In welk opzicht?quote:
niet alleen als ze wakker wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
En wat is Do gruwelijk lelijk al ze wakker wordt
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
Ja okee, daar heb je een punt.quote:
Arme arme hansquote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Groningen lijkt trouwens I Think I Like IT niet heel goed te kennen... was een van de weinige die stond te springen
ja ik zie er ook niet altijd appetijtelijk uit bij het opstaanquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Marissaatje het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeavond allemaal, ik ben klaar met werken! Dus nu weer tijd voor SR!
![]()
Must du ook nait zo gek dauwn.quote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Groningen lijkt trouwens I Think I Like IT niet heel goed te kennen... was een van de weinige die stond te springen
ja, echt kud gewoon.. en telkens die irritante headlines op het grote scherm.. begint steeds erger te worden.quote:
Jij zou wel eens met hem willen kRoelen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
en nou geen grapjes meer over roel z'n lengte..
hoe lang/klein is ie eigenlijk?
2x de helft, dus 1/4quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
Dat kent groningen niet.. gek doenquote:
1 meter 52quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
Wel een beetje waar... want Groningen is daar te nuchter voor.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat kent groningen niet.. gek doen![]()
![]()
Oja.. die masterclass rappenwel grappig hoe dat mannetje doet
1 meter 50 staat op de wiki..quote:
"Ben je klaar om op Play te drukken?"quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
daar is hij weer, onze nieuwe rapheld
[ afbeelding ]
Ik ga MC Dark aanvragenquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel topics zijn daar ook alweer over volgepost?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
moest 1 meter 52 zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
wat is er tussentijds gebeurd waardoor niemand m meer moet?
timur net ook alhelaas geen uitzending zonder jordy
Ik vond Moke echt goed!quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Yes-R.........
Maar hoe vonden jullie Moke ??
Al krijg je geld toequote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Workshop rappen van jesser, jaja..
Hij is iig net zo goed als wyes-rquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Geen inzet aan de scanner te zienquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat doet de brandweer op de markt ?
?quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Marissaatje het volgende:
En ik snap de TT niet.![]()
En wat is de tussenstand? En waarom staat 'ie nog niet in de OP?
dat is waar, maar nu was het wel ergquote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.
Na, ook niet echt de held natuurlijk. Was gewoon een teringfoute plaat en dat vonden de DJ´s ook wel. Het is niet dat ze hem nu serieus een geweldig artiest vonden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
Roel noemt dat een klein berichtje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nu pas? Kijk maar uit, straks heb je PM.
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpjequote:
Size doesn't matter.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Gaat de dikste man van NL er aan hangen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
En hij gaat volgens mij compleet uitklappen, dat wordt een spektakel.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
daar zal wel geld ingezameld zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
Er was vandaag een opendag van de brandweer! Denk dat dat er mee te maken heeft.
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal wel geld ingezameld zijn
Waarom komen ze dan met een ladderwagen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!
Maar dat is van zondag!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpje
Ohja ik was helemaal vergeten dat Roel komt!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Roel = rule = Roel van Velzen
Stand = 706K.
Tussenstandquote:
Het groeit hem allemaal een beetje boven de hoofd.quote:Op maandag 21 december 2009 21:09 schreef Sanddr het volgende:
Van Velzen heeft altijd al eens naar beneden willen kijken, vandaar dat bakje
Hij keek hier waarschijnlijk al heel de dag tegenop.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het groeit hem allemaal een beetje boven de hoofd.
"kunnen jullie door een waterkraan"quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef iBenny het volgende:
nog 30
120 grappen over zijn lengte binnen 2 uur
ach zo'n grap is maar een kleinigheidjequote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef iBenny het volgende:
nog 30
120 grappen over zijn lengte binnen 2 uur
Geil heeft een slechte dag vertelde hij alquote:
Ook Silvio Berlusconi is jouw mening toegedaan:quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
Hij gaat inderdaad lekkerquote:
Sta eens op voor 10 uur, dan zie je Giel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Marissaatje het volgende:
Wel toevallig dat telkens als ik wakker word / klaar ben met werken Gerard aan het draaien is!![]()
Ik heb Annemieke & Giel beide nog maar 1 keer gehoord!
Die heeft hij elke morgen als ik zn show luisterquote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geil heeft een slechte dag vertelde hij al
Dat is een gave, een enkele keer horen is genoeg.quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef TAV74 het volgende:
Waar heeft die gast de tijd vandaan gehaald om zoveel nummers letterlijk uit het hoofd te leren kennen trouwens
Zo is dat!quote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef henkde_j het volgende:
Wie het kleine niet eert... is het grote niet weert
Hoe heet iequote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geil heeft een slechte dag vertelde hij al
quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
Met Roel erbij houdt Gerard nu een Miniplaybackshow.
Moet wel haast, ik ken veel nummers uit mijn hoofd, maar Ekdom is echt bizar.quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een gave, een enkele keer horen is genoeg.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
Met Roel erbij houdt Gerard nu een Miniplaybackshow.
Ja, heel bizar, hij kent ook alles van A tot Z + de instrumenten erbij.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet wel haast, ik ken veel nummers uit mijn hoofd, maar Ekdom is echt bizar.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Renesite het volgende:
Ik ben er alleen wanneer Giel of Annemieke er is. Vet kut!! Is Gerard er woensdagmiddag?
Ja hoor, dat doet 'ie dagelijks in de studio in Hilversum.quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef DeLuna het volgende:
Zou hij ook playbacken als de camera's er niet bij zijn?
Ja nu ben ik lekker t/m oud&nieuw vrij dus vanaf nu kan ik eindelijk meer SR kijken en dus ook Giel / Annemieke eens zien!quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sta eens op voor 10 uur, dan zie je Giel.
Tuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
Anders kom je ff binnen zetten met je hoogwerker
Hij kent de feiten en de tekst. En bizar veel ook nog.quote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet wel haast, ik ken veel nummers uit mijn hoofd, maar Ekdom is echt bizar.
Klein persoon, klein bedrag.quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef TUFKAL het volgende:
Ze hebben een klein bedrag over voor van Velzen.
Dat is idd de grap.quote:Op maandag 21 december 2009 21:19 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Klein persoon, klein bedrag.
Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 21 december 2009 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkZo'n ding moet je gebruiken
Legendaryquote:
Stug hequote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
Zo, dat Groningen krijg je niet snel mee!
Hmm, wel een idee, we doen Roel dezelfde kleren aan als Gerard, pruikje op en we hebben Gerards Mini MEquote:
Waar een klein man groot in kan zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
je kan zeggen wat je wil over die van Velzen, maar met improviseren en zo is ie gewoon best tof
quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
je kan zeggen wat je wil over die van Velzen, maar met improviseren en zo is ie gewoon best tof
Hij voelt zich i.i.g. nooit te groot om mee te doen aan een goed doel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is gewoon een super muzikale gast.
Tell me about itquote:
Hey... alle kleine beetjes helpen...quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij voelt zich i.i.g. nooit te groot om mee te doen aan een goed doel.
Jammer van de kwaliteit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Flashmob Dansen op Snow Patrol - Just Say Yes @ glazen huis 2009 3fm
Bekijk deze YouTube-video
Precies, grote mond, klein hartjequote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met de duplo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Krambo het volgende:
Jammer dit nummer, ik zeg laat Roel maar verder spelen
En je werd nog raar aangekeken ook zekerquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tell me about it! de eerste keer over JAAA OME WILLEM (zijn er ook jongens in de zaal) deed ik bijna als enige mee
![]()
!!
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Filmpje van SR moet nog komenquote:
Die blokken zijn te groot voor hem! Doe maar normale LEGOquote:
Elk kleinood is welkom.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Piles het volgende:
Ik zeg bij goede doelen altijd maar: Wie het kleine niet eert, .....
Bijna welquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je werd nog raar aangekeken ook zeker
of ministeckquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die blokken zijn te groot voor hem! Doe maar normale LEGO
Ik waande me vandaag net DHL Express...quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey... alle kleine beetjes helpen...
Verbaast me niksquote:
Ja hoor, da's een kleine moeite.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef iBenny het volgende:
nog 5
(voor 22.00u moet dus wel lukken)
Ik verwacht negatieve cijfersquote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef iBenny het volgende:
nog 5
(voor 22.00u moet dus wel lukken)
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stugquote:
Goed tekenquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Annemieke gaat veilingtv doen?
eerste keer?
Groningers zijn ook tofquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stug!! En omdat ze stug zijn vreemd kijken dat er wat minder stuggere mensen rondlopen
!! Ik ben dan ook een geboren getogen import overkomend persoon
!
Ja, Roel verloot zijn kleren, gekocht bij de bart smit van het merk 'action men'.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef franklop het volgende:
Jongens, heeft iemand de Mini gezien van Roel?
gaat annemieke veiling tv doen?!?!
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld isquote:
Gewoon een paar kratten bier onder hem zettenquote:
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld is
Doe es PMetje. you know...quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef DaMook het volgende:
Zo even in een half uurtje windows 7 ultimate binnengehaald. Voor de bootcamp
.
Doe dan liever die van Jimiquote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Verkeerde versie van Fire net
Ik wilde Fire van The crazy world of Arthur Brown
quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon een paar kratten bier dozen olvarit onder hem zetten
Zie je d'r niet liever naakt danquote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef DaMook het volgende:
Praat roel niet telkens tegen de verkeerde lippen van annemieke ? Niet dat ik wil beweren dat ze verkeerd zijn overigens hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef DaMook het volgende:
Praat roel niet telkens tegen de verkeerde lippen van annemieke ? Niet dat ik wil beweren dat ze verkeerd zijn overigens hoor.
Ssttttquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie je d'r niet liever naakt dan
De beste en drukste dag ! sfeer zat er goed in !quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag ik even melden dat deze dag de beste SR dag tot nu toe is?? Ik ben trots op Groningen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Annemieke moet steeds bukken.Houdt Roel de camera vast?
Dat magquote:
idd, als je mij zo bewerkt kan ik ook damesondergoed aanprijzen...quote:
Dag vond ik niet zo (op tv), de avond begint nu al de leukste te worden. Uiteraard mede dankzij Gerardquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De beste en drukste dag ! sfeer zat er goed in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |