quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
daar is hij weer, onze nieuwe rapheld
[ afbeelding ]
moest 1 meter 52 zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
wat is er tussentijds gebeurd waardoor niemand m meer moet?
timur net ook alhelaas geen uitzending zonder jordy
Ik vond Moke echt goed!quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Yes-R.........
Maar hoe vonden jullie Moke ??
Al krijg je geld toequote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Workshop rappen van jesser, jaja..
Hij is iig net zo goed als wyes-rquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
daar is hij weer, onze nieuwe rapheld
[ afbeelding ]
Geen inzet aan de scanner te zienquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat doet de brandweer op de markt ?
?quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Marissaatje het volgende:
En ik snap de TT niet.![]()
En wat is de tussenstand? En waarom staat 'ie nog niet in de OP?
dat is waar, maar nu was het wel ergquote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.
Na, ook niet echt de held natuurlijk. Was gewoon een teringfoute plaat en dat vonden de DJ´s ook wel. Het is niet dat ze hem nu serieus een geweldig artiest vonden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
Roel noemt dat een klein berichtje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nu pas? Kijk maar uit, straks heb je PM.
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpjequote:
Size doesn't matter.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Gaat de dikste man van NL er aan hangen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
En hij gaat volgens mij compleet uitklappen, dat wordt een spektakel.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
daar zal wel geld ingezameld zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
Er was vandaag een opendag van de brandweer! Denk dat dat er mee te maken heeft.
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal wel geld ingezameld zijn
Waarom komen ze dan met een ladderwagen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!
Maar dat is van zondag!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |