Jo!quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
Ik ga weer richting Grote Markt
ja, wie ging er eigenlijk dokken?quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mnn, ik heb iets gemist. 150 woordgrappen voor 10 uur? Wie moet er dokken dan?
Volgens mij is er niks hard afgesprokenquote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, wie ging er eigenlijk dokken?
nog 58
Ik heb nog wel een wat kleingeld voor Roel.quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, wie ging er eigenlijk dokken?
nog 58
Dat zuig je uit je klein duimpjequote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is.
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemdquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is. De jocks vinden het geweldig, de grote markt iets minder. Grote Markt ging los tijdens AC/DC en Dance With Somebody (wat een track!). Waarom ze Miss Montreal is mij een raadsel..
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, het is mij duidelijk geworden dat Ryan Shaw het theme liedje van deze editie is. De jocks vinden het geweldig, de grote markt iets minder. Grote Markt ging los tijdens AC/DC en Dance With Somebody (wat een track!). Waarom ze Miss Montreal is mij een raadsel..
Thanks, maar die Annemieke.... GE-wel-dig ! Lachen, dansen, springen en interactie met het publiek.Overigens geen overdreven klef gedoe hoor tussen Annemieke en haar vriendjequote:
Lucky you! Mijn request is niet eens gedraaidquote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemd
Jaaah!! ryan shaw .. hoe heet dat liedje ? dan ga ik dat aanvragenquote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Tja ze zijn er op de radio in geslaagd een nummer zo verschrikkelijk vaak te draaien, dat het nummer gaat irriteren. Dance with somebody heet het nummer.quote:Op maandag 21 december 2009 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dance with Somebody was mijn request en mijn naam werd genoemd
Do the 45? It gets better.quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
Jaaah!! ryan shaw .. hoe heet dat liedje ? dan ga ik dat aanvragen
Deze blijft geweldig:quote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:52 schreef iBenny het volgende:
Die flashmob bij oprah op dit lied was pas geniaal
Mensen willen rock 'n roll of dance. Dit nietquote:Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ryan Shaw is echte Freak 11 muziek. Geniaal, maar het grote publiek gaat het toch nooit begrijpen.
zn beker is groter dan zn hoofdquote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Roel heeft een vingerhoedje gekregen
kan hij dan ook met de emmer rond?quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Roel heeft een vingerhoedje gekregen
Die zit tot vannacht 2 uur wel aan z'n sapje te lurken.quote:
Als iemand nou eens zijn stembanden wilt verwijderen. Hoeft niet perse operatief.quote:
hij is groter dan van Velzenquote:Op maandag 21 december 2009 20:57 schreef Sj0rSz het volgende:
Jordy van Loon.. Heeft ie z'n verdiende Loon gister al niet gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |