Ja idd.. is wel zeker te merkenquote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is echt heerlijk druk op de Grote Markt het is te merken dat het weer weer beter is geworden.
Die 150 grappen zijn er voor 22.00u.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef iBenny het volgende:
En we zijn over de helft...
nog 70 te gaan
Goeienavond Hansquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Yoooooooooooooooooooooo people !!!!!!!!!
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef iBenny het volgende:
En we zijn over de helft...
nog 70 te gaan
Yoooooooooooo Hansiequote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
ja, hij heeft al een keer gepostquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Kevin Moens zich hier al laten zien? Heb hem 2x gespot bij de deur waar de gasten binnenkomen.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.
Weet je wat een kut verjaardag is... op de feestdagen jarig zijn.. dan kan niemand.. of iedereen heeft het druk omdat de volgende dag kerst isquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
5 december jarig , wat een kut verjaardagen moet die meid hebben gehad.
Dat lijkt me een kleine moeitequote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Post je ze allemaal in 1 lijst als we compleet zijn, dan heb ik namens roel een kleinigheidje.
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef TheDutchguy het volgende:
Waar kijken jullie? Jullie liggen een stuk voor op mij.
Of hij gaat graven in haar moestuintje zoals een kabouter hoort te doenquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Roel stapt straks in het kussensloop van Annemieke
101tv gewoon denk ik.quote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.
Ej !!!quote:
Ja je hebt dan een kleine achterstand.quote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Denk dat ze luisteren op de radio en kijken via de stream. Heb dat net ook geprobeerd, maar het is toch een beetje jammer als je niet meteen kunt zien waar ze het over hebben.
Hansquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Zwaai even naar onsquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
Ik ga weer richting Grote Markt
Mnn, ik heb iets gemist. 150 woordgrappen voor 10 uur? Wie moet er dokken dan?quote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel plezier !!!!! trek warme schoenen aan...quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hans
Ik ga weer richting Grote Markt
Mooie samenvattingquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !!!
Hoe vonden jullie Moke? Ben echt net 10 minuten binnen. Freaking kouden poten! Kreeg een SMS van een collega dat ik op tv was te zien![]()
.
Optreden van Moke in het huis vond ik tof, maar op de Grote markt heb ik er geen barst van kunnen verstaan.. Mooi het moment dat Annemieke haar liefje even in de armen kon sluiten. Toen Ekdom on-air zei dat Annemieke en Phil? een relatie hebben ging er een gejuich op vanaf de Grote Markt![]()
.
Wat we hier vandaag hebben gezien heb ik ook gezien. Annemieke is op dit moment absoluut de TOPPER in het huis. Ekdom P2 en Giel behoorlijk onzichtbaar. Ekdom ging even goed los tijdens AC/DC ! Verder een heerlijke sfeer, maar wel erg koud. Er hangt een flink stevige lucht van Gluhwijn op de Grote markt. Lekker.
Veel ambulances gehoord.. geen idee wat er loos was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |