgens hem rijden er meer mensen rond op zoek naar "iets".
quote:"dan ben ik bang dat zwagertie en ik te laat zijn .... :-( "
Dan klopt het toch nog zoals ik het in de wiki van de OP heb gezet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef boertie het volgende:
Zo klopt het weer.![]()
Alleen is zwiep een twijfelgeval van een Nijnja.
Ik had hem in Zwiep neergeplempt. Thijz wou hem ophalen en brak de sleutel af. Ik ben toen naar zwiep geweest om het slot van de stok te knippen, daarna stok bij Broertie om de deur gegooid. Hij heeft de stok, voorzien van een nieuw slot, in Rozenburg Schiphol-rijk achtergelaten.
Snappuhetnog?![]()
quote:
broertie + zwagertiequote:"We hebben met 2 man alle bordjes 2 keer gehad, lijkt me dus stug dat we hem over het hoofd hebben gezien..."
Dan werk ik de wiki wel bij, maar hoe zit het met die metalen stok in Zeeland ronddwaalt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef babybel het volgende:
ik meld me bij deze alvast aan om de nieuwe stok te maken.
mocht ie kwijt zijn, zou ik dit graag eens willen doen
Zwarte Golf, checkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef nijnja het volgende:
Iemand hier die iemand kent met een zwarte golf? Er was er volgens broertie een aan eht draaien en keren in Appel...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef boertie het volgende:
[..]
Zwarte Golf, check![]()
Locatie van de auto, Nog steeds op de oprit
We hoeven toch niet van het ergste uit te gaan? Het kan toch zijn dat degene die hem opgehaald heeft zich straks meldt op het forum.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:31 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan werk ik de wiki wel bij, maar hoe zit het met die metalen stok in Zeeland ronddwaalt?
Precies, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:43 schreef boertie het volgende:
[..]
We hoeven toch niet van het ergste uit te gaan? Het kan toch zijn dat degene die hem opgehaald heeft zich straks meldt op het forum.
quote:ik meld me bij deze alvast aan om de nieuwe stok te maken.
mocht ie kwijt zijn, zou ik dit graag eens willen doen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:43 schreef boertie het volgende:
[..]
We hoeven toch niet van het ergste uit te gaan? Het kan toch zijn dat degene die hem opgehaald heeft zich straks meldt op het forum.
Voordat Babs zich helemaa gaat uitleven op een nieuwe stok, terwijl Swarma 'm zo aan kan leveren (:')). Wel gemeen dat diegene die 'm weg heeft gehaald het niet aangegeven heeft. Of is het stiekum toch een complot tussen boertie, broertie en zwagertie...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:43 schreef boertie het volgende:
[..]
Jij hebt hem dusquote:
Klopt! We hebben de stok gegijzeld en zitten nu nog even te overleggen hoe hoog het losgeld moet worden....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Thijz het volgende:
[..]
Voordat Babs zich helemaa gaat uitleven op een nieuwe stok, terwijl Swarma 'm zo aan kan leveren (:')). Wel gemeen dat diegene die 'm weg heeft gehaald het niet aangegeven heeft. Of is het stiekum toch een complot tussen boertie, broertie en zwagertie...
Maar hij heeft geen petje op! (komt zijn permanent in de war...)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef babybel het volgende:
ja, hij heeft tenslotte wel een zwarte golf!
Noem maar geen namen inderdaad, maar dat vind ik an sich wel een mooie regel ja. Hoewel het verrassingseffect dan wel enigszins weg is, dus ik weet niet ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef Broertie het volgende:
Idee voor een nieuwe spelregel: Als iemand hem wil ophalen, moet hij/zij dat even aangeven, zodat niet iemand anders er voor niks heen rijdt. Zwagertie en ik kwamen er vandaag toevallig vlak langs, dus dat was nog geen ramp, maar voor hetzelfde geld rijd je bijna 600 km voor niks...(Ik noem geen namen van degenen die eventueel zo gek zijn om dat te doen...
)
Wij hebben er in de rappigheid 4 geteld.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef nijnja het volgende:Appel is zo groot, als het 3 borden heeft vind ik het veel
Op een zaterdag, 2 januari, terwijl de helft van de autoriteiten (wat een woordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:05 schreef Crutch het volgende:
Wow!wat een wending.
Misschien weggehaald door de plaatselijke authoriteit(en)?
dus bij deze, hij ligt hier:quote:Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |